Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרגת אותי עכשיו..איזה שטויות. תבין משהו:

ניסיון לא תמיד מצריך לצבור גיל.

אני יכול להיות גם בין 17 עם ניסיון רב יותר ומכירות וקניות שיצאו לפועל יותר מאדם בגיל 25..אין קשר בכלל[אני לא מדבר על קניית דירה וכל זה.] אבל עזוב אני בכלל לא בא להיתווכח ולהיתפאר באיזה עיסקאות סגרתי ומכרתי בחיי . זה לא העניין . אני סה"כ נתתי כמה נקודות ששווה לחשוב עליהן ולאמץ. זה שאתה מחשיב את הגיל למשהו שקובע הכל זה לדעתי בולשיט. אבל איש באמונתו יחיה. אתה תמשיך לקנות חדש ולשלם יותר. בהצלחה.

נ.ב -לא הבנתי בכלל את ביסוס ההערה האחרונה שלך בתגובה הקודמת. היה נידמה לי שאתה טוען בעצם איך ילדון שעוד מעט בן 19 מייעץ ונותן עיצות כלליות ככה. בזה שאתה עוד שואל בציניות נישפכת "מה כבר יכולת להספיק לקנות ולמכור"..אני מבין אותך סה"כ אישית -אתה לא מכיר אותי. אז תבורך בטענות הפרמיטיביות שלך. רק רציתי לומר לך שדברים הישתנו מתקופת האבן שאתה כלוא בא.

 

יום טוב

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מצטער להתערב אבל אני בטוח שהכוונה לא הייתה לפגוע.

 

חבל שסתם עולים כאן עצבים.

המטרה היא לדסכס בצורה יותר אנושית (אם הבנתי אותה נכון?).

 

אני חושב שנסיון זה דבר שנצבר עם הזמן שעובר.

הנסיון יכול להתחיל מגיל 15 או מגיל 30 אבל בכל מקרה בגילאים שונים גם יש רמת התייחסות שונה וגישה שונה ככה שיש משהו גם לכאן וגם לכאן.

 

בכל אופן לפי דעתי אסף צודק.

פורסם

תראה גבר אני ממש לא כלוא בתקופת האבן אבל אם תרצה או לא הגיל משפיע ואם נעשה סטטיסטיקה נראה שלאנשים בגיל צעיר יש פחות ניסיון בקניה ומכירה מלאנשים מבוגרים יותר. זה שאתה אומר שלא צריך גיל זה לא חוכמה כי אתה עוד צעיר (לא שאני מי יודע מה זקן) ואתה לא יכול להעיד בגיל הזה אם צריך ניסיון של שנים או לא. אז אולי אתה יוצא דופן אבל גיל 18 זה גיל של כיתה י"ב או אחרי י"ב אני אישית לא מכיר הרבה אנשים עם ניסיון גדול בקניה ומכירה או תקציב לזה ואני חושב שמי שקורא את הדברים צריך לדעת מי כותב אותם כי יש אנשים שזה משנה להם. עובדה שציינת שאתה בן 18.7 הקפדת לציין את 0.7 כי אתה יודע שלאנשים משנה הגיל. שאלתי על הגיל שלך כי כתבת - כיוון שבעיקר מפה אני סוגר עיסקאות יד שניה שונות לא מאתמול - מי שקורא כבר חושב שאתה בן 30 וכמו שאמרתי תרצה או לא תרצה וזה לא משנה כרגע אם זה בסדר או לא - אנשים מייחסים חשיבות לגיל. אז אל תתעצבן אחי כי אין על מה.

פורסם
מי שקורא כבר חושב שאתה בן 30 וכמו שאמרתי תרצה או לא תרצה וזה לא משנה כרגע אם זה בסדר או לא - אנשים מייחסים חשיבות לגיל. אז אל תתעצבן אחי כי אין על מה.
ומפה אתה עונה לעצמיך שלניסיון וצבירת חוכמה לא צריך ליחס חשיבות רבה לגיל.אפשר ללמוד זאת במהרה במוקדם או במאוחר. תלוי בך ובסביבה שלך.

