Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניהול צוות קטן, איך עושים את זה?


CFAnon
שימו לב! השרשור הזה בן 593 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי

 

התחלתי לאחרונה עבודה, בתור נציג. בהתחלה הוצבתי בעמדה מסוימת, למדתי לעבוד עם המערכות של החברה. מגבוה הגיעה החלטה שאני לא מתאים לעבוד בעמדה הזו בתור נציג והעבירו אותי לתפקיד שבגדול הופך אותי להיות חפ"ש.חודשים עוברים, עניינים מתגלגלים, מנהלים מתחלפים. יוצא מצב שבחודשים האחרונים החלפתי את מי שהיה האחראי שלי, כמה וכמה פעמים, כי כנראה סומכים עליי לעבוד בתור אחראי על הצוות. הצוות קטן. מי שאני מנהל מבוגרים ממני בכמה וכמה עשורים - בגילאים שונים. 

אני מודע לעובדה שאני די בינוני בניהול אבל מנסה להשתפר, ההתחלה היתה קשה - עדיין קשה, אבל מה לעשות אני אוהב את השילוב של שטח ומשרד (נושך את השפתיים עם העצבים שאני חוטף כל יום מאנשים בצוות).

יש לי ריבים עם האנשים שבצוות, ברמות שאוכלים עליי את הראש שאמרתי להם מילה ומנסים לסובב את זה עליי. כי תגיע העת שזה יעלה והם יוכלו לנופף במילה אחת או שתיים שאמרתי להם.

אני לא יודע איך לאכול את העניין, איך אני בעצם מיישר הדורים, או לכל הפחות - לא סובל מכאלו מקרים. הפתרון המיידי הוא פיטורין רק שלצערי אני לא חושב שאני יכול לבוא לפתוח כזה דבר. אני פחות מעדיף להתעסק למישהו בכסף ולהביא לפיטורין שלו. מנסה למשוך את הקץ אבל אני לא יודע מתי הגבול עובר ומה אני בעצם יכול לעשות ברמת הבנאדם. סה"כ אני חושב שזה אפשרי להביא אותו לצד שלי אבל אני לא חושב שזה יהיה מאהבה או חיבה או איך שאפשר להגדיר את זה עם קולגות לעבודה. אני לא רוצה להיות עם האף מעל המים אלא להיות בשליטה על העניינים (למרות המודעות שזה לוקח המון זמן לקבל כזו סמכות מאנשים). 

העבודה הזו לא לטווח ארוך ואני לא רואה את עצמי ממשיך הלאה באותו מקום עבודה אבל רוצה להעביר את הזמן עד לרגע ההחלטה של "מה אני עושה הלאה" - לפחות בשלום מסוים עם אנשים, מבלי שיתהפכו עליי.

 

במקום העבודה הזה אני כבר יודע שכבר כולם צבועים וכולם שמים מסכות כשמדברים איתי, משהו באינטואיציה שלי חזק לגבי שכבר גרמתי למיאוס כלפי ושנאה. אצל כל אחד בעבודה. זה לא שלא היו לי מקרים בעבר שרבתי עם אנשים במקומות עבודה ברמות שונות כאלו ואחרות. כבר עברתי עבודה בשביל לברוח מאותה סיטואציה. אני מרגיש שהיא חוזרת עוד פעם, אני לא זוכר מקום עבודה אחד, שזה לא קרה לי אולי רק בפיצריה שעבדתי לבד בה כל המשמרת.

כנראה שיחסי האנוש שלי גרועים אבל אני לא יודע מה לעשות לגבי זה, הרי בעבודה הנוכחית, ראיתי איך האחראי צוות, מדבר לאנשים וזה לא מפריע להם. אם אני פונה אליהם באותה צורה אז הם מעקמים פרצופים. אני לא יודע מה לעשות כבר בעניין, יש ימים רגועים יחסית ויש ימים מחורבנים.

 

להמשיך להיות אחראי אני רוצה להיות כי אחרת זה יבוא לטובתם ואני רוצה להוכיח לעצמי שאני כן יכול לעשות את זה, במקום להתקפל כמו כל פעם שקרה לי שמפעילים כלפיי אלימות כזו או אחרת.

 

איך אני בעצם מיישר הדורים? איך אני יכול לפעול אחרת? מתי פעולה מסוימת או מילה כזה או אחרת היא חציית גבול ומתי אפשר להבליג?

