Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7620 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסתכלתי אצלי בגיר וראיתי שמתחברים אליו שני דברים:

1. לחלקו העליון של הגיר מתחבר מוט שכנראה מתחבר לידית ההילוכים (שטאנגה?)

2. לחלקו האחורי של הגיר, נדמה לי שראיתי שמחובר משהו שנראה כמו כבל.

 

זה באמת כך? לגיר יש שני חיבורים לידית ההילוכים?

למה משמש כל חיבור?

פורסם
מחובר משהו שנראה כמו כבל.
איזו סוג כבל?

חשמלי?

 

אם כן, כנראה מדובר בחיישנים למיניהם הנמצאים בגיר.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

כמובן!

איזו טעות טיפשית מצדי - השעה המאוחרת השפיעה.

 

לשואל, בקש ממישהו שישב ברכב ויתעסק עם דוושת הקלאץ' וידית ההילוכים, בזמן שאתה מתבונן בתא המנוע - כך היית יכול להיות בטוח.

 

בברכה,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

לא מדובר בכבל קלאץ'.

הכבל קלאץ' יושב במקום גלוי בקידמת הקלאץ'.

הכבל שאני מדבר עליו מחובר לגיר ומתחבר לחלקו האחורי של הגיר (מקום נסתר יחסית).

 

אני אבדוק את זה שוב היום, כדי לראות שלא טעיתי

פורסם

בפונטו שלך יש חיבור לת' ההילוכים עם מוט (שטנגה)מרכזית, ויש מודל שמופיע גם בחלק מדיגמי האונו פייר,

שיש חיבור של כבל להילוך אחורי.(רוורס)

נתי

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

אז ככה,

היום ירדתי עם אבא שלי לבדוק איך כל העסק עובד.

הוא הזיז את ידית ההילוכים ואני הסתכלתי מה קורה.

 

אני לא חושב שהכבל שדיברתי עליו הוא של ספידומטר.

ראיתי שכאשר משלבים הילוכים, מתבצעת תזוזה של הכבל הזה, שמבצע הזזה של כל המנגנון של ההילוכים.

 

ניסיתי לצלם תמונה אבל לא רואים כלום כי זה ממש בעומק,

אז אני מצרף ציור (אל תצחקו למרות שזה נראה כאילו משוגע צייר אותו).

 

באדום רואים את המוט שמחובר לידית.

בכחול זה מה שנראה כמו כבל, ולדעתי מבצע את כל שילוב ההילוכים.

גיר.JPG

פורסם

תגיד אתה לא יודע ליקרוא? ככתבתי לך אתמול מה הפעולה שהכבל מבצע.

 

בפונטו יש 3 כבלים :

1)מצמד.

2)ספידומטר.

3)בחלק מהדגמים כבל רק להילוך אחורי.

נתי קובלנץ

מיתחם נמל ת"א מ1950

פורסם

התגובה שלך קצת חצופה.

 

ראיתי את מה שרשמת אתמול, אבל כשבדקתי ראיתי התנהגות שונה, ולכן רציתי תגובות של אנשים נוספים.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

אני מקפיץ את ההודעה הזאת,

 

אחרי שהסתכלתי בהיינס, ראיתי שבאמת יש 2 כבלים וגם שטאנגה.

לפי התאור של היינס:

1. reverse gear inhibition cable - הכבל של רוורס שמתחבר לחלק העליון של הגיר.

2. gear selector link rod - שזה השטאנגה

3. gear engagement control cable - לא ברור לי מה עושה הכבל הזה. זה הכבל שעליו מדובר בשרשור.

×
×
  • תוכן חדש...