Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אשמח לקבל ייעוץ לגבי אפשרויות למערכת אנדרואיד לרכב הנל

 

יש לי מערכת מולטימדיה מקורית מובנת לרכב שיש בה רדיו טלפון נתוני מהירות וזהו

 

מהם האפשרויות הקיימות והעלויות לשדרוג המערכת

 

1. יש אפליקציה במכשירי סמסונג ANDROAID AOUT שאמורה לתמוך ( לפי רשימה  קיימת), בהעברת מסך הטלפון אל מסך המולטימדיה של הרכב

בפועל זה לא עובד.

האם זה אמור באמת לעבוד, או שיש בעייה כלשהי?

 

2. התקנת תוסף , פלא כלשהו האם קיים

 

3. התקנת מערכת חדשה- מה האפשרויות מה מומלץ

 

4. התקנת מסך נייד אלי אקספרס- ראיתי שישנה מערכת ניידת שמתחברת למצת וכוללת מסך עם אנדרואיד ומורכב על הדש בורד.

מה זה בדיוק האם יכול להתאים, האם מומלץ?

 

המון תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני בדיוק גם מנסה לחפש לי פתרון כזה,  זה מה שהבנתי עד כה: 

 

1. תלוי במערכת שמותקנת אצלך. יש כמה מערכות (smeg, rcc, nac) שהותקנו בשנתונים שונים. ממה שאני מבין, ב2017 התחילו לייצר רכבים עם מערכת תומכת android auto, אבל לארץ זה הגיע רק לקראת 2018. נסה ללחוץ לחיצה ארוכה על אחד מהכפתורים הפיזיים במערכת,  אחרי כמה שניות יופיע לך חלון קטן עם מספרי הגרסה של המערכת, תעלה תמונה של זה לפה. ייתכן מצב שהמערכת שלך תומכת באנדרואיד אוטו, אבל הכבל לא מספיק טוב.

 

2. יש מעיין תוסף שמחברים למערכת מאחורה והוא מתעלק עליה ומאפשר אנדרואיד אוטו. העניין הוא שהוא קצת מסורבל לתפעול ולא עובד חלק ביחד עם הרדיו (בנוסף לזה שצריך ממש לפרק את הדשבורד). יש בפורום שרשור קודם בנושא:

 

עוד אפשרות היא מעין קופסה שמחברים לusb של הרכב והיא מאפשרת סוג של אנדרואיד, אבל לא בטוח כמה זה עובד טוב. אחד הדגמים נקרא mini applepie אני חושב, אתה יכול לחפש סרטונים ביוטיוב ולראות אם משהו כזה מוצא חן בעיניך. יש היום כבר מערכות יותר חדשות מapplepie, אבל העקרון דומה.

 

3. לא יודע מה מומלץ, אני שקלתי מערכת של פיוניר שמותאמת לרכב, אבל לא כל כך מוצא אחת לקניה. באופן כללי, ממה שאני מבין, בגלל המבנה של המערכת ברכב הזה רוב המולטימדיה שאפשר לקנות (2din) לא מתאימות, אז המגוון מצומצם יחסית. נחכה אולי למישהו עם ניסיון יותר משמעותי בזה. האפשרות השניה היא להזמין מערכת מעודכנת של פיגו (rcc, nac) שתומך באנדרואיד אוטו. יש כל מיני גרסאות של זה שחלקן תומכות וחלקן לא, אז צריך לבדוק פרטני אם אתה מוצא. זו החלפה קצת יותר מורכבת מסתם מולטימדיה (צריך לצרוב את מספר הvin של הרכב למערכת לפני השימוש), אבל כנראה שזה הפתרון האופטימלי. זה גם מה שאני רוצה לעשות אצלי.

 

4. לא מכיר משהו כזה, אבל לא נשמע נוח במיוחד.

פורסם

DNIEL הי

תודה על המענה המפורט

 

1. הרכב שלי הוא מ 8/17 ומופיע שהאפליקציה ANDROAID AOUTO אמורה לתמוך בחיבור של הפלא למסך

אמרו לי שצריך להשתמש בכבל טוב, יש לי כבל מקורי של סמסונג אמנם לא חדש

אבל אין כל תגובה במסך של הרכב שאני מחבר את הכבל

 

יש הבנתי מערכות תואמות מקור בעלות של 1000 ש לפחות שפשוט מחליפות לגמרי את המסך הקיים ותואמות אותו חיצוני

אני לא מכיר מערכת כזו או שמישהו  ניסה וסיפא על זה

 

לא לגמרי הבנתי על איזו מערכת של פיוניר אתה מדבר?

