Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לחשמלאים בקהל - VFD מרעיש בתדרים נמוכים


Derish
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלומות,

 

יש לי קליינט בארה"ב שהתקין לאחרונה VFD מדגם Teco Westinghouse E510-202-H-U ע"מ לשלוט במערכת האוורור (extraction motor) אצלו בסדנה. הוא טוען שבתדרים נמוכים ישנה שריקה/whine מהבקר בזמן הפעלה, שאינה משפיעה על הביצועים ונעלמת אחרי סף מסויים. השאלה היא האם יש פילטר שיכול לטפל בתופעה הזאת, או שיטה אחרת שאתם מכירים שתוכל למנוע/לצמצם אותה.

 

חד-משמעית, התופעה מגיעה מהבקר ולא מהמנוע. מדובר בוולטאז' שונה מישראל, אך אני מניח שהעקרונות זהים ולכן חשמלאי מנוסה (יש פה כמה) יוכל לתת חוות דעת על פתרון אפשרי. אם צריך פרטים נוספים - אשמח לשאול ולעדכן.

 

בתודה מראש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבקר אוניברסלי לחלוטין, אין קשר לוולטאז' או לתדר.

מה שכן, בארה"ב נהוגה שיטת דו פאזה למוצרי חשמל גדולים ושם ההפרש מופע גדול יותר ולכן שינסה להחליף פאזה.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשמל זה עולם.

התשובה לשאלה שלך היא לא.

תקדיש כמה דקות לקרוא את ההבדלים בין זרם ישר לזרם חלופין, בכלל ההבדל בין זרם למתח וכל הסדעראס.

ממליץ מאד על ההסברים של מתי דוד. מאד נהירים וישירים.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...