Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

ברשותי מיצובישי לנסר 2007

לאחרונה אחרי שאני יורד בכביש בירידה משמעותית [קסטל]  כשאני לוחץ על דוושת הגז יוצא עשן עם ריח שרוף  

ואם אני לוחץ חלש על הדוושה במשך כל הירידה לא יוצא בכלל עשן וכך גם סתם בתוך העיר ובנסיעה רגילה 

מה הסיבה האם  בירידות הרכב אמור לעשן יותר?

פורסם

תודה  

ניסיתי כמה פעמים בניטורל לא ראיתי כלום

אין עשן

לרכב יש נזילת שמן קטנה אז אני לא יודע כמה הוא אוכל

במים הייתה תקלה של בית טרמוסטט המנוע התחמם לי והחלפתי אתמול כרגע החום תקין

מה שכן הרכב על גז אולי הוא שורף שמן מהמשמנת גז ??

פורסם

ככל הנראה שהשיפוע המתמשך גורם לשמן להכנס לתאי הבעירה ולהשרף, מה שמתבטא בעשן (משער שבעל גוון כחלחל-אפרפר) ; נסה לחנות את הרכב בירידה ולראות אם בעמידה העשן נותן בראש.

פורסם
לפני 28 דקות, שובב בחיים כתב:

תודה  

ניסיתי כמה פעמים בניטורל לא ראיתי כלום

אין עשן

לרכב יש נזילת שמן קטנה אז אני לא יודע כמה הוא אוכל

במים הייתה תקלה של בית טרמוסטט המנוע התחמם לי והחלפתי אתמול כרגע החום תקין

מה שכן הרכב על גז אולי הוא שורף שמן מהמשמנת גז ??

עקרונית מה שקורה שיש שמן ממקור כלשהו שמגיע לצילינדרים, אבל בגלל שאתה בירידה המנוע לא "עובד" אלא רק מסתובב ולכן הוא לא נשרף אלא פשוט מצטבר שם, עד שאתה לוחץ על הגז שוב ואז הכל נשרף ביחד.

לא יודע איך משמנת גז בדיוק עובדת, אבל אם היא פשוט מכניסה שמן בכל פעימה של המנוע בלי קשר לאם יש הצתה או לא, אז ברור שהשמן הזה יצטבר בירידות וישרף.

אופציה נוספת היא שמן מעל המקסימום, או גומיות שסתומים, או במקרים יותר גרועים רינגים.

דרך לבדוק אם מדובר בגומיות שסתומים היא לבדוק האם האוטו מעשן בהנעה לאחר עמידה. אם כן, אלה גומיות שסתומים. שים לב שכשמניעים רכב לאחר עמידה ממושכת הרבה פעמים יש אדי מים, וזו לא תקלה. אם יש עשן עם ריח של שמן, אז יש בעיה בגומיות השסתומים.

זה כמובן יכול להיות שילוב של המשמנת פלוס גורמים נוספים, במיוחד שמערכת גז לא הכי ידידותית לגומיות שסתומים.

פורסם
לפני 26 דקות, Ooga כתב:

דרך לבדוק אם מדובר בגומיות שסתומים היא לבדוק האם האוטו מעשן בהנעה לאחר עמידה

תודה

מה הכוונה  לאחר עמידה כשהמנוע מנוע כמה דקות או  בבוקר בהנעה ראשונה

כי בבוקר אין כלום.... זה אומר שסתומים תקינים ?

פורסם
לפני שעתיים, שובב בחיים כתב:

תודה

מה הכוונה  לאחר עמידה כשהמנוע מנוע כמה דקות או  בבוקר בהנעה ראשונה

כי בבוקר אין כלום.... זה אומר שסתומים תקינים ?

תבקש ממישהו לעמוד מאחורי הרכב כשאתה מניע ולראות אם יש אפילו טיפה עשן.

זה לאו דווקא אומר שהשסתומים תקינים אבל זה כן מכוון לכך שיש יותר סיכוי שהבעיה במקום אחר

פורסם

להבנתי, כשהגומיות שסתומים בלויות, בלימת מנוע מכניסה שמן למנוע. לכן אתה רואה עשן כשאתה מאיץ בסוף הירידה, כי השמן הזה נשרף.

זה מסתדר עם מה שכתבת שבלחיצה על הגז זה לא קורה, כי זה מונע מהמנוע לבלום את הרכב.

זה גם מסתדר עם הנזילה שמן, שאולי היא לא נזילה אלא צריכת שמן.

 

גילוי נאות, מדבר מניסיון אישי. אין לי מקור מבוסס לדברים. מוזמן להתעלם אם זה לא makes sense בעיניך...

×
×
  • תוכן חדש...