Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסדר פשרה בתביעה ייצוגית לבעלי אופל אסטרה J,K זאפירה מריבה.


Roycohen1979

פוסטים מומלצים

הסדר פשרה בתביעה יצוגית כנגד חברת שלמה סיקסט, אופל העולמית ודוד לובינסקי פורסם על ידי יבואני אופל.

מדובר בכשל תכנוני של מנועי 1.4 ליטר טורבו עם הזרקה ישירה שבתנאים מסוימים נוטים לשבור בוכנה בעקבות תופעה הנקראת LSPI-  כלומר LPW SPEED PRE IGNITION.

מדובר במצב שבו הצתה מוקדמת של הדלק בחלל הבוכנה בעוד הבוכנה עושה דרכה למעלה עלולה לגרום לסדקים בבוכנה ואף לשבר של חלק ממנה דבר הגורם לנזק קטקסטרופלי למנוע.

התופעה מתרחשת דווקא במצב שבו המנוע בסל"ד נמוך מ2000 סיבובים לדקה ונוצר עומס רגעי על המנוע, כמו למשל ניסיון למעוך את דוושת הגז על מנת לצאת לעקיפה או בעליה ארוכה תחת עומס למשל רכב עמוס נוסעים ועם מזגן פועל אך לא רק בתנאים כאלה, ישנו שחוו את התופעה גם במהלך נסיעה רגילה, ככול הנראה בגלל נזק מצטבר שהגיע לבסופו של דבר לנקודת כשל.

דיונים רבים בפורומים בחול על מנועים אלו ובעיקר בבריטניה ובארצות הברית, מנועים אלו מורכבים גם על רכבי שברולט קרוז, שברולט סוניק, שברולט טראקס ודומיהם אך לא נכללים בתביעה היצוגית המוזכרת פה.

לקוחות בארץ ובעולם כבר חוו את התופעה הזו ומי שזה קרה לו מחוץ לתחום האחריות מצא את עצמו עושה אובראול כללי למנוע.

הסדר פשרה יאפשר למי ששילם לקבל החזר כספי מסויים (תנאים בתוך ההסדר).

בשלב מסויים עדכון תוכנה פלוס שינוי פרוטוקול הטיפולים כך שיכלול שמן מנוע בתקן ספציפי ביטל כמעט לחלוטין את התופעה אך הנזקים כבר נעשו למנועים שלא טופלו כראוי או שלא טופלו במוסכי החברה על ידי מכונאים שלא ודעים לתקן השמן הספציפי ופשוט שמו ברכב שמן 5W30. (עוד סיבה למה כן ללכת למוסכי יבואן ולא לאיזה מוסך מדרכה על מנת לחסוך 200 שקל בטיפול שגרתי).

מצ"ב קישור להסכם הפשרה.

https://online.opel.co.il/wp-content/uploads/2020/10/הסדר-פשרה.pdf

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממתי השמן החדש והעידכון נכנסו לפועל שכבר יודעים שזה כמעט וביטל את התופעה?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, yulianx כתב:

ממתי השמן החדש והעידכון נכנסו לפועל שכבר יודעים שזה כמעט וביטל את התופעה?

ב2019 קניתי אסטרה k יד 2 מאלדן, האסטרה שלי היתה כבר אחרי אובראול בגלל lspi.

כשניסיתי לברר פרטים בטיפול ראשון אחרי שקניתי אותה כמה חודשים אחרי הרכישה היא כבר עברה טיפול בשמן מתאים במוסכי דוד לובינסקי וגם עשו לה עדכון תוכנה.

כך שאני לא יודע מתי בדיוק זה נכנס לתוקף אבל כן יכול להגיד שכבר מתחילת 2020 הן כבר קיבלו שמן בתקן דקסוס 2 ג׳ן 1.

לגבי המשך התופעה, כבעלים לשעבר של אסטרה עקבתי אחרי פורומים של בעלי אופל ורכבי גנרל מוטורס בעיקר באנגליה וארצות הברית. שם דובר על כך שפרוטוקול הטיפולים החדש הצליח למנוע את התופעה ולצמצם אותה  כמעט לחלוטין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...