משתמש זה הינו משתמש אנונימי שנוצר כדי לאפשר לחברי פורום לשאול שאלות מבלי לחשוף את זהותם. על מנת לקבל גישה למשתמש יש לשלוח הודעה פרטית למשתמש @פבל. עם סיום הדיון, יש להודיע לאותו @פבל ולהגיד לו שיחזיר את המשתמש לארון של עמוס. אם עבר יותר משבוע מאז ההודעה האחרונה, המשתמש יוחזר לארון עצמונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, CFAnon כתב:

מי שאני מנהל מבוגרים ממני בכמה וכמה עשורים

זה די מסביר את החוסר חיבה כלפיך.

לפני 12 דקות, CFAnon כתב:

יוצא מצב שבחודשים האחרונים החלפתי את מי שהיה האחראי שלי, כמה וכמה פעמים, כי כנראה סומכים עליי לעבוד בתור אחראי על הצוות

או - זה תפקיד שאף אחד לא רוצה, ואתה לא התנגדת, אז הפילו את זה עליך.

לפני 14 דקות, CFAnon כתב:

איך אני בעצם מיישר הדורים? איך אני יכול לפעול אחרת?

פותח אולג׳ובס/לינקדאין ומחפש עבודה אחרת.

 

לדעתי אין לך מה לחפש שם. אם זה נמשך כמה חודשים, אתה די שרפת את עצמך בעיניי האנשים האלה, ולא יעזור שום דבר. חבל להמשיך ללכת ראש בקיר ולחשוב שתוכל לשנות משהו, אתה רק תזיק לעצמך.

 

תמזער נזקים ותפיק לקחים כדי שתוכל ליישם אותם במקום אחר.

  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא בדעה הפוכה, איפה שקשה, משם מגיעה ההתפתחות.

אני נכנסתי לתוך תפקיד ניהולי תוך כדי הידיעה וההבנה שאני לא הכי טוב בזה

אבל ככל שעובר הזמן, אתה לומד ומשתפר, כלפי עצמך וכלפי אחרים.

 

אני חושב שאם תתמיד ותצליח לשנות את האנשים לכיוון שלך, זאת נק' הצלחה אישית שלך (לא איכפת לי ממקום העבודה, כן או לא טווח ארוך, אלא מה יוצא לך אישית מזה).

אתה תגיע מוכן יותר לעבודות כאלו ועם רזומה של הצלחה.

 

ספציפית לגבי הסיטואציה שלך, אני הולך תמיד בטוב ובעדינות, אולי משהו אישי מפריע לו, אולי בעיות בתוך החברה, בתוך הצוות, וכו' וכו'.

עד שלגמל מתחיל להשבר הגב.

אז אני עושה שיחות יישור קו, מבהיר לבחור הבעייתי מה הבעיות ומה אני מצפה.

כמובן מקשיב גם לפידבק ומנסה לתקן אצלי כאשר הוא ולדי.

 

בסופו של דבר התוצאה תלוי בבנאדם, לצערי למדתי ש עץ עקום לא מתיישר.

בפעם האחרונה כבר אמרתי להנהלה שמבחינתי הוא הולך לשימוע, המנהל שלי קרא לו לשיחה חריפה והצליח קצת להזיז משהו, אבל כאמור זה עולה ויורד ..

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה כמה אתה מקצועי בעבודה.

בניהול.

אחד מול הצוות לא תצליח אבל אולי תבוא בראש של אחד מהחברה אחד מולאחד בקטע טוב ואולי זה ייתן לך קצת גב

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

2 הסנט שלי בנושא- (דיסקליימר- אני לא מנהל ואפילו די בורח מזה בכל הזדמנות) -

תנסה לשים קצת את האגו בצד. גם אם ברור שאתה צודק, לפעמים עדיף להיות חכם- להבליג על מה שאפשר להבליג והכי חשוב לשמור תמיד על קור רוח. אני אומר את כל זה כי מה שכתבת למעלה מזכיר חבר שתמיד היה צודק וגם תמיד הצליח לעצבן את כל מי שעבד איתו (ואני מכיר אותו טוב, הבנאדם באמת נשמה והעבודה והנהלים תמיד היו חשובים לו).

