Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אסטרה האצ'בק


Amoza
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

היי אני מחפש לקנות אופל אסטרה האצ'בק 2015-2016...

אני אשמח לדעת איזה תת דגם הכי כדי? אני בגדול מעדיף גם מסך מולטימדיה גדול יותר.. אבל לא ממש משנה לי לשים אחד מאוחר יותר.

בגדול אשמח לדעת: מחיר, בעיות ידועות עד 100קילו מטר ועד 200 קילומטר.

וכמה הרכב לוקח בעירוני ובין עירוני.

ובכללי איך איכות הנסיעה..

כרגע יש לי הונדה סיוויק 2006 להשוואה חחח..

תודה ממש!!!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגדול תחפש בפורום יש כאן לא מעט מידע,

אבל מנוע שמגלה רגישות לתחזוקה, טורבו רגיש לא מיטבים עם הרכב, האמינות נמוכה, אני פחות ממליץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מסך המולטימדיה זאת הבעיה הקטנה שאתה עלול להתקל בה ברכב הזה, בגדול רכב מצויין, נוח ומרווח אבל עם מחלות ילדות מעצבנות שדורש תשומת לב בעיקר בטיפולים קבועים עם שמנים, פלגים ופילטרים מקוריים או איכותיים מאוד. שמן המנוע נדרש להיות בתקן מיוחד ולא רק 5W30 ומכונאי שיעשה לה טיפול לא בשמן מתאים יראה אותך חזרה מהר מאוד בשביל אובראול מנוע כולל החלפה של בוכנות ואולי גם טלטלים, לרכב יש נטייה לתקלות במערכת קירור שכוללת בית טרמוסטט שנוטה להסדק וצנרת מים שמוטה להתנפח או להתפורר. יש מקרים שבהם גם מיכל עודפים הצהיב ונסדק והחל לאבד מים.

המנועים בעלי נטייה לLSPI שסופו בוכנה שבורה או סדוקה גם בקילומטראז נמוך יחסית, בשנת 2015 עודכן פרוטוקול הטיפולים והבעיה צומצמה משמעותית, אבל רכבים שלא טופלו לפי הפרוטוקול החדש ונכנסו למוסכים שלא מתמחים ברכבי אופל ומנועי GM לא תמיד היו מודעים לעדכון ומשם הדרך למנוע שבור ויקר היתה קצרה מאוד.

לרכבים  שהיו בחברות ליסינג יש נטייה לבלאי מוגזם ביחס לקילומטראז שלהם ולכן גם מחירי השוק הנמוכים יחסית.

הגיר בלי בעיות מיוחדות אבל הוא מתגלה כעצלן גדול שלא ממהר להוריד הילוכים למטרת חסכון בדלק אבל זה די מעצמן כשאתה רוצה לצאת לעקיפה והרכב למרות הספק מכובד נשאר בהילוך גבוה והוא מרגיש הרבה פחות זריז מהנתונים על הנייר.

לחיוב מדובר ברכב מרווח כולל במושב האחורי, בגאז סביר לקטגורייית ההאצבקים ובגרסאות שלא יצאו מחברות הליסינג וההשכרה היא גם יחסית מפנקת.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.5.2021 בשעה 11:52, Roycohen1979 כתב:

מסך המולטימדיה זאת הבעיה הקטנה שאתה עלול להתקל בה ברכב הזה, בגדול רכב מצויין, נוח ומרווח אבל עם מחלות ילדות מעצבנות שדורש תשומת לב בעיקר בטיפולים קבועים עם שמנים, פלגים ופילטרים מקוריים או איכותיים מאוד. שמן המנוע נדרש להיות בתקן מיוחד ולא רק 5W30 ומכונאי שיעשה לה טיפול לא בשמן מתאים יראה אותך חזרה מהר מאוד בשביל אובראול מנוע כולל החלפה של בוכנות ואולי גם טלטלים, לרכב יש נטייה לתקלות במערכת קירור שכוללת בית טרמוסטט שנוטה להסדק וצנרת מים שמוטה להתנפח או להתפורר. יש מקרים שבהם גם מיכל עודפים הצהיב ונסדק והחל לאבד מים.

