Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Audi A3 2013 1.4 TSI - לפני קניה


Ancient
 שיתוף

פוסטים מומלצים

היי

 

אני לפני קניה של A3 2013 עם 85,000 קמ.

הוחלף ברכב מוח גיר, מצמדים ומשאבת מים במוסך המורשה.

מנוע 1400.

 

אני שומע מהמון אנשים שהרכב הזה אוכל שמן בצורה הזויה, מצד שני גם אני שומע מהמון אנשים שהרכב מושלם ולא נוגע בשמן.

החלטתי לשאול פה אולי יש אנשים שיודעים או שאפילו החזיקו/מחזיקים את הרכב הזה.

אתם ממליצים עליו? הוא באמת אוכל שמן?

בקשר למצמדים, אני מודע לבעיה עם הגיר הזה ולקחתי את זה כבר בחשבון, השאלה העיקרית היא על הצריכת שמן של הרכב...

אשמח לתשובות וחוות דעת מאנשים שבאמת יודעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, איזה מנוע זה 122 כ״ס או 125?

עקרונית שני המנועים נחשבים אמינים, מהאמינים שבמנועי הTSI מהשנים האלה. 

רוב הדיווחים על אכילת שמן ממה שאני מכיר בשנים האלה קשורים בעיקר למנוע ה1.8 ולמנוע ה-1.4 טווין טורבו 160 כ״ס שכלל לא זמין בA3 בארץ. 

יש לציין שהיו מספר מנועים מהדגם הזה שגם סבלו מאכילת שמן אבל לפי מה שאני יודע זה לא נפוץ במיוחד. 

ברכב שלי יש את דגם ה122 כ״ס וטפו טפו טפו אין בעיות אכילת שמן כלל, או בעיות אמינות בכללי. המידה ומדובר בדגם ה122 שווה להאזין לו בהנעה קרה (אחרי עמידה של לילה או מספר שעות גדול) ולוודא שאין רשרושים משונים, במידה ויש המותחן של השרשרת טיימינג כנראה עייף וצריך להחליף קיט (עלות של כ3-4K). 
בדגם ה125 החדש יותר אין את הבעיה הזאת מכיוון שעברו לרצועה. 

 

בהצלחה!

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, shakedi כתב:

היי, איזה מנוע זה 122 כ״ס או 125?

עקרונית שני המנועים נחשבים אמינים, מהאמינים שבמנועי הTSI מהשנים האלה. 

רוב הדיווחים על אכילת שמן ממה שאני מכיר בשנים האלה קשורים בעיקר למנוע ה1.8 ולמנוע ה-1.4 טווין טורבו 160 כ״ס שכלל לא זמין בA3 בארץ. 

יש לציין שהיו מספר מנועים מהדגם הזה שגם סבלו מאכילת שמן אבל לפי מה שאני יודע זה לא נפוץ במיוחד. 

ברכב שלי יש את דגם ה122 כ״ס וטפו טפו טפו אין בעיות אכילת שמן כלל, או בעיות אמינות בכללי. המידה ומדובר בדגם ה122 שווה להאזין לו בהנעה קרה (אחרי עמידה של לילה או מספר שעות גדול) ולוודא שאין רשרושים משונים, במידה ויש המותחן של השרשרת טיימינג כנראה עייף וצריך להחליף קיט (עלות של כ3-4K). 
בדגם ה125 החדש יותר אין את הבעיה הזאת מכיוון שעברו לרצועה. 

 

בהצלחה!

היי גבר.

122 כ"ס מנוע CMBA.

יש איתו בעיות כלשהן או שהוא נחשב אמין?

