Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה שמעסיקה אותי כבר כמה שנים ולא העזתי לשאול למה ford connect תמיד משאיר שובל של ריח מאוד מסריח אחריו וזה לא ריח דיזל אופייני


dani12
שימו לב! השרשור הזה בן 479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא פוסט תרומה של ידע אבל מסקרנות הורגת אותי ואני לא יודע אם הרכב הזה עדיין מיוצר או נמכר אבל תמיד תמיד הוא פשוט משאיר אחריו ריח מאוד מסריח של דיזל שמן שרוף לא יודע איך להגדיר בניגוד לצרפתיות שחלקן יש ריח סולר שרוף מנוע לא מטופל דיזל סטנדרתי  אופייני וחלקן בסדר גמור הפורד תמיד מסריח כל פורד מהדגם הזה משאירה שובל ריח שמריחים קילומטר אחריו . בשנתיים האחרונות זה מורגש לי כי אני נוסע באיוניק והמיזוג אויר שלה במצב אוטומט כל הזמן מערבב חצי חצי חוץ ופנים ולכן אני תמיד יודע שפורד קונקט איפשהו לפני. כל פורד שאני רואה על הכביש ממש ריח נוראי האם המנוע שלה כל כך גרוע והאם לבעלי הרכב זה לא מפריע גם ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

איזה מזל שלא ניתן להעביר ריח דרך האינטרנט. :)

 

נראה לי שחוש הריח שלך ובעיקר ניתוח ואיבחון הריחות השונים, מפותח אצלך הרבה יותר בהשוואה לכלל האוכלוסיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dani12 כתב:

ואני לא יודע אם הרכב הזה עדיין מיוצר או נמכר

פורד קונקט נמכרה בארץ עד 2011. אחרי זה הוצג דור חדש ואחריו עוד אחד אבל שני הדורות החדשים לא יובאו לארץ. 

 

רוב הקונקטים הם מאיזור השנים 2004-2008, במונחי רכב מסחרי זה כבר הרבה מאוד אחרי גיל פנסיה.  בעיית העשן של המנוע בהחלט קיימת. עשן שחור בדיזל - בגדול הסולר נשרף עם חוסר אוויר, המנוע לא יונק מספיק אוויר. אולי זה סעפת יניקה סתומה בפיח, אולי הטורבו לא גודש מספיק, אולי דליפות בצנרת, אולי האינג'קטורים.

 

לא יודע בדיוק מה הסיבה, לא מכיר את המנוע הספציפי, את התופעה כן מכיר. 

האם זה מפריע לבעלים? מניח שלחלק מהם מפריע ולחלק אחר לא איכפת. כך או כך זה רכב ישן וזול שאף אחד לא ישקיע כלום בתיקון ובתחזוקה שלו מעבר למינימום הנדרש בשביל שהיא יסע.

  • אהבתי 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Buki כתב:

האם זה מפריע לבעלים? מניח שלחלק מהם מפריע ולחלק אחר לא איכפת. כך או כך זה רכב ישן וזול שאף אחד לא ישקיע כלום בתיקון ובתחזוקה שלו מעבר למינימום הנדרש בשביל שהיא יסע.

 

יסע ו/או יצלח את המבחן התקופתי(טסט).

הבעיה קיימת עוד מימיו הראשונים של הרכב. ניתן לספור על אצבעות יד אחת את ה,,קונקטים״ שצולחים את מבחן זיהום האויר בפעם הראשונה.

רבים מבצעים ניקוי פיח ע״י נפט/קרוסין רק כדי שהרכב ״יעבור״.

 

ישנם רכבי דיזל נוספים שמשאירים שובלי עשן:

טרופר(מזרקים).

ברלינגו/פרטנר MK1.

 

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 479 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...