Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אוטלנדר/אקליפס/ASX בדרך לתביעה יצוגית?


סולל הדרך

פוסטים מומלצים

כן... כמי שפעיל בכמה קבוצות קראתי יותר מתלונה אחת על המערכת האופטית שמותקנת מתחת למראה הקדמית שכושלת.

אף אחד מאלו שהתלוננו לא חזר לדווח על הפתרון, מלבד פרסום עלות הרכיב שהיא מעל ל 8000 ש"ח!
כנראה שמי שהתלונן "עשו לו מחיר" וסתמו לו את הפה, עד שנפלו על עו"ד שלא הסכים לכך.

 

https://thecar.co.il/מערכות-הבטיחות-בחלק-מדגמי-מיצובישי-תק/


אומנם הדרך לקבלת מעמד התביעה, כתביעה יצוגית עוד ארוכה וגם מהמידע המופיע בכתבה, קשה לראות איך הטענות שלהם מתגבשות לתביעה יצוגית, לא מעט בגלל הטענות הספקולטיביות שלהם.

מספר הפריט מתחיל ב 8638A ושלוש ספרות אחרונות נבדלות בהתאם לדגם ולשנת היצור.

עדכון התוכנה "ועומס עדכוני" התוכה לא יוצר עומס או בעיה, מה גם שהעדכון נגע לביצועי המערכת (זיהוי צל) ולא לכשל טכני
גם החלפת מספר הפריט לא מעידה על תקלה, אלא לפעמים שימוש ברכיבים אחרים בגלל בעיות שרשרת אספקה גורמת לשינוי במספר הפריט

הפריט בכלל לא מיוצר במיצובישי אלא ע"י בוש בגרמניה ומשמש רכבים נוספים כגון טויוטה (יתכן ויותר) ולא שמענו על תלונות.
האם יש בעיה בחלק מהרכבים - בהחלט
האם המחיר סביר - ממש לא!
האם היינו מצפים לתקלה שכזו מרכבים עם רקורד אמינות - בהחלט לא.
האם היבואן היה צריך לקחת על עצמו את הטיפול בבעיות יחד עם היצרן - לגמרי

מה אתם חושבים?
בכל מקרה אאחל לתובעים הצלחה.

בתמונות - פריט של מיצובישי ופריט זהה של טויוטה

image.png.9e5d839f69e1af6147edd5e52c826e92.png
 

s-l1600.jpg

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

בשבועות האחרונים התרבו התלונות על תקלות במערכת ה FCM, אין כמעט יום שלא עולה הודעה על מתלונן חדש בקבוצת ה ASX/אוטלנדר/אקליפס
May be an image of text that says 'æ 100 34c FCM! FCM 7 SERVICE REQUIRED V E P ODO 125244 km 1000r/min MPH km/h'

כולם ללא יוצא מהכלל, נאלמים/נעלמים לאחר ביקור במוסך, לאחר שהם (כנראה) מוחתמים על "דמי שהשתקה" וכפי הנראה המצלמה מוחלפת בעלות נמוכה מהמחיר הרשמי שעומד על 7-8K ש"ח
עושה הרושם שמזג האוויר החם והגיל הם הגורם הדומיננטי לתקלה.
אני יכול לנסות ולהמליץ להשתדל לחנות בימים חמים באיזור מקורה ככל הניתן, כל התקלות התרחשו לראשונה לאחר עמידה בשמש ביום חם מאוד!

בכל מקרה...

פניתי ליניב שושן סמנכ"ל שירות כלמוביל
רוני דרורי מנהל חטיבת השירות כלמוביל
גיא מורנו מנהל שירות ארצי... כולמוביל
בבקשה לקבל את תגובתם וכמובן שלא נענתי... (האמת מפתיע ומאכזב)

 

אני חושב שהטיוח של כלמוביל מזכיר יבואנים אחרים שניסו לטייח ובסוף אצל חלקם הלקוחות נטשו אותם לשנים רבות והם שילמו לא מעט כסף (שרובו נכנס לכיסי עו"ד).

אחרי התעלמות שכזו מפניה של לקוח, אני באופן אישי עם המותג הזה סיימתי.