המנועים בעלי נטייה לLSPI שסופו בוכנה שבורה או סדוקה גם בקילומטראז נמוך יחסית, בשנת 2015 עודכן פרוטוקול הטיפולים והבעיה צומצמה משמעותית, אבל רכבים שלא טופלו לפי הפרוטוקול החדש ונכנסו למוסכים שלא מתמחים ברכבי אופל ומנועי GM לא תמיד היו מודעים לעדכון ומשם הדרך למנוע שבור ויקר היתה קצרה מאוד.

לרכבים  שהיו בחברות ליסינג יש נטייה לבלאי מוגזם ביחס לקילומטראז שלהם ולכן גם מחירי השוק הנמוכים יחסית.

הגיר בלי בעיות מיוחדות אבל הוא מתגלה כעצלן גדול שלא ממהר להוריד הילוכים למטרת חסכון בדלק אבל זה די מעצמן כשאתה רוצה לצאת לעקיפה והרכב למרות הספק מכובד נשאר בהילוך גבוה והוא מרגיש הרבה פחות זריז מהנתונים על הנייר.

לחיוב מדובר ברכב מרווח כולל במושב האחורי, בגאז סביר לקטגורייית ההאצבקים ובגרסאות שלא יצאו מחברות הליסינג וההשכרה היא גם יחסית מפנקת.

 

אז איזה רכב בקטגוריה הייתה ממליץ, אחד שלא דורש יותר מידי תיקונים לאחר טיפולים תקינים?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי מה אתה מחפש, מה אופי הנסיעות שלך, צה התקציב וכדומה...

יונדאי i30 אמינה מאוד אבל צמאה בהרבה מהאסטרה ומרכשת לנהיגה כמו סלרי, החל מסוף 2015 תחילת 2016 קיבלה גיר רובוטי אבל לא נרשמו לו בעיות מיוחדות, סיאט ליאון זריזה בהרבה וחסכונית פי כמה וכמה, לא יודע לגבי סוגיית המחיר אבל הגיר שלהם בשנתונים הרלוונטים יכול להתגלות כבעייתי.

למאזדה 3 תצטרך לרדת מעט בשנתון בעדיפות למנוע 2000 ותקבל רכב אמין ומאוד מהנה לנהיגה, במושב האחורי לעומת זאת צפוף יחסית ויתאים ל2 ילדים על כסאות בטיחות או בוסטרים כשבינהם יכנס פחות או יותר פאוץ, האבזור שלה מצד שני הוא מהטובים בקטגוריה.

הונדה סיוויק האצבק אמינה מאוד, מרווחת מאחור ועם בגאז לא רע בכלל, היא נראית ספורטיבית אבל רחוקה מכך מאוד אבל בסך הכול מדובר בתמורה מצויינת לכסף, החסרון הוא שלא כולם מתחברים לתנוחת הנהיגה הנמוכה והמתלים שלה קצת קשיחים בעיר, לי אישית זה פחות הפריע אבל ראיתי כאלה שממש התחלוננו על כך, נסיעת מבחן תעזור לך בנושא הזה.

אף תפחד מהצרפתיות, הן לא הצרפתיות של פעם אבל יש עניין של רצועת תזמון בחלק ממנועי פזו- יש הרבה מידע בפורום על כך אבל אני לא סגור לחלוטין על טווח המחירים שלך ועל השנתונים הרלוונטיים ולכן מעדיף לא לייעץ לך בנושא הזה.

אופציה נוספת היא פורד פוקוס עם מנועי האקובוסט והגיר הפלנטרי שיהיו רלוונטיים לשנתונים שלך, הדגם הקודם עם הגיר הרובוטי פגע בשוק של הרכב והמחיר צנח למרות שמדובר בגיר ובמנוע שונים לחלוטין, המנוע חזק, הנהיגה נהדרת והרכב מאובזר מאוד בגרסאות הגבוהות- החסרון הוא במושב אחורי צפוף ומנועי האקובוסט התגלו גם הם כמנועים עם נקודת תורפה שצורה של פריצת מים לחלל הצילינדר (למיטב הבנתי ישנה תביעה יצוגית או מתפתחת תביעה יצוגית בנושא אל מול פורד- יש גם על זה מידע פה בפורום). לא כל הרכבים סבלו מהבעיה הזו כך שלמיטב ידיעתי לא מדובר במחלה כרונית.

כך או כך אני ממליץ לך לפתוח שאלה נפרדת בנושא בפורום יעוץ ורכישת רכב שבו תציין צרכים, תקציב ואופי נסיעה צפוי ותקבל שלל מידע רלוונטי...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...