Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אחרי התנעה ראשונה בבוקר, האוטו מקפץ בהילוך ראשון וברוורס


sapirush
שימו לב! השרשור הזה בן 751 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום
פורד פוקוס 
אחרי התנעה ראשונה בבוקר  הילוך אחורי או ראשון מרעידים את האוטו וקצת מקפצים
חייבת לציין שזה קורה רק בהתנעה ראשונה 
מה יכולה להיות התקלה?   תודה
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי לאחרונה, גם פורד פוקוס.

אצלי זה היה בגלל גומי פלגים יבש שלא אטם טוב את הפלגים, היה אצלי גם איבוד כח משמעותי בעיקר בתאוצה בעליות

החלפתי פעם אחת לגומי סיני (לא היה אז להשיג את המקורי) ופתר לי את הבעיה לחודשיים, אח"כ השגתי את המקורי ומאז יש לי שקט.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, sapirush כתב:

שלום לחברי הפורום
פורד פוקוס 
אחרי התנעה ראשונה בבוקר  הילוך אחורי או ראשון מרעידים את האוטו וקצת מקפצים
חייבת לציין שזה קורה רק בהתנעה ראשונה 
מה יכולה להיות התקלה?   תודה
 

אחרי התנעת המנוע במצב קר, המנוע פועל בטורים גבוהים בדקות הראשונות. 

 

שימי לב שמחוג הטורים עומד על איזור 1500 במצב הזה ולא עם 700-800 כרגיל. 

 

שילוב הילוך למנוע שעובד בטורים גבוהים אף פעם לא יהיה חלק כמו שילוב הילוך במצב הרגיל. לכן התופעה הזו תקינה במידה מסויימת. 

 

באוטו משומש עם תושבות מנוע בלויות זה יורגש יותר אבל אם זה לא מאוד מורגש זה לא משהו שצריך טיפול.

 

אפשר להמתין אחרי ההתנעה עד שהטורים ירדו ואז לשלב הילוך, זה יכול לקחת כדקה. גם מכת גז קטנה (קטנה) כשהגיר בפארקינג יכולה להפסיק להוריד את הטורים. 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני עם פוקוס כבר כמה שנים

היו לי בעבר רעידות בגלל תושבות מנוע וגיר, והיו לי גם רעידות לפני החלפת מצמד, וכן לפני החלפת מחשב גיר.

באף אחד מהמקרים הרעידות לא היו דוקא בבוקר במנוע קר, רק במקרה של הגומי פלגים כמו שציינתי בהודעה קודמת. (כמובן יכול להיות גם פלג תקול, לא דוקא הגומי)

אם יש לך גם איבוד כח אז כנראה שזו באמת התקלה, אצלי גם היה תסמין נוסף - בתאוצה קצת מאומצת הייתי שומע לפעמים דפיקה קטנה מהמנוע, היה נשמע לי כמו גלגל שיניים שמפספס שן אחת, והייתי בטוח שזה מהמצמד, אבל זה חלף בהחלפת הגומי.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, chezik כתב:

באף אחד מהמקרים הרעידות לא היו דוקא בבוקר במנוע קר

אתה מדבר על פוקוס רובוטית. הוא לא ירעד לך כשהוא משולב להילוך בעמידה כי כל עוד לא נותנים גז, הקלאץ' מופרד לגמרי והגיר לא מעמיס על המנוע.

 

למרות שלא צויין, אני מהמר שמדובר בשירושר על דור 1 או 2 עם גיר אוטומטי פלנטרי. בגיר פלנטרי כשמשלבים להילוך בזמן שהמנוע פועל בסיבובי סרק מהירים אחרי ההתנעה, יכולה להיות התופעה המתוארת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 751 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...