בכל מקרה לא לקחתי קשה את דבריך ולא נעלבתי . אין לי פה צורך בפורום שכולו ויזואלי -להוכיח מה עשיתי בחיי עד כה.

 

במדינה דפוקה אנשים מייחסים חשיבות לגיל אבל במדינה מתוקנת ויעילה לא כך הדבר. הרי שכיום האנשים החכמים יותר עם הניסיון בשטח הטוב יותר לאו דווקא המבוגרים יותר. זה יכול להיות בכל תחום למשל עולם המחשבים. פה אני לא ירחיב מפאת חוסר זמן. מקווה שהבנת את העיקרון שניסיתי להמחיש.

יום טוב.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

צטטת את מה שכתבתי והדגשת אבל הוצאת את זה מההקשר כי כתבתי את זה שבגלל שאתה כתבת -אני סוגר עיסקאות יד שניה שונות לא מאתמול- ובגלל זה אנשים עוד יחשבו שאתה בן 30 ולא בגלל משהו אחר שכתבת.

זה שאתה כותב במדינה דפוקה זה בכלל מצחיק אני חצי מהחיים שלי חייתי בארה"ב וגם שם ובכל מקום אחר בעולם זה ככה כי מה לעשות רוב הזמן זה נכון. לך יש רק זוית ראיה של בן אדם בן 18 למישהו מבוגר יותר יש זוית ראיה גם של מתי שהוא היה בן 18 וגם של הגיל הנוכחי שלו אני לא רוצה לכתוב לך כשתגדל תבין כי אז בטח תתעצבן עוד יותר אבל אין מה לעשות זה ככה.

פורסם

טוב עזוב חבל לחפור במוח אחד לשני. אתה תחשוב מה שאתה רוצה ותיהיה בריא וניפרד פה כידידים..הויכוח הזה לא מוביל לכלום וגורם רק לעצבים מיותרים לעלות. ככה שאני ינהג "בבגרות" ויחתוך פה.

יום טוב .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לפי דעתי, בשורה התחתונה,

גיל לא גיל... ניסיון לא ניסיון.

 

הבחור נתן כמה עיצות, זאת החלטה של חברי הפורום אם לקחת לתשומת ליבם או לא.

אני אישית חושב שקודם כל צריך להגיד לו תודה שביזבז את זמנו, ולא לתקוף אותו משום שהגיל שלו אינו האולטימטיבי מבחינת הפורום.

(למרות שאני כימעט משוכנע שאם נעשה סקר, נגלה שהוא בעצם הרוב ... אבל עזבו)

:)

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

להעלב מדיבור וירטואלי אני לא ..אני רחוק מזה.

להתעצבן כן. כיוון שאתה לא מכיר אותי ושאתה שותל סטיגמה שכזו זה מעצבן. אבל עזוב אם לא הבנת אתה כניראה לא תבין וכמו שאמרתי אין טעם להיתעצבן סתם עוד, על עצבים לא משלמים לי.פשוט תגיד יפה תודה על עיצות שימושיות שקיבלת פה ממני כמו כולם ושלא עלו לך כסף.סה"כ עשיתי זאת ברוח טובה כדי לתרום ידע בהקשר לדיון. אני ממש לא מבין את כל הפרוצדורה שגררת את כל הדיון הזה. לכן מבין שנינו עליך חלה חובת ההיתבגרות ולא עליי לעניין זה.

 

 

שוב שיהיה לך ולכולם חג שמח וכשר ופנאן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לא חידשת לי שום דבר בעצות שלך (אפשר לחשוב שכתבת פה איזה תורה נסתרת) אבל בכל זאת תודה על הניסיון לגבי ההתבגרות באמת שאין לי מה להגיב זה מצחיק ומיותר והדברים שאתה כותב רק מצדיקים את הסטיגמה (שלא ניסיתי לשתול אלא היא פשוט קיימת וכנראה לא סתם).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...