Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

הרכב שלנו, יונדאי I30, 2010 מתחיל להראות סימני שחיקה והחלטנו שהגיע הזמן ללכת על קניית רכב במקום תיקונים.

אנחנו מהאנשים שרוכשים רכב ונשארים איתו לאורך זמן.

 

מבירור ראשוני מצאנו 2 רכבים שאנו מתלבטים עליהם, סטוניק וקורולה.

 

נוסעים כ 17K ק"מ בשנה, תא מטען צריך שיהיה אבל פחות קריטי (רכב שני פיקנטו)

 

אפשרות 1, קורולה סדן ממגרש. בעלות קודמת ליסינג עם ק"מ נמוך, על פניו נראה (לי, שלא מבין יותר מידי) טוב:

image.thumb.png.a67c95b283a4ed1377e4906c618b3be1.png

 

אפשרות שנייה, סטוניק חדשה, כיוון שיש לי אפשרות לקנות דרך חבר, העלות די קרובה ומקבלים כאן רכב חדש ללא הפתעות

image.thumb.png.f59fce0b8c82c70e222579769389a8b4.png

 

מה הייתם מעדיפים, קורולה בת 3 עם בעלות קודמת ליסינג (אבל ק"מ נמוך) או סטוניק חדשה (דגם בסיס אא"כ ממש כדאי להשקיע ואחרת זה פספוס)

 

תודה רבה!

 

נ.ב. יתרון נוסף למגרש זה ביצוע טרייד אין (והם נותנים אחריות לרכב ומעידים על עצבם שבדקו אותו)

 

 

עריכה אחרונה על ידי AsfK
פורסם

אם הסטוניק עונה על הדרישות, הייתי בוחר בה, תמיד מעדיף רכב חדש. לא רואה סיבה לקנות רכב משומש כשאתה לא צריך את הגודל הזה. 

 

ברכב חדש יש לך פטור מטסט ל 3 שנים, אחריות ל 3 שנים עם אפשרות לעוד 4 שנים אחריות חלקית שקיה נותנים אם תמשיך לטפל במורשים ואם אתה מתכוון להחזיק הרבה זמן, נקודת ההתחלה שלך טובה יותר ברכב חדש.

 

 

 

  • אהבתי 3

 

 

פורסם

תודה רבה!!

התלבטתי בעיקר בגלל השם שיש לטיוטה

אבל באמת לא חשבתי על כל הפלוסים הנוספים שכתבת

 

תודה!

פורסם (נערך)

מה שיותר חשוב, ההתאמה של הרכב לצרכים של המשפחה.

סטוניק רכב יותר קטן וצפוף מאשר קורולה או I30.

זה משמעותי לכם?

סטוניק 1.4 אוטומטית רכב חלש יותר אבל אמין מאוד.

סטוניק 1.0 טורבו + גיר רובוטי יותר חזק וחסכוני,  אבל אמינות הגיר ( בעיקר בעיר ) ואולי מנוע לטווח רחוק לא ברורה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הצפיפות פחות קריטית, כי אנחנו 6 במשפחה, ככה שאנחנו מתחלקים בין 2 רכבים

האמינות כן חשובה פה, לפיכך ננסה להתכוונן יותר על ה 1.4 ...

תודה

פורסם

סטוניק טורבו אצלנו חגגה לא מזמן 75000 ק"מ, 4.5 שנים כמעט. פרט לטיפולים שוטפים הוחלף מצבר (לאחר 3 שנים ו-50524 ק"מ), הוחלפו צמיגים (3 שנים ו-8 חודשים, 61645 ק"מ) והוחלפה, באדיבות בתי הצעירה, מסגרת ידית דלת צד נוסע. מנוע וגיר בלא כל בעיות. הנהגת העיקרית ברכב (למעט סיבוב מזדמן פה ושם, או כל מה שקשור לטיפולים) - אשתי.

  • אהבתי 1

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

תודה רבה לכולם!

 

תוך כדי שאני עושה סקירה אחרונה על הסטוניק עולה לי מולה הקיה ריו

שוב, אני לא מבין גדול, אבל על פניו לפי המפרט הן נראות מאוד דומות והריו יותר זולה.

 

אשמח לדעת על ההבדלים המהותיים בין הסטוניק לריו ומה לדעתכם כדאי

תודה רבה

פורסם

גם הסטוניק של אשתי חוגגת 4 בקרוב ו 35000 אלף ק"מ
אחלה אוטו, למעשה אנחנו רבים מי ינהג בו
אפס תקלות (מלבד מצבר SS מחורבן שנפח נשמתו לפני שנה ושני צמיגים קדמים)
אוטו ממש כיף לנהיגה. (כמובן שמדובר ב 1.0 טורבו)

  • רעיון טוב! 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 16 דקות, סולל הדרך כתב:

אוטו ממש כיף לנהיגה.

 

זהו, יחסית לחוסר היומרות שלה היא מתנהגת ממש נחמד!

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
בתאריך 31.5.2023 בשעה 15:08, AsfK כתב:

תוך כדי שאני עושה סקירה אחרונה על הסטוניק עולה לי מולה הקיה ריו

קיה ריו זהה לסטוניק כמעט בהכל רק נמוכה יותר ב 7 ס"מ, סטוניק זו גרסה "קרוסאובר" של ריו.

אבל עכשיו בדקתי ואני לא רואה באתר קיה ישראל את ריו, כנראה השיווק הופסק.

 

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

×
×
  • תוכן חדש...