Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, אורח לרגע כתב:

הבנתי

רק הערה נוספת, סעיף האישום צריך להיות תואם. אי עצירה זה סעיף אחד, יצירת סיכון של ממש זה סעיף חמור יותר. יש הבדל בקנס ובנקודות.

אם היה מרחק גדול בינכם אתה אמור לקבל את הסעיף הקל יותר .

מה סעיף האישום בדו״ח?

פורסם

"נהגת ברכב הנ"ל, ובהתקרבך למעבר חצייה, לא אפשרת להולך רגל שחצה במעבר להשלים את המעבר בבטחה, בניגוד לתקנה 67(א) לתקנות התעבורה".

סמל סעיף: 7159

500₪, 8 נקודות.

פורסם

@אורח לרגע

אם תעלה את הדו״ח (בהסתרת פרטים אישיים) אולי יהיה אפשר לעזור, כי תיאור הנסיבות חשוב.

כך מופיע הסעיף בחוברת נוסחי האישום (שים לב לחלק שהדגשתי):
 

אי מתן אפשרות להולכי רגל להש לים מעבר חציה בביטחה נהגת ברכב הנ"ל, ובהתקרבך למעבר חציה, לא איפשרת להולך רגל שחצה במעבר להשלים את החציה בביטחה, בניגוד לתקנה 67)א) לתקנות התעבורה.
* חובה לפרט איך באה לידי ביטוי ההפרעה להולך הרגל
* בכביש המחולק ע"י שטח הפרדה כל מעבר חציה יחשב מעבר עצמאי ולא ירשם דו"ח כנגד נהג
 שחצה את המעבר בזמן שהולך רגל עמד על שטח ההפרדה ולא גילה כוונה לחצותו.

פורסם (נערך)

מצאתי כמה פסיקות שמזכות נהגים עקב חוסר הוכחה של סיכון הולך הרגל, אבל להערכתי זה לא יעזור במקרה שלך.

אם הבנתי נכון כיוון החציה שלה היה כלפי הנתיב בו נסעת, לא בהתרחקות ממנו, ואז פס חמישי מתוך 12 זה לא מרחק גדול, זה אומר שהיא פחות או יותר באמצע הכביש, בין שני הנתיבים.

מצד שני, הוא לא תיאר הפרעה, לא כתב שהולכת הרגל נאלצה לעצור או להאט או לזוז כדי לא להסתכן בתאונה. אז תאורטית חסר פרט ואתה יכול לנסות לתקוף את הדו״ח, אבל המקרחק הקטן לרעתך.

 

פה למשל מצוטט פסק דין שמדבר על כביש עם 4 נתיבים, לא שניים https://www.lawforums.co.il/SingleMessage.aspx?MessageID=1068847.

וכאן הנהג עבר מאחורי הולך הרגל https://www.verdicts.co.il/תת-ע-10369-04-19-מדינת-ישראל-נגד-שגיא-קרייף-31-10-2019/

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם (נערך)

זה לא מה שהשוטר מתאר, קו 5 מתוך 12 זה די קרוב.

אם כי צריך לבחון את התמונות

 

בבדיקה נוספת זה יותר רחוק משחשבתי כי שי שם שני פסים שנמצאים ממש על הפינה בנתיב הימני שהוא רחב יותר בגלל מבנה הצומת.

אז למעשה היא היתה בתחילת/אמצע הנתיב הימני, ואתה עברת בקצה השמאלי, לא מאוד קרוב, אבל עדיין לקראתך, וקצב ההליכה שלה לא מצוין.

אתה יכול להלחם, אבל כאמור, תמיד יש סיכון.

 

image.png.c42b635228af989a6561fbbbefab835a.png

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

היא החלה את החצייה מהצד שבתמונה נמצאים הולכי הרגל ואני עברתי בערך בנקודה של הצד הימני של המונית.

אני חושב שהשוטר מגזים והיא היתה מקסימום בקו השני.

אז בקיצור, יש מקום לבקש להשפט ואז לבקש את החומר המצולם, ואז לשקול את צעדיי בשנית. 

 

תודה.

פורסם (נערך)

זה לא תואם את המתואר בדו״ח, שם כתוב שאתה היית בנתיב השמאלי, אם עברתי בנקודה שמימין למונית שבתמונה היית בנתיב ימני.

או שלא הבנתי את המיקומים והכיוונים.

