Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת אמברקס נדלקת בזמן נסיעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י tribel,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בשרשורים אחרים שזה קשור לרפידות או לנוזל בלמים 

השאלה שלי האם קצת מעל קו המינימום זה גם  חוסר בנוזל בלמים

ועוד ממה נגרם חוסר בנוזל מדליפה או שזה טבעי?

ואם יש חסר מה עושים? ממלאים עוד או מחליפים הכול? 

מצורפת תמונה (אפשר לראות) שיש טיפה מעל המינימום

נ.ב. זה בעייתי לנסוע כך?!

IMG_20221203_193439_158.jpg

פורסם
לפני כשעה, YTHCHAK כתב:

ראיתי בשרשורים אחרים שזה קשור לרפידות או לנוזל בלמים 

השאלה שלי האם קצת מעל קו המינימום זה גם  חוסר בנוזל בלמים

ועוד ממה נגרם חוסר בנוזל מדליפה או שזה טבעי? - לא קיים איבוד של נוזל בלמים באופן טבעי.

ואם יש חסר מה עושים? ממלאים עוד או מחליפים הכול? 

מצורפת תמונה (אפשר לראות) שיש טיפה מעל המינימום

נ.ב. זה בעייתי לנסוע כך?! - חשוב לבדוק בהקדם מהי הסיבה שחסר נוזל בלמים.

 

 

האם המנורה דולקת כול הזמן ?

על איזה רכב מדובר ?

איזה כייף לי :)

פורסם

זה יכול להיות קשור לזה שלאחרונה הרכב בולם חזק ולא בעדינות?

אני יבדוק רפידות

השאלה היא כמה אני יכול לסחוב ככה? אני עושה נסיעות קצרות יום יומיים עד שאני יטפל

או שזה צריך להיות במידי?

 

 

פורסם

בדקתי את הרפידות (מבחוץ) עם חבר שמבין קצת והוא טוען שהם נראות בסדר

אי לכך הוספתי שמן ועשיו נראה שמשהו מפריע לבלימה!

הוצאתי חלק מהשמן בוא נראה מה יהיה

הצעות?

  • פיתרון
פורסם

IMG_20221203_193439_158.jpg

המפלס נמוך הוא הסיבה שהנורה נדלקת, הסיבה הכי סבירה לזה היא שהרפידות שחוקות.

ברגע שמחליפים רפידות, גם אם בצורה חלקית גובה המפלס עולה.

משם תתחיל 

 

פורסם

החבר שלך לא מבין כלום אם הוא בדק מבחוץ. ומאחורה נראה לי יש לך תופים אי אפשר לראות. אתה גם מתחיל לראות תופעות זה הזמן לגשת למוסך.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

החלפתי רפידות  והבעיה נפתרה.  אגב בגלגל אחד הם היו ממש שחוקות ובשני היה להם עוד חיים?!

תודה לכל העונים

 

×
×
  • תוכן חדש...