Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רשימת עמדות טעינה לרכב חשמלי - מעודכן לחודש דצמבר 2021


Gopher
שימו לב! השרשור הזה בן 256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 28 דקות, רועי5 כתב:

 לזכרוני פורסם שטסלה החלו לגבות כסף על טעינה במטענים שלהם, מה אני מפספס ? 

 

אתה מדבר על הסופרצארג'רים שהם מטענים מהירים מאוד שעולים כסף.

כאן מדובר ברשת של מטענים איטיים של טסלה שנקראים Destination Chargers.

הם מותקנים ביעדים כמו בתי מלון, מסעדות ואתרי נופש והחשמל משולם ע"י בעל הנכס כדי למשוך לקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

בימים האחרונים נתקלתי בכמה עמדות טעינה איטיות ציבוריות ברמת השרון.

לא מסומנות, לא משולטות, וכמובן תפוסות על ידי מכוניות 'רגילות'. 

מתישהו אעשה סיבוב בעיר ואסמן את העמדות שלא מופיעות בשום מפה. 

נדמה לי של אפקון. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, discoTD5 כתב:

בימים האחרונים נתקלתי בכמה עמדות טעינה איטיות ציבוריות ברמת השרון.

לא מסומנות, לא משולטות, וכמובן תפוסות על ידי מכוניות 'רגילות'. 

מתישהו אעשה סיבוב בעיר ואסמן את העמדות שלא מופיעות בשום מפה. 

נדמה לי של אפקון. 

 

כן העמדות ברמת השרון הם של אפקון.

מוזר שהעמדות לא מסומנות ומשולטות, בכל הערים שאני מכיר ויש בהם עמדות, הן תמיד תמיד מסומנות ומשולטות. מאמין שאפקון יעשו את זה בקרוב.

אם תוכל להוסיף ל-PLUGSHARE יהיה מעולה 😀

 

הנה העמדה המהירה של פז בכפר תבור, ככה צריך לסמן ולשלט עמדה.

על השלט של העמדה מופיעה האזהרה הבאה: "רכב זר יגרר על חשבון בעליו". צריך לאמץ את הטקסט הזה לכל העמדות ולבצע גם מתי שצריך 😁

 

image.thumb.jpeg.7f814dbd0f10f14ddb8e8f76d063243f.jpeg

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 12 שעות, Gopher כתב:

על השלט של העמדה מופיעה האזהרה הבאה: "רכב זר יגרר על חשבון בעליו".

למיטב ידיעתי זה לא חוקי בארץ הקודש. 

 

בנוסף,  זה ניסוח אידיוטי.  מה זה בדיוק "רכב זר"?

לפני 12 שעות, Gopher כתב:

על השלט של העמדה מופיעה האזהרה הבאה: "רכב זר יגרר על חשבון בעליו".

למיטב ידיעתי זה לא חוקי בארץ הקודש. 

 

בנוסף,  זה ניסוח אידיוטי.  מה זה בדיוק "רכב זר"?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, dani666 כתב:

למיטב ידיעתי זה לא חוקי בארץ הקודש. 

 

בנוסף,  זה ניסוח אידיוטי.  מה זה בדיוק "רכב זר"?

 

זה שטח פרטי שלהם ולכן מותר להם לגרור מי שמפר את הכללים שהם קבעו. אני בטוח שחברה כל כך גדולה התייעצה עם עו"ד ומכירה היטב  את החוק.

רכב זר זה רכב שלא מטעין, על השלט כתוב בברור: "שמור לרכב חשמלי בזמן טעינה בלבד!"

בנוסף אני חושב שגרירה היא פתרון מעולה לנהגים שעושים מה שבא להם ומונעים מנהגים אחרים לקבל שירות חיוני.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gopher כתב:

זה שטח פרטי שלהם ולכן מותר להם לגרור מי שמפר את הכללים שהם קבעו. אני בטוח שחברה כל כך גדולה התייעצה עם עו"ד ומכירה היטב  את החוק.

זה לא שטח פרטי כמו חצר בית של מישהו. מדובר בשטח פרטי לשימוש ציבורי.

כל עוד הם לא נוגעים ברכוש (רכב) של המבקרים, הם יכולים לכתוב בשילוט מה שבא להם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Boltik כתב:

זה לא שטח פרטי כמו חצר בית של מישהו. מדובר בשטח פרטי לשימוש ציבורי.

כל עוד הם לא נוגעים ברכוש (רכב) של המבקרים, הם יכולים לכתוב בשילוט מה שבא להם.