הרכב על 85-86 אלף ק"מ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היתה אצלי אוקטביה 1.4 בגירסת 150 סוסים. לא היה חוסר בשמן בין הטיפולים, אבל הגיר נדפק ב 80 K ק"מ בערך, רואה שהגיר אצלך כבר עבר את טבילת האש של החלפת מוח ומצמדים, כך שלפחות מהכיוון הזה יש סיכוי רב לכמה שנים של שקט. אשר לשמן, כנראה אתה והמזל שלך, 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי שים לב לעניין השרשרת, בדגם הזה היא קיימת.  תבדוק שהרכב לא מעשן למרות שמעט מאוד עשן בהתנעה קרה זה תקין. 

ואם אתה הולך על זה הייתי ממליץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 10,000 ק״מ ולהשתמש בשמן סינטטי איכותי בלבד. 

טיפ נוסף זה לתת לרכב להתחמם ולא ללחוץ כשהוא קר. 

שלי היום על 130,000 ק״מ ואין צריכת שמן כלל בין טיפולים. 

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, רועי5 כתב:

היתה אצלי אוקטביה 1.4 בגירסת 150 סוסים. לא היה חוסר בשמן בין הטיפולים, אבל הגיר נדפק ב 80 K ק"מ בערך, רואה שהגיר אצלך כבר עבר את טבילת האש של החלפת מוח ומצמדים, כך שלפחות מהכיוון הזה יש סיכוי רב לכמה שנים של שקט. אשר לשמן, כנראה אתה והמזל שלך, 

הבעלים כרגע אמר לי שהמוח גיר הוחלף לאחד יותר מעודכן והוא לא יכול להתקלקל שוב, זה נכון?

לפני כשעה, shakedi כתב:

כמו שאמרתי שים לב לעניין השרשרת, בדגם הזה היא קיימת.  תבדוק שהרכב לא מעשן למרות שמעט מאוד עשן בהתנעה קרה זה תקין. 

ואם אתה הולך על זה הייתי ממליץ לצמצם מרווח טיפולים לכל 10,000 ק״מ ולהשתמש בשמן סינטטי איכותי בלבד. 

טיפ נוסף זה לתת לרכב להתחמם ולא ללחוץ כשהוא קר. 

שלי היום על 130,000 ק״מ ואין צריכת שמן כלל בין טיפולים. 

 

ברור.. בכל רכב טורבו שהיה לי הייתי מחכה דקה במקום אחרי הנעה ודקה במקום לפני כיבוי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע למוח גיר המעודכן, לא יכול להתקלקל שוב נשמע לי יומרני אבל נשמע הגיוני שהחליפו אותו לגרסה מעודכנת. 

לי אישית יש A1 ידנית ומעט נסיון עם הDSG, אבל הדעות חלוקות, יש אנשים שסובלים ויש כאלה שהוא מראה אצלם אמינות גבוהה.

נראה לי שהייתי הולך על הרכב במידה והוא נראה שמור ונשמע כי הוא מטופל. 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Land Rover Discovery TD5

VW Golf MK4 1.6 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, shakedi כתב:

בנוגע למוח גיר המעודכן, לא יכול להתקלקל שוב נשמע לי יומרני אבל נשמע הגיוני שהחליפו אותו לגרסה מעודכנת. 

לי אישית יש A1 ידנית ומעט נסיון עם הDSG, אבל הדעות חלוקות, יש אנשים שסובלים ויש כאלה שהוא מראה אצלם אמינות גבוהה.

נראה לי שהייתי הולך על הרכב במידה והוא נראה שמור ונשמע כי הוא מטופל. 

מטופל ברמה גבוהה, נראה חדש מהחברה חיצונית ופנימית.

הפחד שלי זה המנוע דגם CMB שלא רשום עליו כלום באינטרנט... אני חייב חוות דעת ממישהו עם המנוע הזה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, menir1 כתב:

לא רשום עליו כלום כי הוא מנוע מוצלח ללא כשלים. תתחדש.

סומך עליך חחח ותאמת שגם לי המחשבה הזאת עברה בראש.. שאולי מרוב שאין בו בעיות אין יותר מידי מה לכתוב,

אני אקח את הרכב לבדיקה השבוע מקווה שיהיה טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...