Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קופרה פורמנטור VZ וצמפיון, דעה אישית.


750f
שימו לב! השרשור הזה בן 612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתה לקוח שבוי כבר 9 שנים והם יודעים את זה , צמפיון השירות זה מהם והלאה כבר שנים , אותם הלקוחות שמופתעים כל פעם מחדש הם אלו שיחזרו שוב ושוב , אז איזה סיבה יש להם להשתנות ?

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
:fadein:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית, תתחדש.

 

כל מה שכתבת כאן כבר עלה במהלך התקופה האחרונה. 

האבחנה שלך שקופרה זה סיאט, רק מחזקת את מה שנכתב בעולם. קופרה היא רק מותג של סיאט, עם מפעל חדש משלו אבל עם עבותות עבים לבית הגידול שלו. הפורמנטור זה הדגם הראשון מתכנון עצמאי אבל זה עדין חלק מVAG (מנועים/מכלולים ) בדומה למ"קטים המשותפים של טויוטה/לקסוס (לא הכל, אבל יש עדיין לא מעט כאלה) .

 

חיווי הפנטום על תקלות (שאין) במערכת התאורה ואבדן רגישות חישן המגע במנגנון הגג תועדו רבות גם כאן. אני מניח שלא קראת במהלך 8 חודשי ההמתנה על זה, אחרת אולי היית מוותר על הרכישה.

 

מושבי באקט, זה כבר נושא אחר. אם אתה אינך מורגל בכאלה (גם במותגים אחרים) אולי לא היית צריך לרכוש את הרכב בכלל אלא רכב אחר עם מושבים "רגילים" . אני ויתרתי על הבאקט כשהיה אופציה בעת שקניתי את הלאון קופרה שלי. 

 

מושב נהג חשמלי ורגיל לנוסע, זו "מחלה" אצל כל היצרנים . יותר מעצבן זה שאין למושב זכרונות. (אפילו בקיה ספורטאז' יש שני מושבים מתכווננים חשמלית ומושב הנהג מצוייד בשני זכרונות) אבל זה לא יחודי לפורמנטור או ל VAG בכלל. 

 

יחס ויעילות נציגי מכירות ושרות זה כבר דיון נפרד והיו כבר כמה שירשורים על זה. 

 

שורה תחתונה, תהנה מהנהיגה , כי אם לא למטרה זו הרכב נרכש, אז זה כבר דיון אחר. 

 

 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתתף בצערך והנאתך.

כלקוח של הקבוצה אני יכול רק לחזק את התלונה על השירות. לטעמי שירות במסגרת אחריות צריך להיות מעל ומעבר לכל שירות אחר.. כלקוח "יש עומס אדיר" לא אמור לעניין לי את ביצה, קניתי מוצר בכמעט רבע מיליון ש"ח - תתייחסו בהתאם (וזה נכון גם לחצי מהסכום). פרסמתי על הנושא בעצמי לפי שנה+-.

 

אחרי שנים כלקוח, ולמרות שהמוצר במקרה שלי מצוין - אישית אני פוזל החוצה.

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, zaf כתב:

ראשית, תתחדש.

 

כל מה שכתבת כאן כבר עלה במהלך התקופה האחרונה. 

האבחנה שלך שקופרה זה סיאט, רק מחזקת את מה שנכתב בעולם. קופרה היא רק מותג של סיאט, עם מפעל חדש משלו אבל עם עבותות עבים לבית הגידול שלו. הפורמנטור זה הדגם הראשון מתכנון עצמאי אבל זה עדין חלק מVAG (מנועים/מכלולים ) בדומה למ"קטים המשותפים של טויוטה/לקסוס (לא הכל, אבל יש עדיין לא מעט כאלה) .

 

חיווי הפנטום על תקלות (שאין) במערכת התאורה ואבדן רגישות חישן המגע במנגנון הגג תועדו רבות גם כאן. אני מניח שלא קראת במהלך 8 חודשי ההמתנה על זה, אחרת אולי היית מוותר על הרכישה.

