Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1814 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

רשום על שמי רכב שאינו בשימוש כבר מספר שנים - נמסר למישהו שהעביר למגמת מכונאות רכב (לא בטוח שפורמאלית) בתיכון מקצועי. 

לאחרונה קיבלתי טופס הצהרה על אי שימוש רטרואקטיבי ברכב שאמור לחסוך את עלויות האגרה השנתית עבור כל השנים.

מילאתי והחתמתי עו"ד אך מסתבר שפספסתי את מועד ההגשה של הטופס (נמסר לי בטלפון שמועד ההגשה האחרון היה 6.6.21). 

שאלותיי לחברים המנוסים:

1. האם יש סיכוי לפנות למשרד התחבורה ולבקש שיקבלו את הטופס באיחור? 

2. ראיתי שהמבצע להצהרה על אי שימוש רטרואקטיבי מתקיים אחת לכמה שנים.
הסכום עומד על כמה אלפי שקלים. האם שווה לחכות לפעם הבאה של המבצע - ולהגיב בזמן, כמובן?

3. האם אני צריך לבצע צעדים נוספים כדי לוודא שאני סוגר כמו שצריך את כל הקצוות הבירוקרטיים של הרכב (הורדה מהכביש, גריטה, אחר)?

 

תודה רבה,

נפתלי. 

 

פורסם

1. לא סביר. זה לא שיש לך סיבה מיוחדת, קבוע תאריך. אחרת בהגשה. לפקיד זה או אחר אין סיבה לשנות את הנוהל עבורך.

2. חיפוש בגוגל הראה שהיה אחד לפני שנתיים. אם זו התדירות, ואין לך בעיה לחכות, תמתין.

פורסם
לפני 10 דקות, Be roo כתב:

תמתין

תגיד, אין בזה איזשהו חוב של רשות האכיפה והגביה נניח לעיקול חשבונות וכדומה?

תודה.

משתדל לעזור

פורסם (נערך)

אולי, אם יודיעו לך על הליכי גביה תוכל תמיד לשלם.

על חובות יש ריבית, אם אתה לא רוצה להסתכן, שלם עכשיו.

עריכה אחרונה על ידי Be roo
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...