Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב ספורט מהנה לנהיגה 100K - 120K ש"ח


motek
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

שלום חברים, אני לקראת קניה של רכב וקצת בהתלבטויות.

מחפש רכב ספורטיבי מהנה לנהיגה מצד אחד, ומצד שני שישמש אותי כדיילי נוחה ושלא תקרע לי את הכיס באחזקה.

תקציב 100-120 אלף.

 

מה שחשוב לי (לפי הסדר):

1. כיף.

2. עלויות אחזקה סבירות (מוכן להזמין חלפים מחו"ל ולעשות חלק מהדברים בעצמי ע"מ לחסוך עלויות).

3. אמינות.

4. נוחות, אבזור מודרני (מולטימדיה, תאורת לד, תנוחת נהיגה).

 

* אני מוכן לוותר על נוחות של מתלים ואני די מעדיף מתלים קשיחים וספורטיביים על פני מתלים רכים (מזכיר: "1. כיף.").

* הגיר צריך להיות בתפעול אוטומטי מכייוון שהרכב ישמש כדיילי, וצריך לאפשר גם לבת הזוג לנהוג עליו בכיף מדי פעם.

* לא מעוניין בקונצרן VAG, לא כי הוא לא טוב או משהו, סתם כי אני רוצה לגוון וכבר מספר שנים שאני עם רכבי הקונצרן. בא לי רכב קצת פחות משעמם ועם קצת יותר "אופי".

 

כרגע על הפרק:

ג'ולייטה veloce שנתון 16-17,

פיג'ו 308GT שנתון 17-19,

ב.מ.וו סדרה 1 דגם 120i מנוע 2.0 אוט' רק קופה (יהיה מאוד קשה למצוא),

ב.מ.וו סדרה 2 דגם 220i מנוע 2.0 אוט' קופה שנתון 14-15,

קליאו טרופי 2017.

 

אשמח לדעות משכילות אם למישהו יש ניסיון עם אחד (או יותר) מהדגמים שציינתי, וכמובן פתוח לעוד הצעות.

תודה מראש חברים.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הטרופי ו ה308GT הרכבים שיתנו לך הכי הרבה חיוך על הפנים תמורת השקלים שלך.   הGT למרות שהוא רכב מכוון ללקוחות שמחפשים את ה X פקטור הזה שאין להרבה מכוניות ,הוא גם יותר מתאים גם כדיילי,מה שלא בד

נקודה קטנה. נהגתי על מספר ג'ולייטות תלתן, חלקן עם מעל 300 כ"ס. הרכב הפרטי של הוא BRZ (ידנית כמובן). אם קו ישר בלבד מדבר אליך, הגולייטה עדיפה. אם אתה נהג שמחפש קצת מעבר, המרחק ביכולות בי

בתקציב הזה אתה יכול לחפש ולא להתפשר על האיבזור. תכוון לרמות איבזור  Luxury או M Luxury. יש שם מושבים מעור (תעשייתי אבל עמיד ונוח) או אלקנטרה וגם בקרת שיוט. שים לב שיש גם דגמים שיש בהם מזגן מפוצל

הטרופי ו ה308GT הרכבים שיתנו לך הכי הרבה חיוך על הפנים תמורת השקלים שלך.

 

הGT למרות שהוא רכב מכוון ללקוחות שמחפשים את ה X פקטור הזה שאין להרבה מכוניות ,הוא גם יותר מתאים גם כדיילי,מה שלא בדיוק מתאים לתיאור של הטרופי שהוא קצת פחות דיילי ויותר מכוון מסלול,עם שתיהן תהנה מאד גם בנסיעה מנהלתית.

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

הטרופי ו ה308GT הרכבים שיתנו לך הכי הרבה חיוך על הפנים תמורת השקלים שלך.

לא הג'ולייטה? זה מה שאני חושב לפחות. היא פשוט הכי פחות אטרקטיבית מבחינת אבזור ואיכות חומרים, והיא די מיושנת.. בכל זאת רכב מ- 2010.

 

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 38 דקות, motek כתב:

לא הג'ולייטה? זה מה שאני חושב לפחות. היא פשוט הכי פחות אטרקטיבית מבחינת אבזור ואיכות חומרים, והיא די מיושנת.. בכל זאת רכב מ- 2010.

 

הג'ולייטה היא יותר אול ראונדר. היא נעימה יותר ביום יום, פרקטית יותר (תא מטען די מכובד ומושב אחורי מרווח יותר) ביחד עם ביצועים לא רעים בכלל.