 

מושבי באקט, זה כבר נושא אחר. אם אתה אינך מורגל בכאלה (גם במותגים אחרים) אולי לא היית צריך לרכוש את הרכב בכלל אלא רכב אחר עם מושבים "רגילים" . אני ויתרתי על הבאקט כשהיה אופציה בעת שקניתי את הלאון קופרה שלי. 

 

מושב נהג חשמלי ורגיל לנוסע, זו "מחלה" אצל כל היצרנים . יותר מעצבן זה שאין למושב זכרונות. (אפילו בקיה ספורטאז' יש שני מושבים מתכווננים חשמלית ומושב הנהג מצוייד בשני זכרונות) אבל זה לא יחודי לפורמנטור או ל VAG בכלל. 

 

יחס ויעילות נציגי מכירות ושרות זה כבר דיון נפרד והיו כבר כמה שירשורים על זה. 

 

שורה תחתונה, תהנה מהנהיגה , כי אם לא למטרה זו הרכב נרכש, אז זה כבר דיון אחר. 

 

 

תודה רבה!

 

חיפשתי שירשורים ומידע על הפורמנטור, כנראה שלא חיפשתי נכון כי פספסתי כל מה שציינת, אם אכן הייתי נתקל, הייתי מציג לאישתי ( הרכב בשבילה בכל זאת ) ומנסה להוריד אותה מהעניין, על אף העובדה שהיה לה את ה"מבט" כמו שלי יש שאני נדלק על אופנוע, ברגע שיש את המבט מאוד קשה להשתחרר מרכב/אופנוע  :-)
 

היא תמשיך לנהוג ברכב ולהנות מהרכב עם הקריזות שיש לו.

בסדר, כל יום לומדים משהו חדש.

לפני 7 דקות, Daniel.K כתב:

אתה לקוח שבוי כבר 9 שנים והם יודעים את זה , צמפיון השירות זה מהם והלאה כבר שנים , אותם הלקוחות שמופתעים כל פעם מחדש הם אלו שיחזרו שוב ושוב , אז איזה סיבה יש להם להשתנות ?

ממש לא שבוי.

הרכב היוצא היה סקודה קודיאק והוא היה פשוט מושלם, אפס תקלות במשך 3 שנים, עם שירות ממש טוב במוסך, אותו כנל ללאון 1.8 FR עם ה-3 דלתות שהייתה לנו 3 שנים, גם עם אפס תקלות ( הם כולם אכלו שמן מטיפול לטיפול אבל לא משהו רציני ), מוכרח לאמר שזה הבדל מאוד משמעותי ממה שהייתי מורגל, לפי מה שכתבו עד כה, אני כנראה הייתי בן יחידי הסגולה שקיבלו באמת שירות טוב.

מבאס לקרוא שזה המצב, נשקול היטב ברכב הבא.

 

חייה ותן לחיות! :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוויות העבר שלי עם צ'מפיון דומות. אבל לא לעולם חוסן.

 

אחרי שטיפלתי במוסך יבואן בשנים האחרונות (הרכבים היו באחריות) הרגשתי שהמחירים מתחילים לזחול למעלה והיחס, אמנם חביב קצת "הרדים" אותי. מכיוון שהרכב כבר לא באחריות, התלבטתי בין להמשיך טיפול (שיגרתי) באותו המוסך או לעבור לטפל אצל רון אוחנה או ב TG.  שכן המליץ על מורשה יבואן אחר, קרוב באותה מידה. חווית שרות אחרת. הרגשה הרבה יותר טובה. שקיפות מלאה . החלפים המקוריים הוצגו לי לפני הטיפול (כל הערכה) החליפיים היו של MAHLE (ולא חסר שם - תוצרת טורקיה, שזה כל שהיה רשום על פילטר המזגן שהוחלף) והשמן ניתן לבחירתי קסטרול או מוטול. (מוטול "נכנס חזק" בשנה האחרונה לשוק) . ובנוסף , בוצעה סריקה מקיפה כולל הורדת כל ההיסטוריה (קיבלתי תדפיס) . 