אני רק חוזר ומציין שהתקלה הרוחבית לכל דגמי אוטלנדר (צורה ישנה) אקליפס ו ASX
 

בהמשך לכך פניתי לכתב הרכב טל שביט שמסקר את התביעה היצוגית ואני מצרף את תשובתו. 
 

שלום לפונים אלינו בנושא מערכות הסיוע לנהג בדגמי מיצובישי, להלן נוסח מעודכן:

 

כפי שפרסמנו כאן, בתחילת השנה הוגשה תובענה ייצוגית בנושא תקלות סדרתיות במערכות ה-ADAS של דגמי מיצובישי.

באי כוחן של מיצובישי ו'כלמוביל' אמורים להגיש את תשובתן לתובענה עד ליום 10.9.2023 אלא אם יבקשו ויקבלו אפשרות לדחיית המועד.

בינתיים - לתשובה זאת ריכזנו עבורך מידע שיכול לסייע לך לפתור את התקלה ברכב שלך בדרך היעילה והחסכונית ביותר האפשרית.

להלן הנושאים שמסוכמים כאן:

·        מי אנחנו?

·        מדוע ביקשנו לקבל ממך העתק של רישיון הרכב?

·        מה זאת תקלה סדרתית?

·        האם ברכב שלך יש תקלה סדרתית?

·        מה הזכויות שלך והאם רק לרכב חדש יש אחריות?

·        מי ידאג לך?

·        מה זאת תובענה ייצוגית?

·        האם תובענה ייצוגית יכולה לפגוע בך או רק לסייע?

·        מה אנחנו ממליצים לך לעשות?

·        האם מותר למכור רכב בידיעה שיש בו תקלה?

·        האם אנחנו ממליצים על פעולה משפטית ועם אילו עורכי דין?

·        האם הוקמה קבוצת נפגעים וכיצד ליצור איתה קשר?

 

מי אנחנו?

TheCar הוא אתר עיתונאי שמתמחה ברכב ותחבורה. מערכת TheCar היא לא צד באף פרשה שאנחנו מסקרים, והמטרה היחידה שלנו היא להביא מידע מהימן ומועיל לציבור.

אף פרסום שלנו, או מידע שאנחנו מוסרים בתכתובת עם הפונים אלינו, לא מהווה תחליף לייעוץ משפטי: הפונים אלינו יכולים להיעזר במידע מאיתנו אבל כל פעולה שיבצעו היא על אחריותם בלבד ומערכת TheCar והפועלים בשמה לא יישאו בכל אחריות בקשר לכך.

אנחנו לא יוזמים או מנהלים תביעות, לא קשורים אליהן, ולא רושמים אף אחד או אחת לתביעה (בין השאר - כפי שיוסבר בהמשך - מפני שאין צורך להירשם לתובענה ייצוגית עד שתושג הכרעה או פשרה).

אנחנו כן אוספים מידע מן הפונים אלינו במטרה להבין טוב יותר כל נושא, לדייק את הפרסומים שלנו, וככל שמתאפשר לנו גם כדי להעביר לפונים אלינו מידע נוסף. אנחנו לא מתחייבים לעדכן אף פונה אלינו בהתפתחויות השונות וממליצים לעקוב אחר פרסומים באתר.

כאן תוכלו לקרוא על החזון שלנו.

כאן תוכלו לקרוא מידע משפטי חשוב.

 

מדוע ביקשנו העתק של רישיון הרכב?

ברישיון הרכב ישנם פרטים אודות כל רכב ספציפי שיכולים לסייע לנו להבדיל בין תקלות אופייניות שונות.

בנוסף, יש מי שמעדיפים שעובדות שאנחנו מפרסמים לא יפורסמו, ויש לא מעט אחרים שסתם נוהגים לבלבל את המוח. לכן, סינון ראשוני שלנו כדי להבין האם מי שפנה אלינו באמת ניזוק כתוצאה מתקלה סדרתית ברכב מחייב בדיקה ואימות של רישיון הרכב.

ככלל, מידע שאנחנו מקבלים מן הפונים אלינו לא נשמר במאגרי מידע ולא נמסר לאף גורם שלישי, אך יכול לסייע לפונה עצמו ולנפגעים נוספים. באמצעות מידע זה אנחנו אומדים את היקף התופעות שמדווחות לנו ומקבלים פרטים אודות תקלות ספציפיות ולגבי אופן הטיפול בהן על-ידי היצרניות ויבואניות הרכב בישראל.

