Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 52 דקות, Be roo כתב:

אם שכן יסתובב בלילה בחניה תוך כדי שיחת טלפון, ימעד ויפול, יתכן ותצטרך לפצות אותו

אהבתי. שתי החניות הן פינתיות צמודות מדרכה. אדם באמת צריך להיות תמהוני על מנת לשוטט בקצה החניה בחושך ולא לשים לב למחסום הזה.  אין לאף אחד כל סיבה לגשת עד לשם. אני מניח שאילו זה היה באזור המרכזי של מגרש החניה  שמואר במלואו, יתכן ויש הגיון לטענה שלך. אי אפשר לדעת/לחזות מה יעשו אנשים. 

אגב, המשוטט שלך 😉 עשוי למעוד גם ללא המחסום אם יתקל בשפת המדרכה.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מכרה מבוגרת טיילה באתר תיירות מפורסם. תו"כ שהלכה בחניון, העיניים היו מרוכזות בנוף העתיקות המרהיב, נתקלה ב"פטריה" מבטון שאמורה לחסום מעבר רכב מהחניון לשבילים המרוצפים והשתטחה על הרצפה.

 

שברה שתי ידיים ונקעה רגל.

תבעה את הנהלת האתר (שיך לחברה העירונית לפיתוח), וזכתה.

עם הפטריות הללו, יש בעיה של נגישות לליקויי ראיה, והם לא ממש תקניים.

לא יודע אם זה מה שעזר לשופט לפסוק לטובתה. לא קראתי את פסה"ד

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 24 דקות, zaf כתב:

יתכן ויש הגיון לטענה שלך. אי אפשר לדעת/לחזות מה יעשו אנשים.

ההגיון הוא לא שלי. היות ונתקלתי בפסיקות שהיו בעיני תמוהות לגמרי.

אם שופט יחליט שאדם סביר מצפה ששטח חניה יהיה פנוי ממכשולים, ושבמגרשי חניה אנשים נוטים ללכת לעיתים בלי תשומת לב לסביבה, אז הוא יפסוק פיצוי, גם אם לי ולך זה נראה הזוי שאדם לא יכול להציב מחסום כזה בשטח הפרטי שלו.

 

לפני 26 דקות, zaf כתב:

אין לאף אחד כל סיבה לגשת עד לשם

גם אין לאף אחד סיבה הגיונית לטפס על גדר כדי להתפלח למתקן שעשועים ולצפות שיפצו אותו, והנה, זה קרה.

 

 

  • מבאס 1
פורסם

אגב, את הפיטריה וכמה נוספות הניחו הדיירים , אחרי אסיפה בה הוסמך ועד הבית להציב חסימה כנגד חונים במגרש במעבר אל החניות הפרטיות. את הפטריה שבצילום הסיטו כאשר מאן דהוא החנה בכל זאת במעבר. לכן היא ממוקמת כמו שרואים בתמונה .

 

מקווה לטוב ולא ניתקל בבעיות של ״משוטטים״ ברחבת החניה של הבניין. 

אני מניח שיהיו כאלה שיתבעו גם אם סתם מעדו בשטח החניה, מבלי שהיה עצם כלשהו בדרכם.

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 


×
×
  • תוכן חדש...