גם אם אתה נתקל במשהו שמבחינתך הוא יהרג בל יעבור, והעובד נכנס איתך ראש בראש בנושא הזה, במקום להתחפר עם האגו (כי הרי ברור שאתה צודק), תחשוב איך אתה מצליח לגרום לעובד לעשות את המשימה הזו מרצונו החופשי, גם אם לכאורה נראה שאתה זה שבעצם עושה את הויתורים- תלך לקראת העובד, תשאל מה הסיבות שהוא לא יכול / מוכן לבצע את המשימה, לשאול איך אתה יכול להקל עליו וכן הלאה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, vadim6385 כתב:

או - זה תפקיד שאף אחד לא רוצה, ואתה לא התנגדת, אז הפילו את זה עליך.

סוג של הפילו עליי, לא משנה לי כל כך.

לפני 8 שעות, phpclub כתב:

אני חושב שאם תתמיד ותצליח לשנות את האנשים לכיוון שלך, זאת נק' הצלחה אישית שלך (לא איכפת לי ממקום העבודה, כן או לא טווח ארוך, אלא מה יוצא לך אישית מזה).

 

אני אוהב אתגרים וכו' אבל פרקטית קשה לי להבין איך אני מושך את הבנאדם אליי. יש ימים ככה של צעקות ויש ימים שהכל סבבה אגוזים. אז מאוד קשה לי להבין איפה אני טועה.

 

לפני 8 שעות, arik100 כתב:

אחד מול הצוות לא תצליח אבל אולי תבוא בראש של אחד מהחברה אחד מולאחד בקטע טוב ואולי זה ייתן לך קצת גב

 

קשה להיות חברמן, אם רבתי עם כולם. 

 

 

דוגמה טריה מהיום , אחד בצוות, היה עניין פעוט מול רשימת סד"כ בסוף יום, היה חסר כלי וטען שצריך ללכת לבדוק בארון הכלים שוב פעם (המשרד מרחוק מארון הכלים), והתחיל לשלוח אנשים לבדוק כלים ומקומות איפה יש את הכלים או איפה שכחו את הכלים, גם אם אפשר לבדוק אחורנית את ענייני משיכת הכלים. יש טפסים ואפשר לבדוק מול כל אחד בצוות. אז זרקתי הערה קטנה וישר הוא "נעמד" על הבריקדות ואמר שאיתי הוא לא מדבר. שהוא מדבר עם נציג אחר בענייני הסד"כ ואיפה המיקום של כלי זה או אחר.

בדר"כ אני לא שותק על דברים שמפריעים לי אבל איתו, קשה לפעול. כי זה כבר הגיע לאלימות מילולית וגם היתה אינטראקציה שלילית איתו. אפשר להגיד גם אלימות פיזית. אני יודע מתוך ניסיון אישי (אני מדבר על עצמי - אני רואה את ההתנהגות שיש לו ורואה אותי מלפני עשור שתיים) שיש שם משהו שהוא אחר ואני לא בדיוק הבעיה בסיפור, הרי נתקלתי כבר היום באינטראקציה שלילית עם לקוח שהרים את הכל והשיחה התנהלה באופן מזעזע שיכולתי בקלות לשחרר את האווירה ולהקליל אותה (עד כמה שאפשר עם לקוח עצבני), באתי בטוב והוא נסגר ישר. סגר את הנושא ולא נתן לי אפילו להביע או להציע משהו אחר. נעמד מאחורי מילה של מישהו אחר.

 

אני מודע לזה שאני בנאדם קשה עורף וקשה לי להתחבר בקלות עם אנשים. (אני בעצמי לא מאמין שעדיין אני מנהל אנשים במקום הזה), אבל איפה אני מוצא את היכולת לפתור את הבעיה הזו. לגבי הדוגמה הטריה מהיום, אני כבר יודע שצעקות לא יעבדו לי, כי להכניס בנאדם למגננה על עניין פעוט כמו כלי, לא יעזור כלום. להתחיל למצוא את השיחה שאפשר לעבור איתה לדבר על ענייני עבודה בקלילות כמו איך להתנהל מול לקוח, זה גם קשה לדעתי. אפילו לבקש מידע בנוגע ללקוח כזה או אחר. 