 

3.קפץ לי סתם בפייסבוק שיש כזו מערכת ניידת שמתחברת למצת ויש פה אפליקציות וכו לא יודע למה בדיוק מתאימה

 

https://he.aliexpress.com/item/1005004349981905.html?aff_fcid=4e317fe33e5d484f891fed05f26ef397-1675859049467-08440-_DeyGHD5&tt=CPS_NORMAL&aff_fsk=_DeyGHD5&aff_platform=shareComponent-detail&sk=_DeyGHD5&aff_trace_key=4e317fe33e5d484f891fed05f26ef397-1675859049467-08440-_DeyGHD5&terminal_id=99d46d3e2382499ba098c953dd99b6da&afSmartRedirect=y&gatewayAdapt=glo2isr

 

לא נראה לי ממה שהבנתי באמצעות פיגו שהם מתכוונים או תהיה איזו אפשרות לעדכן את המערכת המקורית

 

תודה

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הדרך הכי פשוטה לבדוק אם המערכת אכן תומכת תהיה לבדוק מה הגרסה שלה. נסה ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור SRC במסך, עד שיופיע חלון שכותרתו SYSTEM INFORMATION. צלם את ה-SYSTEM VERSION ותעלה לפה תמונה.

אכן, צריך כבל טוב כדי שאנדרואיד אוטו יעבוד. איזה טלפון יש לך? אם הוא יחסית ישן, צריך להוריד אפליקציה של אנדרואיד אוטו. בגרסאות אנדרואיד החדשות זה כבר מובנה במערכת ולא צריך להוריד כלום. שלח פה את הדגם של הטלפון ואת גרסת האנדרואיד: אצלי (גם טלפון של סמסונג) זה נמצא תחת הגדרות --> אודות הטלפון --> מידע על התוכנה --> גרסת אנדוראיד. יכולים להיות הבדלים קטנים בשמות של התפריטים, אבל זה הכיוון בגדול. 

 

אם המערכת ברכב ישנה מדי ואין תמיכה מובנית ב-android auto, אין עדכון שהיבואן יעשה שיפתור את זה (למרות שבלי קשר כדאי שהמערכת תהיה מעודכנת). הפתרון היחיד יהיה להחליף את המערכת או להתעסק איתה ברמת החומרה, לא רק תוכנה.

 

אפשר להחליף את כל המערכת למשהו סיני, אבל אישית אני לא כל כך אוהב אותן וכל אלו שפגשתי היו מאוד צולעות. המערכות המקוריות של היצרנים בדרך כלל עדיפות. פיוניר היא יצרן של מערכות כאלו, שממה שאני יודע הן ברמה יותר גבוהה מהמערכות הסיניות הפשוטות - אבל הן גם עולות יותר. גם פה, מדובר בהחלפה של כל המערכת (בדיוק כמו המערכות שראית ב1000 שקל), רק למשהו שנראה לי שהוא יותר טוב. 

 

אחדד שוב, ההחלפה של המערכת לאחת יותר מעודכנת (סעיף 1 בהודעה הקודמת שלי) זה משהו שהיבואן ממש לא מתעסק איתו. אתה צריך להשיג בעצמך מערכת תומכת אנדרואיד אוטו מרכב יותר חדש (דגמי NAC או RCC של המולטימדיה של פיגו), לצרוב עליו את ה-VIN של הרכב שלך ורק אז להתקין אותו אצלך. צריך גם מתאמים לכבלים. אבל לפני שאנחנו רצים לפתרון כזה, בוא נראה אם בכלל יש טעם להחליף אותה. שלח פה את הגרסה של המערכת ואת הפרטים על הטלפון שלך ונראה אם הפתרון יכול להיות משהו הרבה יותר פשוט.

פורסם
לפני 17 שעות, daniel.asu כתב:

הדרך הכי פשוטה לבדוק אם המערכת אכן תומכת תהיה לבדוק מה הגרסה שלה. נסה ללחוץ לחיצה ארוכה על כפתור SRC במסך, עד שיופיע חלון שכותרתו SYSTEM INFORMATION. צלם את ה-SYSTEM VERSION ותעלה לפה תמונה.