 

 

עריכה אחרונה על ידי RS
  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דעות / הצעות נוספות ?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כעיקרון, הבמוו יהיו הכי מהנות, הנעה אחורית על רכב קטן זה פשוט כיף אבל כרכב ליום יום, האמינות והתחזוקה תהיה יקרה משמעותית מהשאר. 

את האלפא הייתי מוריד מהרשימה, מניסיון ההגה לא מספיק מדויק והאוטו מרגיש בפניות לא הכי חד, הוא גם מרגיש נורא מיושן בפנים.

הפיג'ו באמת תהיה מעולה כרכב יום יומי, היא נעימה מאוד לנסיעה ויש לה מספיק כוח כשצריך, היא פחות חדה ומדויקת מהקליאו אבל הקליאו פחות נוחה ליום יום, היא יותר קשיחה ומתאימה למסלול.

הייתי מוסיף לרשימה את הסיוויק ספורט פלוס, היא פחות חזקה מהרכבים שהזכרת אבל היא יותר מרווחת ומתאימה כרכב יום יומי עם ניחוח ספורטיבי. מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס, הגיר רציף אבל לא מסרס את האוטו. האמינות שלה תהיה הכי טובה ועלויות האחזקה סבירים. ההתנהגות של הרכב מעולה בזכות מתלים אדפטיביים, הרכב מרגיש ספורטיבי וחד יחסית למה שהוא (שים לב כי המתלים רק בגרסאות הספורט פלוס). האבזור שופע ויש את כל מערכות הבטיחות.

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, The Greek Freak כתב:

כעיקרון, הבמוו יהיו הכי מהנות, הנעה אחורית על רכב קטן זה פשוט כיף אבל כרכב ליום יום, האמינות והתחזוקה תהיה יקרה משמעותית מהשאר. 

את האלפא הייתי מוריד מהרשימה, מניסיון ההגה לא מספיק מדויק והאוטו מרגיש בפניות לא הכי חד, הוא גם מרגיש נורא מיושן בפנים.

הפיג'ו באמת תהיה מעולה כרכב יום יומי, היא נעימה מאוד לנסיעה ויש לה מספיק כוח כשצריך, היא פחות חדה ומדויקת מהקליאו אבל הקליאו פחות נוחה ליום יום, היא יותר קשיחה ומתאימה למסלול.

הייתי מוסיף לרשימה את הסיוויק ספורט פלוס, היא פחות חזקה מהרכבים שהזכרת אבל היא יותר מרווחת ומתאימה כרכב יום יומי עם ניחוח ספורטיבי. מנוע 1.5 טורבו 182 כ"ס, הגיר רציף אבל לא מסרס את האוטו. האמינות שלה תהיה הכי טובה ועלויות האחזקה סבירים. ההתנהגות של הרכב מעולה בזכות מתלים אדפטיביים, הרכב מרגיש ספורטיבי וחד יחסית למה שהוא (שים לב כי המתלים רק בגרסאות הספורט פלוס). האבזור שופע ויש את כל מערכות הבטיחות.

 

אני מצטער אבל לדעתי הסיוויק לא קשורה לרשימה הזו, משפחתית חביבה וזה הכל (ועוד עם גיר רציף).

 

@motek, מה ההגדרה שלך לכיף? לנסוע מהר בקו ישר? להחליק רכבים בכיכרות? רכב קשיח ומכוון מסלול?

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, o.r כתב:

מה ההגדרה שלך לכיף? לנסוע מהר בקו ישר? להחליק רכבים בכיכרות? רכב קשיח ומכוון מסלול?

שאלה לעניין!

מחפש רכב זריז, קשיח, יציב וחד בפניות. סאונד של המנוע זה בהחלט גם אחד הדברים שעושים לי את זה. אבל לא מעוניין בפתרונות לא חוקיים כמו מחיקת דודים וכד'.

הנעה אחורית זה בונוס מעניין שעוד לא יצא לי לחוות, אז גם מסקרן אותי.

מסלול פחות רלוונטי. אולי ייצא פעם ב.. אבל לא לשם כך אני קונה את הרכב.

בקיצור, אופי ספורטיבי + שיהיה נוח ביומיום.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע לבמוו שציינת כאן,

סדרה 2 בשנים הללו מצויידת במנוע מעט בעייתי (גם ללא שיפורים), אישית הייתי מתרחק.
סדרה 1 120i לא מגיעה עם מנוע 2.0 אלא עם 1.6 (מ2012 ניראה לי).

