Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1540 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם...

 

אחר שנשברתי מהפקקים וראיתי שהשד לא כל כך נורא, החלטתי לנסוע לעבודה באופניים.

המרחק נסיעה הוא כ 9 ק"מ שלוקח כ 30 דקות. 

אם נשווה לרכב הנסיעה היא כ 7 ק"מ לוקחת 35 דקות ותלוי במצב של הפקקים לפעמים גם יותר.

 

עכשיו מנסה להבין את חוקי העזר של עיריית תל אביב

 

https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Transportation/Pages/BicycleParking.aspx

 

 

אני נוסע על אופניים רגילות, והשאלות הן:

1. האם אני מחוייב בקסדה - למרות שתמיד נוסע מנסה להבין את החוק

2. אם אני נוסע על הכביש ויש שביל אופניים - האם זה דוח?

3. אם אני נוסע על המדרכה ואין שביל אופניים - הקנס הוא 100 ש"ח?

4. למה עוד חשוב לשים לב?

5. מי אוכף, משטרה או פיקוח עירוני?

 

נכון לכרגע נוסע על בסיס יומי, כבר מעל חודש.

מרוצה עד הגג, רוב הנסיעה היא עם שבילים ומסודרת חוץ מחלקים מסויימים שאני נוסע על הכביש בזהירות.

יש מקלחות בעבודה, מגיע רענן ונקי וממש עם הרבה כח לעבודה.

 

טל.

 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

חפש את תקנות התעבורה, יש פרק שלם עם אופניים (תקנות מ-125 בערך) ולמד אותן.

 

לגבי קסדה - לבטיחותך, חבוש אותה, גם אם אינה נדרשת בתקנות.

  • משעמם 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעתיים, BRAVO_SX כתב:

אני נוסע על אופניים רגילות, והשאלות הן:

 

בכלליות עיריית תל אביב לא מחלקת דוחות לרוכבי אופניים מכניים על מדרכות איפה שאין שביל.

אם יש שביל מצופה ממך להיות עליו ולא על הכביש. בעבר פקחים היו מחלקים דוחות לרוכבים הגונים שהעדיפו את הכביש באבן גבירול על פני הקשקוש על המדרכה.

כל הכבוד, באמת, שאתה בוחר להיות בכבישים איפה שאין שביל. 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אני לא יודע מה החוקים, והם לא כל כך משנים.

תתעלם מהם, וסע תמיד על המדרכה - גם במחיר של דו"ח.

תמיד תחשוב מה ישמור עליך ולא יפגע באנשים אחרים, ולא מה אומרים החוקים.

ובכל מקרה אל תרד לכביש לעולם.

ושים קסדה... אל תתקמצן ותקנה משהו טוב, ותישאר איתה עד שאתה יורד מהאופניים.

אנשים מזלזלים בדברים האלה ודואגים לשיער יפה או כמה שזה נראה מטופש, אבל גם מנפילה הכי טריוויאלית כשעומדים ברמזור אפשר לחטוף משהו רציני בראש.

 

  • רעיון גרוע 2
פורסם
לפני 8 דקות, Mr.Z כתב:

אני לא יודע מה החוקים, והם לא כל כך משנים.

 

אני לא יודע מי זה ומה זה אנשים אחרים והם לא מעניינים אותי - העיקר לא לצאת פראייר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:
לפני כשעה, Mr.Z כתב:

 

אני לא יודע מי זה ומה זה אנשים אחרים והם לא מעניינים אותי - העיקר לא לצאת פראייר

עדיף לרכב על המדרכה מאשר להיות תורם איברים

  • אהבתי 1
פורסם

עדיף לא לרכב. אפשר ללכת ברגל או לקחת אוטובוס. אבל אין לי כח לעוד ויכוח כזה. אי אפשר לנצח את ה'מגיע לי' המושרש הזה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 שעות, Mr.Z כתב:

 

תתעלם מהם, וסע תמיד על המדרכה - גם במחיר של דו"ח.

