Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא חברת טרייד אין,זה הסוכנות של סובארו אשר מוכרות את הרכבים הישנים של הלקוחות שלוקחים רכב חדש.

 

לא רציתי למסור יותר מדי פרטים עקב צניעות הפרט.

פורסם

לפי דעתי, עוד דעה לא תזיק כאן. לך לקבל עוד דעה ממקום נייטרלי שאתה בחרת, תראה מה הוא אומר ותחליט. חבל, שלא תזרוק סכום של כסף שעבדת קשה בשביל להגיע אליו סתם, ותפסיד אותו בשנייה, מה שגם זה מפגע בטיחותי אם באמת יש פגיעה בקורה.

בקיצור, לך לעוד מקום, תשקיע עוד 100-300 ש"ח לבדיקה ותגמור את הסיפור.

בהצלחה.

IDO.G

 

"חייך, הכל לרעה"!!! :-P

פורסם

צר לי לאכזב אותך, אבל גם אני נפלתי פח לדברים מסוג זה..

 

גם אני הלכתי "למכון הכי קרוב" , ואח"כ ראיתי בכלבוטק שהחברת טרייד אין והמכון "חברים" , משלמים להם מהצד, והרכבים יוצאים ... בובה... אז נכון הם לא יצאו כמו חדשים, אבל דברים רציניים "יעלמו" ..

 

הצעה שלי, קח את הרכב לפחח מוכר או לבדיקה אחרת (שווה את השקט הנפשי תאמין לי.. זה כולה 2 טנקים דלק..) אחרי שהם יעשו את הטיימינג וכל התיקונים, ככה שאם הם לא עשו משהו, תוכל לבוא בטענות עם בדיקה ביד.

×
×
  • תוכן חדש...