 

מה זאת תקלה סדרתית?

תקלה ברכב נחשבת ל"סדרתית" אם היא מופיעה ביותר מ-1% מכלל המכוניות מאותו סוג.

עוד על תקלות סדרתיות אפשר לקרוא בקישור זה.

 

האם ברכב שלך יש תקלה סדרתית?

כדי לוודא ב-100% שהתקלה ברכב שלך זהה לתופעה שקיימת בשאר כלי הרכב מאותו סוג נדרשת בדיקה פרטנית שלו במוסך מתמחה.

יחד עם זאת, אם התופעה שקיימת אצלך זהה או מאוד דומה לתופעות שבהן נתקלים בעלי רכב נוספים מאותו סוג – סביר מאוד שמדובר באותה בעיה. פתרון התקלה ברכב שלך יכול להיות תלוי בפתרון שיושג לכל קבוצת הנפגעים, ובמידת המעורבות שלך ושל שאר חברי הקבוצה במאמצים להשיג פתרון כזה.

 

מה הזכויות שלך והאם רק לרכב חדש יש אחריות?

ככל שיוכח שברכב שלך קיימת תקלה סדרתית שנגרמה בגלל כשל בתכנון או בייצור מגיע לך תיקון על חשבון יצרנית הרכב, ואף השבת כספים שהוצאת בעבר לצורך תיקון התקלה.

תקלות סדרתיות רבות מתגלות אחרי תום תקופת אחריות היצרן, ואם מוכח שמדובר בכשל סדרתי שנובע מתכנון לקוי או מתקלת ייצור - מגיע לך תיקון גם אם הרכב כבר לא נמצא תחת אחריות.

בין מה שמגיע לך מבחינה תיאורטית או מוסרית לבין הסיכוי שלך לקבל את מה שמגיע לך ישנם מכשולים מעשיים, מפני שיצרניות רכב לא ממהרות להכניס את היד לכיס ולא ידועות כנדיבות.

עוד על המצב החוקי ועל זכויות הצרכן אפשר לקרוא בקישור זה.

 

מי ידאג לך?

בישראל אין כרגע אף גוף שדואג לבעלי רכב, לכן כל מי שברכבו קיימת תקלה סדרתית נאלץ לדאוג לעצמו.

יחד עם זאת – ככל שקבוצת הנפגעים גדולה ופעילה יותר – כך גדלים הסיכויים של כל נפגע לקבל מענה הולם מיצרנית הרכב ומן היבואנית. הניסיון שלנו מלמד שקבוצות נפגעים פעילות השיגו פיצוי ותיקוני תקלות ואילו זכויותיהם של נפגעים פאסיביים נפגעו גם כאשר הוגשו תובענות ייצוגיות. למעשה, ישנם מקרים שבהם דווקא תובענות ייצוגיות פגעו בזכויות של נפגעים ובאפשרות שלהם לפעול כדי להשיג פיצוי.

 

מה זאת תובענה ייצוגית?

תובענה ייצוגית מוגשת על-ידי מי שחש עצמו נפגע מפעולה, בעיה או תופעה שפוגעת בקבוצה גדולה של אנשים. ההליך מנוהל בדרך כלל על-ידי עורכי דין שמתמחים בכך אשר פועלים כביכול בשם התובע/ים הייצוגי ובמטרה לייצג את קבוצת הנפגעים.

היות שאפשר להגיש תובענה ייצוגית בנושא מסוים רק פעם אחת ישנם עורכי דין שממהרים להיות הראשונים לעשות את זה גם אם אין להם כישורים מתאימים לצורך זה. האינטרס של עורכי הדין הוא כמובן להביא גאולה לעולם אבל בעיקר כלכלי: עם סיומה המוצלח של תובענה ייצוגית הם יכולים לקבל גמול שיכול להסתכם במאות אלפי שקלים ואפילו במיליוני שקלים.

תובענה ייצוגית מוגשת בשלב ראשון כבקשת אישור, ובהתאם לתגובת הנתבעים (יצרנית הרכב והיבואנית) בית המשפט מחליט אם לקבל אותה ולנהל את ההליך או לדחות אותה משיקולים משפטיים או ענייניים.