 

באותה השעה הגיע בעלים של איביזה 2015 שקיבל הצעה של 5K במורשה אחר (בשרון) וההצעה שקיבל הייתה של חצי מזה על אותם חלפים ועבודה.

 

אז ככל הנראה עוד יש צדיקים בארצנו. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בדיוק שנה עם הפרומנטור VZ שלי  (היום הוצאתי אותה למכירה אבל לא בגלל הרכב, דווקא אהבתי אותו מאוד) דווקא איתי צמפיון הפתיעו והיו ממש בסדר כולל יום מסלול שעשו לכל בעלי הVZ, לגבי התראות פאנטום יש את זה גם אצלי פעם בכמה חודשים אבל אחרי התנעה מחדש זה נעלם, המזגן פגז, סה"כ אני מאוד מרוצה מהרכב, מהיר,יפה, לא כל כך נוח.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שלרכבים הללו (בכללי) יש נטיות לימוניות.

מה שבטוח שהשרות שקבלת הוא מנדרינה...

ייקח קצת זמו ובטוח תצליח "ליישר" את הבעיות מול המוסך.

תהנה. נראה שיש גם ממה למרות הכל.

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, zaf כתב:

חוויות העבר שלי עם צ'מפיון דומות. אבל לא לעולם חוסן.

 

אחרי שטיפלתי במוסך יבואן בשנים האחרונות (הרכבים היו באחריות) הרגשתי שהמחירים מתחילים לזחול למעלה והיחס, אמנם חביב קצת "הרדים" אותי. מכיוון שהרכב כבר לא באחריות, התלבטתי בין להמשיך טיפול (שיגרתי) באותו המוסך או לעבור לטפל אצל רון אוחנה או ב TG.  שכן המליץ על מורשה יבואן אחר, קרוב באותה מידה. חווית שרות אחרת. הרגשה הרבה יותר טובה. שקיפות מלאה . החלפים המקוריים הוצגו לי לפני הטיפול (כל הערכה) החליפיים היו של MAHLE (ולא חסר שם - תוצרת טורקיה, שזה כל שהיה רשום על פילטר המזגן שהוחלף) והשמן ניתן לבחירתי קסטרול או מוטול. (מוטול "נכנס חזק" בשנה האחרונה לשוק) . ובנוסף , בוצעה סריקה מקיפה כולל הורדת כל ההיסטוריה (קיבלתי תדפיס) . 

 

באותה השעה הגיע בעלים של איביזה 2015 שקיבל הצעה של 5K במורשה אחר (בשרון) וההצעה שקיבל הייתה של חצי מזה על אותם חלפים ועבודה.

 

אז ככל הנראה עוד יש צדיקים בארצנו. 

אם זה לא סוד, איזה מוסך?

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא סוד. מורשה צ'מפיון בהוד השרון. במקום המורשים בפתח תקווה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משתתף בצערך. ממש באסה שרכב יקר מאוד וחדש לגמרי עושה כל כך הרבה בעיות שאין אפילו בפקינטו. זאת לא תחושה נעימה לנסוע על רכב שכל הזמן משהו אחר מפסיק לעובד, לך תדע אם פתאום משהו קצת יותר משמעותי כמו ההגה כח יפסיק לעבוד.

אני בזמנו גם לטשתי קצת עיניים, עד שחמי שהוא במקרה חשמלאי בצ"מפיון, אמר לי לא להתקרב בשום אופן (זה גם כך לא בתקציב שלי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא לבעלי לב חלש.

התראות שווא כולן נובעות מכשל במערכת המולטי מדיה . אין צורך לפתוח במסע הפחדה שההגה או הבלמים או המנוע או כל דבר אחר לא יעבוד והנהג יקלע למצוקה.

עם כל הכבוד לבעלי מקצוע שונים העובדים אצל היבואנים . אנחנו רחוקים ממצב בו התקלות המדווחות הן קריטיות לבטיחות עד כדי איסור לנהוג ברכב.