אכן, צריך כבל טוב כדי שאנדרואיד אוטו יעבוד. איזה טלפון יש לך? אם הוא יחסית ישן, צריך להוריד אפליקציה של אנדרואיד אוטו. בגרסאות אנדרואיד החדשות זה כבר מובנה במערכת ולא צריך להוריד כלום. שלח פה את הדגם של הטלפון ואת גרסת האנדרואיד: אצלי (גם טלפון של סמסונג) זה נמצא תחת הגדרות --> אודות הטלפון --> מידע על התוכנה --> גרסת אנדוראיד. יכולים להיות הבדלים קטנים בשמות של התפריטים, אבל זה הכיוון בגדול. 

 

אם המערכת ברכב ישנה מדי ואין תמיכה מובנית ב-android auto, אין עדכון שהיבואן יעשה שיפתור את זה (למרות שבלי קשר כדאי שהמערכת תהיה מעודכנת). הפתרון היחיד יהיה להחליף את המערכת או להתעסק איתה ברמת החומרה, לא רק תוכנה.

 

אפשר להחליף את כל המערכת למשהו סיני, אבל אישית אני לא כל כך אוהב אותן וכל אלו שפגשתי היו מאוד צולעות. המערכות המקוריות של היצרנים בדרך כלל עדיפות. פיוניר היא יצרן של מערכות כאלו, שממה שאני יודע הן ברמה יותר גבוהה מהמערכות הסיניות הפשוטות - אבל הן גם עולות יותר. גם פה, מדובר בהחלפה של כל המערכת (בדיוק כמו המערכות שראית ב1000 שקל), רק למשהו שנראה לי שהוא יותר טוב. 

 

אחדד שוב, ההחלפה של המערכת לאיש חת יותר מעודכנת (סעיף 1 בהודעה הקודמת שלי) זה משהו שהיבואן ממש לא מתעסק איתו. אתה צריך להשיג בעצמך מערכת תומכת אנדרואיד אוטו מרכב יותר חדש (דגמי NAC או RCC של המולטימדיה של פיגו), לצרוב עליו את ה-VIN של הרכב שלך ורק אז להתקין אותו אצלך. צריך גם מתאמים לכבלים. אבל לפני שאנחנו רצים לפתרון כזה, בוא נראה אם בכלל יש טעם להחליף אותה. שלח פה את הגרסה של המערכת ואת הפרטים על הטלפון שלך ונראה אם הפתרון יכול להיות משהו הרבה יותר פשוט.

תודה על המענה

המכשיר הוא SAMSUG A21S

יש שם את האפליקציה ANDROAID AOUTO  

הגרסה היא של אנדרואיד 11 כי לא עדכנתי את הפלא אבל לא נראה לי שזו הבעייה

 

אני אבדוק את הגרסה ואעדכן אותך

 

המערכת הסינית מה בדיוק הבעיות שלה מהירות אמינות

 

לפיוניר יש מערכת תואמת מקור?

 

מה לגבי המערכת הניידת ששלחתי לך?

 

תודה

פורסם

לגבי גירסת המערכת

 

לחצתי ארוכות על כפתור SRC וקבלתי מסך לבן בכיתוב שחור

 

ENGINEERING MODE   ואני אמור להכניס קוד 

 

ניסיתי כל מיני מספרים 1111/1234/ 

 

שום דבר לא הגיב כך שאיני יודע מה הגירסנה

 

במנה מדובר לדעתך?

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 9.2.2023 בשעה 23:57, יוסי אבג כתב:

לגבי גירסת המערכת

 

לחצתי ארוכות על כפתור SRC וקבלתי מסך לבן בכיתוב שחור

 

ENGINEERING MODE   ואני אמור להכניס קוד 

 

ניסיתי כל מיני מספרים 1111/1234/ 

 

שום דבר לא הגיב כך שאיני יודע מה הגירסנה

 

במנה מדובר לדעתך?

 

ניסית ללחוץ על כפתור הmenu לחיצה ארוכה? אולי התבלבלתי ביניהם.

בכל מקרה, אם שניהם לא עובדים, סיכוי סביר שמדובר באחת המערכות החדשות יותר, כי בsmeg הישנה ככה מוצאים את הגרסה.

פורסם
Just now, daniel.asu כתב:

ניסית ללחוץ על כפתור הmenu לחיצה ארוכה? אולי התבלבלתי ביניהם.

בכל מקרה, אם שניהם לא עובדים, סיכוי סביר שמדובר באחת המערכות החדשות יותר, כי בsmeg הישנה ככה מוצאים את הגרסה.

כן התכוונתי לכפתור  MENU

פורסם

איזו רמת גימור הרכב ?

ברמת גימור הנמוכה עד כמה שאני זוכר הגיעו חלק מהזמן עם מולטימדיה לא מקורית.

×
×
  • תוכן חדש...