בהמשך ההליך בית המשפט דוחה את התביעה או מקבל אותה ופוסק פיצויים, אבל במרבית המקרים הוא ממליץ לעורכי הדין המייצגים משני הצדדים לחסוך זמן שיפוטי ולנסח הסכם פשרה. הסכם כזה אמור להיבחן על-ידי היועץ המשפטי לממשלה ויחד עם הערותיו הוא מועבר לבית המשפט שיכול לאשר או לא לאשר אותו.

 

האם תובענה ייצוגית יכולה לפגוע בך או רק לסייע?

בעלי רכב עלולים להיפגע קשות בעקבות תובענה ייצוגית.

לפני שהסכם פשרה מאושר סופית ופורמלית על-ידי בית המשפט הצדדים נדרשים לפרסם חלק מן הנוסח שלו בשני עיתונים יומיים (או בארבעה) כדי לאפשר לקבוצת הנפגעים להתנגד לו או להחריג את עצמם ממנו כדי שלא להיפגע. לנפגעים יש רק 45 ימים להגשת התנגדות או החרגה.

פרסום מודעות בעיתונים מודפסים היא שיטת פעולה מטופשת וארכאית שאין לה מקום בימינו. בפועל, רוב הציבור לא נחשף לעיתונים האלה וממילא לא קורא מודעות מסוג זה, לכן יש להניח שרוב רובם של בעלי הרכב הרלבנטיים כלל לא יודעים שהוגשה תובענה ייצוגית (כביכול בשמם) והם בוודאי לא עוקבים אחר ההתפתחויות בתביעה ולא מודעים לנוסח הפשרה שהושגה.

כחודשיים לאחר פרסום הסכם הפשרה הוא מקבל תוקף של פסק דין מבלי שיצרנית הרכב הודתה בעצם קיום תקלה, וההליך כולו מוגדר מבחינה משפטית כ"מעשה בית דין". כל בעל רכב רלבנטי יכול לקבל אך ורק את הפיצוי שהוסכם בפשרה, ולעולם לא יוכל לתבוע את יצרנית הרכב או את היבואנית בנושא זה. לדוגמא, לאחר שיונדאי וקיה נתבעו בגלל מה שלטענת התובעים היה כשל סדרתי שגרם להרס מוחלט של מנועי 1.4 ו-1.6 ליטר נקבע בהסכם הפשרה שהיצרנית לא מודה בעובדות ובעלי הרכב יקבלו "עדכון תוכנה" למנוע. עורכי הדין שהגישו את התובענה קיבלו גמול נאה וכל מי שנהרס לו מנוע, או שייהרס לו מנוע בעתיד ייאלץ לשאת בעלויות שלו בעצמו.

לולא הייתה מוגשת תובענה ייצוגית יכול היה כל בעל רכב להגיש תביעת נזיקין כנגד היצרנית והיבואנית ואולי אף לזכות בפיצוי.

במקרה אחר, לאחר שהושג הסכם פשרה בתובענה שהוגשה כביכול בשם בעלי מיצובישי אאוטלנדר PHEV, עשרות רבות מבעלי הרכב החליטו שהם לא מוכנים להסדר המביש ובחרו להחריג את עצמם מן ההסדר במטרה לפעול בעצמם.

 

מה אנחנו ממליצים לך לעשות?

ראשית לכל אין צורך להצטרף לתובענה ייצוגית, אבל אם הוגשה תובענה כזאת יש לכל נפגע אינטרס מובהק לשפר את הסיכויים שלה להצליח כדי שהסכם הפשרה ישיג עבורו פיצוי של ממש.

חשוב להתעדכן לגבי המהלך המשפטי מפני שאם וכאשר תושג הכרעה או פשרה שכוללת פיצוי לנפגעים מוגדרת תקופת זמן מרבית שבמהלכה אפשר לממש את הפיצוי.

כאמור – אין צורך "להירשם" לתובענה ייצוגית אבל חשוב לעקוב אחר ההתפתחויות ולהשתדל לסייע להצלחתה.