 

לא מעטים מעובדי היבואנים מכירים מקרוב ומבפנים "סיפורי זוועה" וממליצים למקורביהם להתרחק. מן הסתם הם מכירים את הרגישויות של המקורבים. (ואולי גם את התקציב 😉)

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי שמח להצטרף לחבטות צ'מפיון המזדמנות (והם ממש מתאמצים להרוויח את זה ביושר), אבל חייב לציין שבסופו של דבר יש לך מכונית מצוינת שאני בטוח שאתה ואשתך תהנו ממנה. נכון שיש חבלי לידה ונכון שאיך שהוא בואגיות הם מצליחים להיות יותר, אבל בסופו של דבר שום דבר ממה שכתבת הוא לא דיל ברייקר אסטרונומי. הרכב נוסע ונוסע טוב, ואני מאמין שגם את התקלות יסדרו. לא נעים מאוד אפילו, מבין לליבך, אבל תעשה סיבוב בכבישים הנכונים בסופ"ש ואולי תשכח את הצרות. כמעט כל רכב שהיה לי היו לו פאקים, אבל ברגע שעליתי לסיבוב והיה לי כיף לנהוג, זה נשכח. קצת כמו סקס אחרי שרבת עם אשתך. זה מתקן הכל. 

לגבי עניין ה"אשקול בהמשך": בסוף יבואן צריך להיות ממש פח אשפה כדי לגרום לכך שלא תרצה לבחור את המוצר שלו בהנחה והוא האהוב עליך. וגם רוב לקוחות צ'מפיון יודעים זאת. אחרי "כל" מה שעברת ושיתפת בשרשור הזה, עדיין מה שכתבת הוא "אני אשקול בפעם הבאה". גם עוד משתמש כאן כתב "אני אפזול". אז אתם אולי (ולדעתי לא) תקנו רכב אחר, אבל הרוב המוחלט אומרים את מה שכל לקוח שמאיים לעזוב אומר, אבל אז חוזרים לקנות. היבואן זה לא שאנטל מהוט שנלחצת כשמאיימים בעזיבה. הוא מבין היטב שיש לו מוצר טוב, הוא מבין היטב שאנשים בחרו את הרכב אחרי הרבה זמן ושילמו הרבה והוא יודע היטב שרוב האנשים ישכנעו את עצמם שיהיה בסדר (וכשזוכרים דברים בדיעבד זה תמיד נראה ורוד ממה שהיה). אז בסוף היבואן יודע ש-99% מהלקוחות לא רק שלא יבטלו את העסקה (מה עכשיו כאב הראש), אלא גם לא באמת יזכרו את זה ברכישה הבאה.

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ניקו פ. כתב:

אני הייתי שמח להצטרף לחבטות צ'מפיון המזדמנות (והם ממש מתאמצים להרוויח את זה ביושר), אבל חייב לציין שבסופו של דבר יש לך מכונית מצוינת שאני בטוח שאתה ואשתך תהנו ממנה. נכון שיש חבלי לידה ונכון שאיך שהוא בואגיות הם מצליחים להיות יותר, אבל בסופו של דבר שום דבר ממה שכתבת הוא לא דיל ברייקר אסטרונומי. הרכב נוסע ונוסע טוב, ואני מאמין שגם את התקלות יסדרו. לא נעים מאוד אפילו, מבין לליבך, אבל תעשה סיבוב בכבישים הנכונים בסופ"ש ואולי תשכח את הצרות. כמעט כל רכב שהיה לי היו לו פאקים, אבל ברגע שעליתי לסיבוב והיה לי כיף לנהוג, זה נשכח. קצת כמו סקס אחרי שרבת עם אשתך. זה מתקן הכל. 

