Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם,

יש לי אופל אסטרה 1.4 טורבו שנתון 2016, הרכב עומד על 116000, מאוד נוח בנסיעה ובהרגשה כללית נהנה ממנו מאוד, יש לי אותו עוד מעט שנה.

לאחרונה כשאני מאיץ עם הרכב, הרכב כמו בולם את ההאצה, מעין התנגדות שכזו בצורה של דפיקות או מכות. כשאני מאיץ שעון הטורים נשאר יציב לפי הטורים של המנוע.

לאחר מס׳ האצות, מהבהבת נורת תקלת מנוע, ולאחרונה גם נדלקה נורת esp.

חיברתי את הרכב למחשב רכב, כאשר התקלה שנכתבה היא misfires.

השערתי היא שמדובר בתקלה במערכת הטורבו שמשגעת את הרכב.

מישהו שקרה לו מקרה דומה ויודע להכווין אותי לתקלה?

 

תודה!!

 

פורסם

MISFIRE - פספוס הצתה. אין קשר ישיר לטורבו.

מתי הוחלפו פלאגים לאחרונה? בוצע טיפול כלשהו לפני שהתופעה הופיע?

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

פלאגים מקוריים? הרכב רגיש מאוד לפלאגים לא מקורים / תואמים מיצרן איכותי. ראיתי פלאגים תחליפיים שלא שרדו 20 וגרמו לתופעה דומה במנוע הזה.

סליל הצתה הוחלף מתישהו? זה בערך הק"מ שהם מתחילים להתעייף - אני בקמ דומה וממש הבוקר חטפתי כמה זיופים אז אני משאר שהגיע זמנו.

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם

פלאגים מקוריים מאמין שכן, הטיפול נעשה במוסך מורשה.

סליל הצתה אני באמת לא יודע, משהו שאני יכול לבדוק.

אתה לא חושב שיש איזה בעיית יניקה בטורבו ולכן רק בהאצה הוא משתגע? זה גם לרוב קורה רק בתחילת נסיעה. לאחר 40 ק״מ בכלל לא מרגישים את הטורבו ברכב. גם חיפשתי האם יש חור או קרע באחד מהצינורות של הטורבו ולא מצאתי.

פורסם (נערך)

מהתיאור שלך לא נשמע שיש קשר לטורבו כלל, גם אם תוציא את הטורבו ותיתן לרכב לינוק לבד לא יהיה פספוסי הצתה, המחשב יודע להתמודד עם זה.

אם הפלאגים הוחלפו במורשה בחשבונית לרוב הם מפרטים אם הפלאגים מקוריים או תחליפיים, שווה להציץ אם יש לך את החשבונית.

בכללי - הכיוון ההתחלתי שלך הוא משהו במערכת ההצתה, השערה שלי זה סליל הצתה. מחיר מקורי כזה בארץ סביב אלפיה, מאמזון נכון לרגע זה 450 שקל כולל מיסים (משלוח חינם, לא מקורי בחצי מחיר), בדרך כלל הרבה יותר זול כנראה שיש בעיית מלאי.

לפני שאתה רץ לקנות, ממליץ לגשת למוסך לבדוק את העניין. אם אתה מכיר מישהו בסביבתך בעל רכב עם אותו מנוע אתה יכול לנסות להשאיל את הסליל שלו ולעשות סיבוב לראות אם זה פותר את הבעיה (שברולטים 1.4T ואופלים 1.4T הם הנפוצים).

מקט ACDELCO: D521C

מקט שברולט ולדעתי גם אופל: ‎55579072

הוראות החלפה בסרטון הבא - מאוד פשוט:

 

עריכה אחרונה על ידי dalet11
  • אהבתי 1

Chevrolet Cavalier 1999 - 2012-2015 | Citroen C5 2003 - 2015-2017 | Oldsmobile Alero 2002 - 2017-2017 | Chevrolet Sonic R S2015 - 2017-2024

BYD Dolphin 2024 Design 2024-Unknown

BYD Atto 3 2024 Design 2024-Unknown

פורסם (נערך)

אכן נשמע כמו בעיית קוילים / סליל הצתה הנודע לשמצה בדגמים הנ"ל של GM.

נראה שמקט הוא 55579072 אכן. אותו מקט שיש אצלי באדם.

מצאתי של AC DELCO סביב 135 דולר עם המיסים ומשלוח, היה לפני שבוע ב 65 מוזר שהמחיר עלה ככה.

https://www.amazon.com/ACDelco-D521C-Original-Equipment-Ignition/dp/B004OI82NG/ref=sr_1_3?dchild=1&keywords=ACDELCO%3A+D521C&qid=1629878693&sr=8-3

 

אבל קודם תעקוב אחרי מה שכתב לך DALET

 

 

אגב ממליץ מאוד לבדוק לגבי חלקים אם אתה צריך את האתר של 

7ZAP.

מכיל את כל המקטים של הרכבים.

עריכה אחרונה על ידי liav12

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...