Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום רב,

בחוחכמי כי רבה 🫤🤦‍♂️

הדבקתי את הטמבון שלא יפול עם דבק סלוטייפ\אריזה חום. כפי שאפשר לראות בתמונות.

אחרי כמה ימים הורדתי את כל הדבק ואז נשארו כל הסימנים החומים "היפים" כפי שאפשר לראות בתמונות.

בלי קשר לזה שאני צריך לתקן את הטמבון במוסך ,

האם יש חומר מסויים ביתי או בקנייה שיכול להוריד את הכתמים האלו או שרק במוסך יכולים להוריד את כל הסימנים? או שבכלל צריך להחליף הכל? 

 

תודה רבה מראש 

IMG_0001.jpg

IMG_0003.jpg

IMG_0004.jpg

IMG_0009.jpg

IMG_0010.jpg

עריכה אחרונה על ידי jacobgan
טעות באיות

🚗 MAZDA 3 2008

פורסם
לפני 9 דקות, Or05230 כתב:

כן

חומר בשם goo gone

מיועד להסרת דבקים.

אפשר גם לנסות עם מים רותחים

איפה אפשר לקנות את החומר הזה? בארץ הכוונה

🚗 MAZDA 3 2008

פורסם
לפני 36 דקות, yuvk כתב:

עושה עבודה טובה מאוד בהורדת כל סוגי מדבקות, כולל עתיקות.

WhatsApp Image 2023-12-10 at 15.48.20.jpeg

 

אפשר קישור לקנות את המוצר הזה? 

🚗 MAZDA 3 2008

×
×
  • תוכן חדש...