Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

היום לכמה דקות כשאותתי לא היה את הטיק טיק ואחר כך הוא חזר. גם שמתי לב שנחלש מאוד הצליל שיש כשנועלים ופותחים את הרכב

מדובר ביונדאי i30 2009

 

כדאי לטפל בזה בתכיפות? ואיך? 

 

תודה רבה! 

 

 

פורסם

האורות ושאר צרכני החשמל פעלו רגיל או חלש יותר ?

עשית נסיעה קצרה או ארוכה ?

בגדול זה נשמע זרם חשמל נמוך אלטרנטור או מצבר

פורסם
לפני 11 שעות, של כתב:

האורות ושאר צרכני החשמל פעלו רגיל או חלש יותר ?

עשית נסיעה קצרה או ארוכה ?

בגדול זה נשמע זרם חשמל נמוך אלטרנטור או מצבר

 

לא קשור בכלל למצבר או לאלטרנטור. צריכת הזרם של הרמקול/זמזם פיאזו' אלקטרי הוא כמה עשרות מיליאמפר לכן אם הרכב הניע הבעיה היא במקום אחר.

לפני כשעה, דודקל כתב:

מעניין אבדוק תודה

ישמצב שזה קשור לנסיעה עם בלם יד מורם? יום לפני זה נסעתי בטעות כמה דקות עם בלם יד מורם

 

לא קשור.

לפני 14 שעות, דודקל כתב:

ערב טוב

היום לכמה דקות כשאותתי לא היה את הטיק טיק ואחר כך הוא חזר. גם שמתי לב שנחלש מאוד הצליל שיש כשנועלים ופותחים את הרכב

מדובר ביונדאי i30 2009

 

כדאי לטפל בזה בתכיפות? ואיך? 

 

תודה רבה! 

 

 


האם הצליל של התראה במידה ולא חוגרים חגורת בטיחות נשמע תקין ? 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
לפני 53 דקות, מרק10 כתב:

אם התופעה חוזרת על עצמה תבדוק את ממסר האיתות (פלשר).

לרוב ממה שאני מכיר הממסר הנ״ל עגול כסוף(יש גם מרובעים) בעל רק 2/3 רגליים ולא כמו הממסרים השחורים הסטנדרטים עם ה 4/5 רגליים המרובעים ולכן יותר קל לזהות אותו בתיבת הנתיכים/ממסרים שנמצאת בקבינה מתחת להגה.

עריכה אחרונה על ידי much

אין כמו קמארו עצבנית

פורסם
לפני 8 שעות, much כתב:

לרוב ממה שאני מכיר הממסר הנ״ל עגול כסוף(יש גם מרובעים) בעל רק 2/3 רגליים ולא כמו הממסרים השחורים הסטנדרטים עם ה 4/5 רגליים המרובעים ולכן יותר קל לזהות אותו בתיבת הנתיכים/ממסרים שנמצאת בקבינה מתחת להגה.

 

הכי פשוט להסתכל בקובץ המצורף וגם וללמוד כיצד לבדוק את הפלשר.

Hyundai i30 (2007-2012) - Body Electrical.pdf

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...