 

לגבי חוסר הדיוק באיזה פס היתה, יותר סביר שאתה לא זוכר נכון. השוטר עומד שם לצורך אכיפה, הוא שם לב במיוחד למיקום הולך הרגל לצורך רישום הדו״ח. זה כמובן לא אומר שהוא לא עשוי לשקר. אם שווה לך להלחם ואתה בטוח בצדקתך, בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם

הסבר קטן  - שעמם נורא והייתי צריך קצת ויזואלי בשביל לתאר את המקרה. למקרה המדובר יש meme שמתאים.

screenshot-www_govmap_gov.il-2021_09.30-21_49_04.thumb.png.d8b8279322c1ede8e464e1efa9249ff6.png

הכחול זה השוטר 

האדום זו האישה

הירוק זה אורח לרגע

screenshot-www.google.com-2021_09.30-21_55_22.thumb.png.2d116f5303e6173b0b7dbd446bcdc490.png

לדעתי החישוב צריך להיות לפי כיוון "הנפגע", היא לכך סומנו הקווים.

הערה: 4-5 מאוד רחוקים מהכיוון הנסיעה של אורח לרגע (זו דעתי מבלי לראות את הוידאו)

my-meme.jpg.5f68fc71e16b6dbddc52c3f0b6ed81c7.jpg

המימ המדובר:  תיאר את זה נכון אייל שני, במילותיו המדויקות - הצלחה ענקית או התרסקות איומה.

 

 

עכשיו נותר לעשות את החושבים, מה כדאי. לשלם את הקנס או ללכת למשפט. 

טיפ חשוב מאוד, עדיף עו"ד שמכיר את הנפשות הפועלות מאשר עו"ד שלא מתעסק בזה ביום יום.  יש דקויות שלפעמים לא יודעים עליהם.

 

  • רעיון טוב! 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

בהחלט שיעמם לך. חן-חן.

רק תיקון- אני באתי מהכיוון שבו המונית מגיעה.

משער שהקו שלי היה +- איפה שהגלגל הימני שלה.

 

רק דבר אחד לא הבנתי, @Be roo, האם באמת קיבלתי דוח על העבירה ה'חמורה' יותר?

מה העונש בחוק על העבירה הפחות חמורה?

תודה.

 

  • אהבתי 1
פורסם

העונש החמור יותר -הזמנה לדין - 10 נקודות, ס"ס 6458. עפ"י הודאתך - השוטר דווקא התחשב בך ונתן ס"ס מחמיר פחות

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)

שמע, אתה הולך פה סחור סחור כשיש מצב שגם את הסעיף החמור יותר היית יכול לקבל.

לפי החוק אתה אמור לעצור להולך הרגל כשהוא מתקרב למעבר החציה ובכוונתו לחצות, גם במצב שבו הוא לא צריך להשתהות אם אתה עובר (זה מעבר חציה, לא תמרור זכות קדימה).

במקרה שלך, הולך הרגל כבר ירד לכביש, אין פה כל כך על מה להתפלסף כשאתה כבר שלב אחד אחרי האיסור החוקי.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

אני לא הולך סחור-סחור. אני מנסה להבין מה האופציות שיש ברשותי כדי להקל על גזירת הנקודות.

מובן לי שגם אם הגברת לא הייתה על מעבר החצייה ורק הראתה כוונה לעבור- עליי היה לעצור. עם זאת מדובר על איזור תעשייה, עמוס ומלא באנשים, מכוניות ושליחים פוחזים. מעבר החצייה נמצא במרחק של 50 מטר מאחת מתחנות המשטרה המרכזיות בירושלים וישנה הרגשה שהשוטר החרוץ ירד רגע מהמשרד כדי למלא את המכסה ולסיים את המשמרת.

 

עם כל האמור לעיל- היות וסמל העבירה הוא הפחות מחמיר מבין השניים, כנראה שאפסיק להתפלפל ואשלם ואשכח.

אם היה מקום להפחית בחומרת העבירה כיוון שבדבר אחד אני בטוח- לא סיכנתי ולא הפרעתי לאף אחד- הייתי הולך על זה.

השוטר היה עם יחס של ז*ן, דיבור של אפס, ובמרחק של 50 מטר מהמשרד. מה לעשות- גורם לי לרצות לשנות את רוע בגזירה כיוון שאני באמת ובתמים מאמין שאני מהנהגים האדיבים והמתחשבים יותר על הכביש. אבל בתחנות רוח לא נלחמים. אשלם על העבירה ואלמד לקח.

 

×
×
  • תוכן חדש...