 

 

 

 

ואם תפגע בהולך רגל ברח מהר ככל שאתה מסוגל לדווש.

 

בקצרה - תסתכל קודם כל על הבטיחות, רק אחרי כן על הדו"ח. ואל תשכח שאתה לא לבד בדרך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, sperial כתב:

ואם תפגע בהולך רגל ברח מהר ככל שאתה מסוגל לדווש

לא יודע אם יש ביטוחים כאלו אבל ממליץ בלי קשר לבדוק אופציה של ביטוח לרוכב עם כיסוי גבוה (כמה מליונים) לנזקי גוף לצד ג'.

פורסם

אני מקווה שהבנתם שהייתי ציני לגמרי עם המשפט הזה. כפי שכתבתי בהמשכו - בטיחות מעל הכל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, יבגניפ כתב:

אני לא יודע מי זה ומה זה אנשים אחרים והם לא מעניינים אותי - העיקר לא לצאת פראייר.

 

חבר יקר, כשכתבתי "תמיד תחשוב מה ישמור עליך ולא יפגע באנשים אחרים"

התכוונתי בסך הכל שיחשוב מה ישמור עליו ובו זמנית לא יפגע באנשים אחרים.

לפני שקופצים, לפני שמניחים הנחות, יש להניח שלא תמיד זה ה"ישראלי המצוי".

אני מעדיף לדאוג למשפחה שלי ולחזור בחתיכה אחת, מלהיות "שומר חוק" ולמנוע לעצמי דו"ח.

עריכה אחרונה על ידי Mr.Z
פורסם (נערך)

@Mr.Z

יש יעד שאתה לא יכול להגיע אליו שלא ברכיבה?

יש לך בעיה עקרונית בנסיעה באוטובוס? בהליכה ברגל?

 

אני חושש שאת מספר האנשים שחייבים לרכב על אופניים ואין להם אלטרנטיבה אחרת באמת אפשר לספור על יד אחת וישאר עודף. כל השאר בוחרים לעשות את זה. כי זה נח. כי זה כיף. כי זה טרנדי. כי זה כושר. כי הם חיים בסרט שעוד רגע אמסטרדם פה. והאמת שזה גם לא משנה מה הסיבה. מהרגע שאתה בוחר להתנייד באמצעי מסוים - אתה מחויב לעשות את זה לפי חוק. עכשיו, אני לא מספיק צבוע או נאיבי כדי לחשוב שהחוק לא מפספס דבר. הדרישה מרוכבים להצמד לימין בכביש, למשל, היא מפגרת. יש עוד. אבל מה שאתה מציע - הפרשנות מרחיקת הלכת שעיקרה היא "סמוך על אח שלו" - מייצרת עיר שאי אפשר ללכת בה. פשוט אי אפשר. לא איפה שיש שבילים. לא איפה שאין. ולכן, עם כל הכבוד לפחד המוצדק לחלוטין שלך מלהדרס - הוא לא שונה מהותית מפחד של אנשים אחרים מנהיגה. והוא לא הצדקה לשום דבר. מפחיד לך? קח אוטובוס. ובטח אל תטיף לאחרים לרכב על מדרכות. אני, בתור הולך רגל, לא אמור לשלם את המחיר של הפחדים שלך.

 

נ.ב. הייתי מת פעם לעשות סקר בין הרוכבים בת"א. יש מישהו שלא חושב שהוא זהיר ומתחשב בהולכי הרגל? אנשים ששותים קפה תוך כדי? מדברים בטלפון? קוראים עיתון (לא צוחק - ראיתי כבר יותר מאחד כזה)? מוציאים את הכלב לטיול?

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 19 שעות, Mr.Z כתב:

אני לא יודע מה החוקים, והם לא כל כך משנים.

הם לא משנים כי אין אכיפה גם ככה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...