Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי מאזדה 3 בגרסאת ה 5 דלתות.

כידוע, לדגם זה תא מטען קטן ולכן אם אחבר מגבר, בקושי יישאר שם מקום.

האם ניתן להתקין מגבר שלא בתא המטען?

 

כמו כן, בלי שום קשר:

האם אפשר לחבר זוג קומפוננט ל HU הרגיל בלא שימוש במגבר?

האם זוג קומפוננט ושאר הרמקולים הרגילים שבאים עם הרכב יספקו סאונד טוב עם באסים סבירים+? (הבאסים הנוכחיים לא חזקים מספיק לטעמי)

 

תודה.

פורסם

אפשר לשים את המגבר מתחת למושבים הקידמיים אם יש מקום, או בכל מקום אחר בקבינה שנראה לך שאין בו שימוש ויכנס בו מגבר בגודל מסויים

 

לשאלתך השנייה ניתן, תשמע מוזיקה, עם מגבר פשוט יותר חזק

ולשאלתך האחרונה, הכל יחסי... תלוי איך אתה רוצה לשמוע, תמיד אפשר לשמוע טוב יותר

השאלה מה אתה אוהב ומה אתה מוכן להשקיע, אם נראה לך ששומעים טוב עם מה שיש.. אז אין בעיה

SPL @ 136.6DB!

with KICKER KX600.1 and KICKER 10" L7 @ ported 40hz box!

פורסם

אז ככה:

 

א.לגבי השאלה שלך על המגבר התשובה היא כן,אפשר לשים אותו איפה שאתה רוצה.

מטעמי נוחות ומיקום הרוב המוחלט של האנשים שמים אותו בבאגאז',מה גם ומגבר לא תןפס כמעט

מקום אם בכלל,אז שקול זאת שנית.(את המקום תופס הסאב)

ב.אפשר לחבר קומפונטים להד יוניט, מנסיון קשה לפתוח קומפוננט סטנדרטי בלי הגברה חיצונית כלומר לנצל את היכולת שלו.

ג.לא יהיה לך מספיק באס אם תסתמך על הקומפוננט ועל רמקולים שאתה טוען שאין בהם מספיק באס,

מפני שקומפוננט לא מיועד לתת באס אלא מיד וטרבל.

פורסם

תודה לשניכם.

גם במערכת הקודמת שלי, שכללה מגבר וזוג רמקולים של RED SOUND, לא היה לי סאב וופר (אני גם לא בטוח שהיה לי בכלל קומפוננטים) אבל הבאסים סיפקו אותי והיו מספיק עמוקים בשבילי.

 

ואני יודע שהמגבר לא גדול במיוחד, אבל לפעמים גם הגודל הזה קצת יותר מדי.

 

בכל מקרה, שוב תודה.

פורסם

במאזדה 3 אתה לא יכול להתקין מגבר מתחת למושבים הקדמיים ואל תנסה אפילו כי שם מותקנים תיבות החיישנים של כריות האוויר הצידיות אתה יכול להתקין רק על גב המושבים האחוריים בתא המטען

חוץ מזה הרמקולים במאזדה 3 שמגיעים עם הרכב הם ללא מותג ו מוצהרים 25 וואט אם הם מספקים אותך אז תשאיר אותם מעבר לזה שהם עשויים מקרטון קצת יותר עבה מניר עיתון

פורסם

ה 150 קטן, ה 350 לא קטן בכלל... אבל נכנס יופי, ואפילו לא על גבו...

חוץ מזה, אני לא רואה שהוא ציין כאן משהו שקשור לגודל...

והנקודה היא: שניתן לשים בהרבה מקומות, אם רק רוצים.

 

עריכה:

לא אין בעיה של חום בכלל, לאף מהדגמים.

אלו מגברים טובים ביחס להספק שהם מצהירים ונותנים, וביחס לדרישות שלי ושל אבי.

 

גל

×
×
  • תוכן חדש...