תביעה ייצוגית עלולה להתנהל במשך תקופה ארוכה מאד, לפעמים גם כמה שנים, ובכל מקרה היא לא פותרת בעיה מיידית שקיימת ברכב עם תקלה משביתה. בחלק מן המקרים יתאמצו יצרניות ויבואניות הרכב לטפל בתקלות כדי לצמצם את קבוצת הנפגעים ולטעון שלא מדובר בכשל סדרתי, ובמקרים אחרים ההיפך הוא הנכון: הם ינסו "להפיל" את האשמה על בעלי הרכב ולטעון טענות שונות, למשל שהרכב לא טופל לפי הנחיות היצרנית.

במקביל, חשוב לדעת שחלון הזמנים לפעולה עצמאית ייסגר לאחר שהתובענה הייצוגית תסתיים והסכם פשרה יקבל תוקף של פסק דין.

 

ישנם שני מצבים אופייניים:

מצב 1: הרכב שלך ניזוק בעבר וכבר תוקן, ולדעתך מגיע לך פיצוי.

מצב 2: הרכב מקולקל כרגע ונדרשים אלפי שקלים כדי לתקן אותו.

המצב הראשון פשוט יותר אבל בשני המצבים עליך לבחור בין פעולה פסיבית לאקטיבית, מתוך ידיעה שההליך של תובענה ייצוגית עלול לארוך זמן רב. 

אפשר ועדיף לנסות לסייע להצלחת התביעה הייצוגית ובמקביל לשקול פעולה משפטית עצמאית.

אם הרכב כבר תוקן, התובענה הייצוגית תתקבל, וייפסק פיצוי שישביע את רצונך – הכל טוב. אם הפיצוי שיוסכם לא ישביע את רצונך תהיה לך תקופת זמן מאד קצרה (מקסימום 45 ימים) כדי לפעול, וגם זה רק בהנחה שיגיע אליך מידע אודות הסכם הפשרה.

ההמלצה שלנו היא לפעול במסגרת קבוצת נפגעים שיכולה למקסם את התועלות לכל החברים בה, לעדכן אותם לגבי כל מידע חדש שיתקבל, לסייע לעורכי הדין שהגישו את התובענה באמצעות הנגשת מידע שיכול להטות את הכף מבחינה משפטית, ובמקביל להפעיל עליהם לחץ לדאוג לנפגעים ולא רק לעצמם.

פעילות במסגרת קבוצת נפגעים יכולה לסייע גם למי שמחליט לפעול עצמאית ולתבוע את היצרנית והיבואנית בתביעת נזיקין אישית.  

 

מצב 2: הרכב מקולקל כרגע ונדרשים אלפי שקלים כדי לתקן אותו.

מצבך פחות טוב, אבל חשוב לפעול מהר. מומלץ להגיע אל מוסך מורשה יבואן ולהציג שם את הכתבה שפורסמה אצלנו כדי להבהיר שנושא הכשל הסדרתי מוכר לך.

צריך לאפשר למוסך מורשה יבואן לכל הפחות להציע הצעה מסחרית או אפילו לתקן את הרכב, אבל חשוב לדעת שבמרבית המקרים הצעת המחיר המקורית של מוסך כזה תהיה יקרה יותר מהצעת המחיר של מוסך מורשה משרד התחבורה שאיננו מוסך מורשה יבואן. מומלץ לקבל הצעת מחיר לתיקון גם ממוסך מורשה משרד התחבורה שאינו מורשה יבואן, ובהתאם להפרשי המחירים לבחור בהצעה שמתאימה לך.

לאחר התיקון אפשר לבחור להמתין לתוצאות ההליך המשפטי בתובענה הייצוגית או לפעול באופן עצמאי. גם במקרה כזה עדיף לפעול במסגרת קבוצת נפגעים כדי לשתף מידע אודות בעלי מקצוע ועלויות תיקון.

 

האם מותר למכור רכב בידיעה שיש בו תקלה?

כל מי שנפגע כלכלית כתוצאה מכשל סדרתי שייך לקבוצת הנפגעים, ואם בעתיד תושג פשרה או הכרעה שכוללת החזר הוצאות היא תחול עליו גם לאחר שמכר את הרכב.

יחד עם זאת, כאשר קיימת בעיה ידועה ברכב חלה על המוכר חובה לדווח עליה לקונה ואסור לו להסתיר אותה - אחרת הוא חשוף לביטול העסקה ולתשלום פיצויים.