עריכה אחרונה על ידי CFAnon

משתמש זה הינו משתמש אנונימי שנוצר כדי לאפשר לחברי פורום לשאול שאלות מבלי לחשוף את זהותם. על מנת לקבל גישה למשתמש יש לשלוח הודעה פרטית למשתמש @פבל. עם סיום הדיון, יש להודיע לאותו @פבל ולהגיד לו שיחזיר את המשתמש לארון של עמוס. אם עבר יותר משבוע מאז ההודעה האחרונה, המשתמש יוחזר לארון עצמונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחת הטעויות של מנהל חסר ניסיון היא לנסות להיות בסדר "בכל מחיר" עם אנשי הצוות שלו ולנסות לפתור את הבעיות in-house מבלי להציף את הבעיות כלפי מעלה להנהלה ואז התסכול גובר ומהר מאוד נכשלים.

 

אני דווקא לא בעד השיטה של לגייס אנשים לשורותייך, כי במקרה הזה אתה כבר מבצע הפרד ומשול ואתה סתם מייצר מחנות, דבר שיתנקם בך בהמשך. 

 

מנהל חייב תמיד לשמור על איזון וקור רוח, אך גם להיות אסרטיבי "ולהרביץ" עם המקל כשצריך.  אתה חייב לגייס אלייך את המנהל שהסמיך אותך לנהל את הצוות, דרוש ממנו גיבוי, סכם עם אותו מנהל נקודות שבהן אתה תציף כלפי מעלה את הבעיות וגם את הדברים הטובים שקורים בצוות. בצוות דאג לייצר מנגנון של שיחות הערכה כל רבעון או חצי שנה, ככה שהם יראו שיש מי שמנטר ובוחן אותם והם לא נשכחים בצד. בשיחות שמע גם אותם, והכי חשוב, תעד את הנאמר והצף כלפי מעלה.

 

ניהול זו עבודה לא קלה והיא משתנה מצוות לצוות, תפקידים ומקומות עבודה. 

 

בהצלחה.

  • אהבתי 2

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אישית אני לא יודע איך אפשר להתנהל בצעקות, מעבר לכך שזה לא מכבד, זה מראה שהוא לא סופר אותך, ואתה לא תוכל בחיים לנהל אותו ככה.

ביום שמישהו מהצוות שלי יצעק עלי, אני הולך למנהל שלי ואומר לו "או אני, או הוא, תחליט מי נשאר" (מקצין כמובן, לא אצטרך להגיד את זה)

 

הסיפור קצת לא ברור לי ומרגיש לי שחסרים פרטים.

אם אתה המנהל שלו, איך בדיוק הוא אומר לך שהוא לא מדבר איתך ?

או שאתה המנהל שלו, או שלא.

קרי - או שהוא יודע שהוא כפוף אליך (ולך צריך להיות את הגיבוי המלא מההנהלה, שאם עובד לא משתף פעולה, הוא ימצא את עצמו בשימוע או לכל הפחות - בשיחת ניעור רצינית), או שסתם אמרו לך תהיה אחראי על ככה וככה, אבל לא באמת נתנו לך את הגושפנקה הרשמית/הגיבוי לנהל את האנשים.

 

ישיבות צוות אתה עושה ?

עדכוני סטטוס, חלוקת משימות ?

ישיבות פרטניות אתה עושה ? לשמוע את העובד, איך הולך לו, אם משהו מפריע לו, וכו' .. ?

עובד צריך חופש, הוא מבקש אישור ממך ? עובד נשאר במחלה, הוא מדווח לך ?

 

נשמע שדחפו אותך לנהל תחום שבו נמצאים עובדים אחרים כי רצו שיהיה אחראי, אבל לא באמת נתנו לך את היכולת/כלים לנהל אנשים בצורה אפקטיבית.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך יחסי עבודה לא טובים עם הקולגות שלך.

אתה מתקשה בניהול.

 

לדעתי כיוון שזאת עבודה שאתה לא מעוניים בה בטווח הרחוק זה בדיוק המקום ללמוד איך להתנהג או איך לא להתנהג.

 

תנסה שיטות שונות לבד, פעם ככה, פעם ככה. תסיק את המסקנות שלך. אין לך מה להפסיד.

 

רק עוד דבר אחד, שאתה מחליף מנהל או מישהו - אל תדבר אל העובדים שלו כמו שהוא מדבר. כי הרבה פעמים זה נראה די פתטי.

