Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

N55 - אחזקה ואמינות (135 ,235 ,M2)


HybridBoy
שימו לב! השרשור הזה בן 790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח לקבל חוות דעת מאנשים עם ניסיון ובעלים של רכבים עם המנוע הנ"ל לגבי אחזקה ואמינות. (תדירות וחומרת תקלות, עלויות..)

 

מצד אחד הסביבה הקרובה של טוענת שהמנוע לא מוצלח מבחינת אמינות, הרבה סיפורים על אנשים ששפכו מנוע, חלקם יותר מפעם אחת.

מצד שני, ראיתי באינטרנט שהוא דווקא לא כל כך נוראי מלבד כמה מחלות ספציפיות כמו אטמים שנפרצים.

 

135/235 עם מנוע ה-N55 (ושיפורים של בעלים קודמים) נכנסת בתקציב שלי ולא אצטרך להשתגע מבחינה כלכלית, אבל כמו שאמרתי, הפחידו אותי על המנוע הזה.

ממליצים להשתדרג ל140/240 עם מנוע ה-B58, אך זה אומר להוסיף 100K ויותר "רק" בשביל מנוע.

וזה לא כולל את כל השיפורים שהרכב הזה דורש (מתלים, LSD, ברקסים..) בשביל שיתאים לטיולים.

 

אפילו השתעשתי ברעיון של רכישת M2 (לא קומפטישן) כדי לקבל רכב "מוכן" מבלי להתעסק בשיפורים, אבל מלבד הפרשי המחיר, זה שוב מחזיר אותי לN55 (בגרסה טיפה שונה).

 

לכן אני תוהה כמה באמת תהיה עלות האחזקה והאם זה מצדיק שלילה של הרכב.

 

 

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 16 דקות, HybridBoy כתב:

וזה לא כולל את כל השיפורים שהרכב הזה דורש (מתלים, LSD, ברקסים..) בשביל שיתאים לטיולים

אתה עושה פה רשימת קניות של עשרות אלפי ש"ח לרכב שעוד לא קנית. קודם כל קנה, אח"כ תבין מה באמת חסר לך. בטח ברמה של טיולים.

למסלול מן הסתם הדרישות שונות.

לעניין האמינות, כמה סיפורי זוועות שמעתי על ה-B58 לפני שקניתי.

לא מחזיק שיפורים, שובר בוכנות, פצצת זמן ממש.

בפועל אלו שמועות שייצרו כל מיני מעבירי מידע כאלה שלא באמת היו במקום, בזמן שבחו"ל נוסעים עם 600 כ"ס בלי בעיה ולא איתרתי שום זכר להפחדות האלה בחפירות אחר מידע.

לא שה-N55 חף לגמרי מבעיות אבל ממה שאני מבין וקורא, מדובר בדברים לא בהכרח אקוטיים או משביתים.

 

 

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, itaysamurai כתב:

אתה עושה פה רשימת קניות של עשרות אלפי ש"ח לרכב שעוד לא קנית. קודם כל קנה, אח"כ תבין מה באמת חסר לך. בטח ברמה של טיולים.

למסלול מן הסתם הדרישות שונות.

לעניין האמינות, כמה סיפורי זוועות שמעתי על ה-B58 לפני שקניתי.

לא מחזיק שיפורים, שובר בוכנות, פצצת זמן ממש.

בפועל אלו שמועות שייצרו כל מיני מעבירי מידע כאלה שלא באמת היו במקום, בזמן שבחו"ל נוסעים עם 600 כ"ס בלי בעיה ולא איתרתי שום זכר להפחדות האלה בחפירות אחר מידע.

לא שה-N55 חף לגמרי מבעיות אבל ממה שאני מבין וקורא, מדובר בדברים לא בהכרח אקוטיים או משביתים.

 

 

 

לא קניתי, אבל ישבתי בכל מיני רכבים, וגם ממושב הנוסע אפשר להרגיש דברים כאלו במידה מסוימת.

מעבר לכך, יש מספיק חברים שנסעו וכולם מעידים שאלו השינויים שצריך לעשות בשביל טיולים.

וזה חוץ מהמידע באינטרנט.

 

אבל לא על זה השרשור, אז בואו נשים את זה בצד בבקשה.

אני מדבר רק על עניין האמינות ואחזקה של הN55.

 

דווקא על הB58 שלא שמעתי על מנועים שבורים/שפוכים, רק כמה מחלות קטנות.

 

They are trying to ban me...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 790 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...