זה עובד גם לכיוון השני: אם קנית רכב פגום ממוכר שידע על התקלה אפשר לתבוע ממנו לבטל את העסקה ולהשיב את הכסף (הדברים נכונים שבעתיים כשמדובר בגוף מסחרי שעוסק בסחר ברכב).

כאן נמצא מדריך בנושא זה (אמנם לגבי פרשה אחרת אבל העקרון זהה).

 

האם אנחנו ממליצים על פעולה משפטית ועם אילו עורכי דין?

כאמור, אנחנו לא קשורים לאף עורך דין מבחינה מסחרית ולא ממליצים על אף בעל מקצוע כזה או אחר.

בפניך יש ארבע אפשרויות פעולה או שילוב של חלק מהן:

·        המתנה לתוצאות התובענה הייצוגית, מה שיהיה יהיה.

·        פעילות במסגרת קבוצת הנפגעים כדי לשפר את סיכויי ההצלחה של התביעות.

·        הגשת תביעת נזיקין לבית המשפט לתביעות קטנות.

·        הגשת תביעת נזיקין באמצעות עורך דין לבית משפט השלום.

 

האפשרות המשפטית הפשוטה ביותר היא לתבוע נזקים במסגרת תביעה קטנה (מוגבל לסכום של 34,600 שקלים) שבה אין מעורבות של עורכי דין. הליך כזה הוא פשוט וקל ובשלב הראשון אפילו לא צריך לצאת מהבית מפני שאפשר לבצע את רוב הפעולות באמצעות האינטרנט. העלות הראשונית של הליך כזה זניחה מפני שאגרת בית המשפט נמוכה.

אפשר לקחת את נוסח התובענה הייצוגית, לנסח תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות ולתבוע את הנזקים הספציפיים שנגרמו לך. ככל שתובע מצויד בהוכחות חזקות יותר לנזק שנגרם ולסיבות לכשל הזה – כלומר חוות דעת של מומחה – כך גדלים הסיכויים לזכות בתביעה. בעת הגשת תביעה יש לצרף את כל המסמכים הרלבנטיים, ולאחר מכן צפויה ישיבת הוכחות בבית המשפט.

אפשרות משפטית אחרת היא לתבוע פיצוי במסגרת הליך נזיקין אזרחי רגיל בעזרת עורך דין. תביעה כזאת כרוכה בעלויות שונות ועשויה להצליח או עלולה שלא להצליח. מאד סביר להניח שפיצוי שייפסק בתביעה שתתקבל יהיה משמעותית יותר גבוה מן הפיצוי שיושג עבור הקבוצה כולה במסגרת פשרה בהליך תביעה ייצוגית – אבל הוא כרוך בעלויות עורך דין וחוות דעת של מומחה.

כאמור - ככל שקבוצת נפגעים מתארגנת באופן מסודר ומנוהל היטב – כך פוחתות העלויות של כל חבר בקבוצה וגדלים סיכויי ההצלחה שלה.

 

האם הוקמה קבוצת נפגעים וכיצד ליצור איתה קשר?

בנושא מערכות הסיוע לנהיגה של מיצובישי עדיין לא הוקמה קבוצת נפגעים פעילה. מי שמעוניין לנהל או לקחת חלק פעיל בקבוצה כזאת יכול ליצור איתנו קשר ונשתדל לסייע לו.

 

קישור לשיתוף הכתבה

עמוד הפייסבוק של TheCar שממנו אפשר לשתף את הפוסט הרלבנטי

 

 

בברכה,

צוות TheCar

 
  • רעיון טוב! 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.האם ידוע לך כמה אחוז מ-סה"כ רוכשי הרכבים הללו, סובלים מהתקלה ?

[נראה לי יש הרבה יותר לקוחות שסובלים מהחיישן מפלס נוזל שמשות נמוך.]

אצלך הופיע  התקלה של המצלמה  ?

 

לפי דברי מנהל המוסך כאן, עד עכשיו היה להם מקרה בודד בלבד, על אוטלנדר 2016 עם 147000 ק"ם, שחנה בשמש כל חייו.