 

אתה צריך קודם לבסס את המערכת יחסים שלך עם עובד אחר ורק אז להרשות לעצמך להתנהג בצורה כזאת או אחרת.

 

זה כמו בזוגיות. אתה לא מדבר ומתנהג בדייט ראשון כמו שאתה מדבר ומתנהג אחרי 15 שנות נישואים.

 

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא כ"כ ברור לי למה הפוסט הזה היה צריך להיות אנונימי, אבל ניחא. הוא מזכיר לי שרשור דומה של @Muzic4Ever מלפני כמה שנים, שהתקשה להרביץ משמעת בחבורה של מלחימות רוסיות בקו הייצור שאותו ניהל. לא זכור לי איך זה נגמר אך אולי יהיו לו תובנות מועילות.

 

מוזרה בעיניי גם הגישה המשתמעת מדבריו של פות"ש, שכאילו רוצה לעשות עבודה של 9-5 ורואה את הניהול כמעמסה. אנשים כאלה לא צריכים להיות ראשי צוותים ולא מנהלים, בטח לא מהסיבות שהוא עצמו פירט (כי כל הוותיקים והבכירים עזבו), וכל הטקסט הארוך הזה נשמע לי כמו 'איך אני מוריד את הבוס מהגב שלי וגורם לקולגות לתפקד' ללא שום עניין אמיתי בביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר או ברווחתם של אותם קולגות בדרך לשם.

 

בקיצור, אפשר לתת הרבה עצות אבל עד שהמיינדסט הבסיסי לא ישתנה אני בספק אם יחול שינוי אמיתי בביצועי הצוות.

 

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחראי, או מנהל?

יש הבדל בין השניים. 

אחראי צוות לא יקבל אותו היחס שמנהל צוות יקבל, כמעט לעולם. 

מנהל צוות יקבל יחס קצת אחר כי יש לו את הכח גם לפטר או סיבות פוליטיות כלשהן שאני לא לחלוטין מבין. 

 

מאחר ואתה מציין שדברים דומים קרו לך בעבר, אני מציע לך לבדוק דווקא את עצמך בצורה אובייקטיבית ככל הניתן- איך אתה מדבר, באילו טונים, מה אתה דורש\מבקש ועוד. 

אם אתה בא בגישה עם "פוזה" כלשהי, זה יירשם אצל הצד השני. ולא משנה מה הפוזה. 

יש הבדל בצורת הדיבור והגישה לאנשים. 

הניחוש שלי הוא שהם מריחים עליך פוזה כלשהי ומתלבשים על זה. 

לא ציינת מה הייתה ה"הערה שזרקת" למר בחור. סביר להניח שהיא הייתה בצורה לא נעימה למקבל ובגלל זה הוא נעמד על הרגליים. 

 

בחינה עצמית תעזור לך יותר מלעבור מקום כי הסימפטומים עשויים לחזור על עצמם כל פעם מחדש אם הבעייה לא תיפטר מהשורש. 

לו אני במקומך, הייתי מתחיל לאתר וובינרים וחומר לימודי על ניהול- שיטות שונות, דרכים לגישור וכדומה. כנ"ל תקשורת בין אישית. 

לפעמים הבדל של מילה אחת בניסוח יכול לעשות עולם של שינוי. וזה לחלוטין משהו שניתן ללמוד.

בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ברווז כתב:

אחראי, או מנהל?

יש הבדל בין השניים. 

אחראי צוות לא יקבל אותו היחס שמנהל צוות יקבל, כמעט לעולם. 

מנהל צוות יקבל יחס קצת אחר כי יש לו את הכח גם לפטר או סיבות פוליטיות כלשהן שאני לא לחלוטין מבין. 

להיות אחראי על אנשים שאין לך סמכות עליהם זה מצב מחורבן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
בתאריך 10.8.2022 בשעה 20:22, CFAnon כתב:

ראיתי איך האחראי צוות, מדבר לאנשים וזה לא מפריע להם. אם אני פונה אליהם באותה צורה אז הם מעקמים פרצופים

אתה לא האחראי הרשמי, רק ממלא מקום שלו? כשהיית עובד כמוהם היית כמו חבר שלהם ועכשיו פתאום "התהפכת עליהם" כי קיבלת אחריות?