לגבי עניין ה"אשקול בהמשך": בסוף יבואן צריך להיות ממש פח אשפה כדי לגרום לכך שלא תרצה לבחור את המוצר שלו בהנחה והוא האהוב עליך. וגם רוב לקוחות צ'מפיון יודעים זאת. אחרי "כל" מה שעברת ושיתפת בשרשור הזה, עדיין מה שכתבת הוא "אני אשקול בפעם הבאה". גם עוד משתמש כאן כתב "אני אפזול". אז אתם אולי (ולדעתי לא) תקנו רכב אחר, אבל הרוב המוחלט אומרים את מה שכל לקוח שמאיים לעזוב אומר, אבל אז חוזרים לקנות. היבואן זה לא שאנטל מהוט שנלחצת כשמאיימים בעזיבה. הוא מבין היטב שיש לו מוצר טוב, הוא מבין היטב שאנשים בחרו את הרכב אחרי הרבה זמן ושילמו הרבה והוא יודע היטב שרוב האנשים ישכנעו את עצמם שיהיה בסדר (וכשזוכרים דברים בדיעבד זה תמיד נראה ורוד ממה שהיה). אז בסוף היבואן יודע ש-99% מהלקוחות לא רק שלא יבטלו את העסקה (מה עכשיו כאב הראש), אלא גם לא באמת יזכרו את זה ברכישה הבאה.

תודה על התגובה.

קצת קשה לקבל את הביקורת שלך, אבל לקחתי מה שכתבת וחשבתי על זה מהכיוון שלי, ברגע שאתה מדבר על רכב שהוא רק  לפאן ונסיעות כאסח, אני מבין מה שאתה כותב. שמתייחסים לפורמנטור כרכב ליום יום, סידורים ומשפחה, החווית משתמש היא לא פחות מאקוטית, אתה רואה את עצמך בחום 37 מעלות על מושב עור עם מזגן שלא מקרר? או שיש לך מוצרי חלב באוטו, לטעמי זה לא לעניין.

אומנם אין השפעה על הנהיגה, אבל הרכב הזה הרבה מעבר לרק נהיגה ולכן התג מחיר שלו גבוה, בתור לקוח שהשכיב 300K זה לא ממש לא מעניין אותי על הקשיים ו/או חבלי לידה.

אל תשכח שעד ההפורמנטור הייתי לקוח מאוד מרוצה. 

 

ועדכון קטן, השירות הרים טלפון מיוזמתו לנסות לרכך את הדברים ולתת תחושה שאכן מנסים לשפר את המצב, אני לא יודע אם זה רק דיבורים, ימים יגידו.

 

שי, 

חייה ותן לחיות! :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

לא העברתי ביקורת. רק מציין שלדעתי מה שציינת אינו דיל-ברייקר, לרבות המזגן, שממה שכתבת הסתדר אחרי כיבוי והנעה? אם זה המצב, אז תסכים איתי שלא אסון? (לעומת מזגן שלא עובד שזה כמובן לא סביר).

מה שכתבתי היה לא כדי לבקר, אלא כדי להציע זווית הסתכלות אחרת, אולי מעט אופטימית יותר. בסוף הרכב באחריות, מה שתקול סביר שיסודר, גם אם לא בזמנים סבירים. 

אני אכן מסכים שהשירות שלהם זבלה ונראה שרק מי שפותחים שרשורים בקארספורום מקבלים אותו (הייתה פה תקופה של יומיים היה נפתח שרשור תלונה על יבואן כזה או אחר וכבר צחקו שזו הדרך היחידה לקבל שירות).

אני אכן מסכים שכל מה שקרה לך מבאס מאוד. מאוד. 

אתה כמובן רשאי להמשיך לכעוס ולהיות מאוכזב (בצדק). אין לי רצון או יכולת להטיל ספק ברגשות שלך. 

אני פשוט חושב שליבואנים אין רגשות במיוחד, הם יטפלו במה שהם חייבים כדי שלא תתבע, אבל מעבר לזה לא באמת אכפת למישהו שם. לכן הייתי מנסה לגשת לעניין בצורה כמה שיותר שכלתנית וכמה שפחות רגשית. סכום הכסף לא רלוונטי, כי גם ברכב של 150K אני לא מצפה לסדרת התקלות שקרו לך וזה מביש בכל מצב. 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 2

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 612 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...