לדעתו האישית מדובר באחת העדשות מתוך מערך המצלמות של הרכב, ולא ביחידת הבקרה.

הרכב הספציפי שתוקן, סבל כמה וכמה פעמים מתופעות "זמניות" של כשל, של שניות בודדות, וחזר לעצמו.

לא ניתן לגבש תשובה חד משמעית, שבסופו של דבר זה ייקרה לאחוז ניכר מרוכשי הרכבים הללו.

מה שכן זה תמיד יהיה טוב באם זה ייקרה למישהו מסויים, שהמוסך יתקן את זה ללא עלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

אתה מוזמן להצטרף לקבוצת הוואטסאפ והפייסבוק של בעלי ה ASX
מדובר על כמה עשרות בודדות של תלונות וזה די מדאיג. מספר דומה לתלונות על מיכל המים
מצד שני... לאף אחד לא אכפת!
מי שקרה לו התקמבן עם המוסך, מי שלא קרה לא אז זה לא מעניין אותו
העו"ד שמטפל בתביעה יצוגית יהיה המרוויח העיקרי
אני היתי שמח לקבל לידי מחידה תקולה שכזו, לתחושתי מדובר בבעיית מגעים/הלחמות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכנסתי לוואטסאפ, אבל יצא לי לחפור טוב טוב בפייס בקבוצות הללו .

בקבוצת האוטלנדר לא חסר תלונות על מערך המצלמות. גם באקליפס קרוס כנ"ל.

דווקא בקבוצת בעלי ה-ASX, אין ולו תלונה אחת אפילו בנושא.. בכל אופן לא מצאתי. 

 

ייתכן שיש מקרים. אבל קח בחשבון שלא כל אחד נכנס כדי להתלונן או לעלות את הבעיה ברשתות הללו..

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמונה תלונות ASX רק מהחודש האחרון, בלי קשר לקבוצת הוואטסאפ

סה"כ יש כמה עשרות תלונות!

image.thumb.png.d42eadb290511b48c36921da87bd0262.png

  • מבאס 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דרך אגב,

זו אותה מערכת בטיחות שמותקנת בספייס סטאר מאז מתיחת הפנים?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי יש מצב, למרות שלא קראתי על תקלות בספייס
מיצובישי אלופים בלמחזר חלקים מדגם לדגם
לפחות באקליפס/אוטלנדר/ASX מספר הפריט זהה, מלבד שלוש הספרות האחרונות שלדעתי מעידות על הבדלים קטנים, מניח שבעיקר בתוכנה והתאמתה למחשב הרכב.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איך נקראת בדיוק, הקבוצה עם התמונות שפרסמת ? ואיפה ניתן להגיע אליהם ? 

בפייסבוק תחת קבוצה שנקראת "בעלי מיצובישי ASX" הם לא נמצאים .

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שלום וברכה.

האם מישהו יודע אם אפשר להתקין את החיישן הזה למיצובישי אאוטלנדר ולעשות כיול .

זה נמכר באלי אקספרס עבור טויוטה, זה נראה אותו דבר ממש השאלה אם זה אפשרי.

תודה מראש

צילום מסך 2024-12-02 101312.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את כוונתך אם אני מייבא באופן פרטי אף אחד לא אמור לדעת לשם מה אני צריך אותו

באיזה שלב זה אמור להיעצר שאי אפשר להתקין אותו ברכב שהמחשב של הרכב יחסום/המוסך לא ירצה להתקין ?

באמת שלא הבנתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צריך לצורך יבוא לשלוח מסמך למשרד התחבורה ש"יחבר" בין החלק לרכב שלך, ולא יאשרו לך, כי אתה לא מחזיק טויוטה. האלתור הזה לא יכול לעבוד חוקית עם חלקים בטיחותיים. אתה יכול, למשל, להתקין חלק חדש במוסך ברמלה בתקווה לכ-3600 ש"ח, או לרכוש בפירוקיה שאולי יתקלקל עוד שנה, או לנסות לתקן. כנס לקבוצות שהביאו כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לסדר את זה ברגע

תשלח הודעה למוכר שיכתוב על ההזמנה שמיועד עבור מיצובישי 

החזרות חינם או שאתה לוקח הימור?

 

עריכה אחרונה על ידי tan tan
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...