 

גם אם הם לא יגררו, האזהרה על השלט תרתיע את הרוב הגדול של הנהגים ככה שהשלט יעשה את העבודה שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.8.2022 בשעה 18:18, Gopher כתב:

כאן מדובר ברשת של מטענים איטיים של טסלה שנקראים Destination Chargers

 

אלו פשוט עמדות טעינה ביתיות של טסלה שמותקנות במקומות ציבוריים. הגרסאות הראשונות של העמדות האלו היו עמדות פשוטות כשהתכונה המתקדמת היחידה היתה חיבור עד מספר עמדות לאותו מכגל וחלוקת עומסים בינן. בגרסה 3 שלהם יש לעמדות קישוריות לרשת שמאפשרת אפשרות להגביל את הטעינה למכוניות ספציפיות או לגבות כסף דרך חשבון הטסלה ממי שטוען.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הטעינה בתחנות פז באמצעות אפליקציית יילו - רעיון מעולה שמשתמשים באפליקציה הרגילה, כולל הטבות כמו צבירת נקודות עבור טעינה.

בתמונה חלק מהתחנות שכבר זמינות לטעינה במיקומים מעולים, כל העמדות מסומנות ומשולטות, ויתווספו עוד הרבה תחנות בקרוב 😃 

בהחלט קפיצה משמעותית ברמת עמדות הטעינה בארץ.

 

image.thumb.jpeg.0c52f70350331739ba233ea6157df0e4.jpeg

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משרד האנרגיה משיק את גרסת הבטא של אפליקציית CelloCharge המציגה מידע מדויק ומיפוי של עמדות הטעינה לכלי רכב חשמליים בישראל

האפליקציה תפעיל מערכת איסוף, שמירה והצגה של נתונים מכל מפעילי עמדות הטעינה בישראל, שזכו במכרזי משרד האנרגיה, ושל מפעילים נוספים שיהיו מעוניינים בכך. בשלב הראשון יוצגו נתוני עמדות הטעינה לציבור באמצעות אפליקצייה למשתמשי אנדרואיד ובשבועות הקרובים גם באמצעות אפליקציית iOS ובאמצעות אתר רספונסיבי המותאם לכל סוגי מכשירי המובייל.

גרסת הבטא של האפליקציה מאפשרת לציבור הנהגים למצוא עמדת טעינה ולקבל מידע רלוונטי כדוגמת מיקום מדויק וניווט אליה (באמצעות אפליקציה חיצונית), סטטוס זמינות, משך הטענה ותקלות. האפליקציה תציג לציבור גם את מחיר הטעינה כפי שנקבע על ידי מפעילי העמדות. עדכון הנתונים מתבצע בזמן אמת, ומתוך מטרה לסייע לנהג כלי הרכב החשמלי לקבל החלטה מושכלת לפני הגעתו לעמדה. 

מדובר באפליקציה חדשנית  שמטרתה לאגד את כל העמדות מכלל המפעילים במקום אחד ולהנגיש מידע אמין ודינמי שיספק את כל דרישות ציבור משתמשי הרכב החשמלי. נתוני השימוש יסייעו למשרד האנרגיה בפיתוח אסטרטגיית פרישת עמדות הטעינה הבאות.

אנו מזמינים את ציבור הנהגות והנהגים ברכב חשמלי להוריד את אפליקציית הבטא, לעשות בה שימוש ולדווח באמצעות הכפתור "יצירת קשר" על כל תקלה או הצעה לשיפור. הצעותיכם יסייעו בתיקון המערכת ויביאו להשקת הגרסה הסופית שתשרת את צרכי כל נהגי הרכב החשמלי במדינה בהקדם.

בהזדמנות זו מזמין משרד האנרגיה את כל ספקי עמדות הטעינה שטרם הצטרפו למערכת לספק את פרטי העמדות ולהנגיש לציבור את המידע. שיקוף המידע לציבור יעשה ללא תמורה, גם עבור מפעילים ועמדות שלא קיבלו תמיכה ממשרד האנרגיה בעבר.

בנוסף, מאפשר משרד האנרגיה למפתחי אפליקציות ייעודיות להתחבר למאגר המידע באמצעות API, ולשלב את המידע הנמצא בו, ללא עלות, באפליקציה שלהם לכל שימוש סביר. אנו בטוחים כי יימצאו שימושים מעניינים נוספים למידע, שיתנו לציבור הנהגים שירותי ערך מוסף חדשים.

מצ"ב קישור להורדת אפליקציית CelloCharge

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 256 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...