אפשר להבין איך נוצרות בעיות עם גישה כזאת. אתה לא צריך להיות חבר שלהם, אבל גם לא לשחק אותה אבו עלי ברגע שקיבלת קצת סמכות. 

 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי זה מתחיל ונגמר בזה שהם יותר מבוגרים ממנו.

אנשים שכל מה שהם הגיעו אליו בגילם המופלג זה לא למות ועובדים בתפקידי DEAD END, ייקחו סופר קשה את העובדה שמישהו יותר צעיר מנהל אותם.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

רק ממלא מקום שלו?

כן

לפני 8 שעות, ברווז כתב:

אחראי, או מנהל?

 

ממלא מקום של ראש הצוות

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

שהיית עובד כמוהם היית כמו חבר שלהם ועכשיו פתאום "התהפכת עליהם" כי קיבלת אחריות?

מרגיש שהגזמת עם המילים "התהפכת עליהם" או שיצא לי ככה ולא חשבתי שזה ככה..

לפני שעתיים, SlowRide כתב:

אתה לא צריך להיות חבר שלהם, אבל גם לא לשחק אותה אבו עלי ברגע שקיבלת קצת סמכות. 

צודק, די הורדתי הילוך אבל גם לא ניסיתי להיות בכלל אבו עלי.

 

בתאריך 12.8.2022 בשעה 00:04, Shmulik_Miata כתב:

אחת הטעויות של מנהל חסר ניסיון היא לנסות להיות בסדר "בכל מחיר" עם אנשי הצוות שלו ולנסות לפתור את הבעיות in-house מבלי להציף את הבעיות כלפי מעלה להנהלה

מאז שרשמת את זה, לקחתי את זה ואני מיישם את זה.. כל בעיה (כמעט) אני מעלה לבוס ישר. עדיין לא "דופק" על השולחן כשיש החלטה להחליט - גם אם הבוס חושב אחרת.

בתאריך 12.8.2022 בשעה 00:21, phpclub כתב:

אם אתה המנהל שלו, איך בדיוק הוא אומר לך שהוא לא מדבר איתך ?

 

 לא ראש צוות ישיר שלו אלא יש לו אחד אחר. עשיתי את הבדיקה שלי ומסתבר שזה לא רק בעיה אצלי אלא כלל הגורמים. אני כמובן רוצה לנסות ליישר את ההדורים אבל הר"צ השני רוצה ישר לעשות שיחת הבהרה עם הבוס.

נותן לר"צ השני להחליט בעניין ולא מנסה לדבר עם אותו בחור. 

בתאריך 12.8.2022 בשעה 00:21, phpclub כתב:

עובד צריך חופש, הוא מבקש אישור ממך ? עובד נשאר במחלה, הוא מדווח לך ?

 

לא זה ישירות מול הבוס.

בתאריך 12.8.2022 בשעה 00:57, Nakamichi כתב:

רק עוד דבר אחד, שאתה מחליף מנהל או מישהו - אל תדבר אל העובדים שלו כמו שהוא מדבר. כי הרבה פעמים זה נראה די פתטי.

 

אתה צריך קודם לבסס את המערכת יחסים שלך עם עובד אחר ורק אז להרשות לעצמך להתנהג בצורה כזאת או אחרת.

לוקח לתשומת ליבי

לפני 43 דקות, vadim6385 כתב:

לדעתי זה מתחיל ונגמר בזה שהם יותר מבוגרים ממנו.

אנשים שכל מה שהם הגיעו אליו בגילם המופלג זה לא למות ועובדים בתפקידי DEAD END, ייקחו סופר קשה את העובדה שמישהו יותר צעיר מנהל אותם.

אני רוצה לחשוב שזה ככה אבל עדיין לא סגור על זה..

 

עריכה אחרונה על ידי CFAnon

משתמש זה הינו משתמש אנונימי שנוצר כדי לאפשר לחברי פורום לשאול שאלות מבלי לחשוף את זהותם. על מנת לקבל גישה למשתמש יש לשלוח הודעה פרטית למשתמש @פבל. עם סיום הדיון, יש להודיע לאותו @פבל ולהגיד לו שיחזיר את המשתמש לארון של עמוס. אם עבר יותר משבוע מאז ההודעה האחרונה, המשתמש יוחזר לארון עצמונית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...