אתה יכול לחפש 125i (מגיעה עם מנוע 2.0) אבל אני לא בטוח שאנשים הזמינו כאלו קופה לארץ ושוב גם כאן יש את המנוע הבעייתי, משנה מסויימת המנוע הוחלף מ N20 ל-B48 שנחשב ליותר אמין.

בכללי הרכבים האלה מאוד מהנים לנהיגה ומאפשרים שימושיות גבוהה במקביל אבל עם תאוצה חלשה יותר משאר הדגמים שאתה שוקל.

כמו שציינו כבר מעליי, התחזוקה והביטוח יקרים אבל לדעתי זה שווה את זה ואני נהנתי מאוד.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם. ירדתי מהבימריות, למרות ההנעה האחורית, בגלל "אופי" פחות ספורטיבי ועלויות אחזקה גבוהות יותר.

כרגע מתלבט בין ג'ולייטה, 308GT וקליאו טרופי.

לגבי הקליאו, ממש מפריע לי העניין שאין לה בגאז' כי יש שם גלגל ספייר בגודל מלא שנמצא ממש מעל הבגאז' ולא מתחת, וזה ממש לא שמיש. עם שאר החסרונות אני יכול לחיות.

ה- 308GT נותנת לדעתי את התמורה הכי טובה לכסף, אבל לא יודע אם זה בדיוק מה שאני מחפש, כי הרכב "חלבי" מדי. מבין השלוש, היא הכי פחות מרגשת ומהנה לנהיגה, אבל הכי נוחה כדיילי. ובא לי משהו יותר קרבי.

לגבי הג'ולייטה, אני חושב שאני יכול להתמודד עם החסרונות, חוץ מחסרון אחד (פליז אל תצחקו עליי), אני לא יכול לקבל את העניין שאין לרכב הזה משענת יד. זה כלכך חסר לי ופוגע בנוחות שלי בנהיגה.

 

אני תוהה אם אוכל למצוא פתרונות לקליאו או לג'ולייטה. יש מצב שניתן להחליף את הגלגל ספייר של הקליאו בגלגל קטן ולהכניס ממתחת לבגאז' (כמו בקליאו הרגילה)? יש אפשרות להתקין משענת יד בג'ולייטה? קיים כזה דבר?? (מתייג בעלי ג'ולייטות: @Adani @erezger @NoKa @Blap ממש אשמח לתשובה מכם אם מישהו יודע).

האופציה השלישית היא תוכנת ניהול מנוע וגיר ל- 308GT. אשמח גם לדעות בעניין הזה אם מישהו מכיר את המנוע והגיר ויודע איך זה משפיע על הרכב.

 

ושוב תודה חברה.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להתקין ויש שהתקינו. זה בכלל לא מביך, הרבה מחפשים להתקין.

דרך אגב, אתה בטח מתמקד בתלתן אבל זה תלוי גם ברמת האיבזור, לי יש משענת יד למשל. אולי אפשר אפילו להתקין אחת מקורית, את זה אני לא יודע.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 33 דקות, motek כתב:

תודה רבה לכולם. ירדתי מהבימריות, למרות ההנעה האחורית, בגלל "אופי" פחות ספורטיבי ועלויות אחזקה גבוהות יותר.

כרגע מתלבט בין ג'ולייטה, 308GT וקליאו טרופי.

לגבי הקליאו, ממש מפריע לי העניין שאין לה בגאז' כי יש שם גלגל ספייר בגודל מלא שנמצא ממש מעל הבגאז' ולא מתחת, וזה ממש לא שמיש. עם שאר החסרונות אני יכול לחיות.

ה- 308GT נותנת לדעתי את התמורה הכי טובה לכסף, אבל לא יודע אם זה בדיוק מה שאני מחפש, כי הרכב "חלבי" מדי. מבין השלוש, היא הכי פחות מרגשת ומהנה לנהיגה, אבל הכי נוחה כדיילי. ובא לי משהו יותר קרבי.

לגבי הג'ולייטה, אני חושב שאני יכול להתמודד עם החסרונות, חוץ מחסרון אחד (פליז אל תצחקו עליי), אני לא יכול לקבל את העניין שאין לרכב הזה משענת יד. זה כלכך חסר לי ופוגע בנוחות שלי בנהיגה.

 

אני תוהה אם אוכל למצוא פתרונות לקליאו או לג'ולייטה. יש מצב שניתן להחליף את הגלגל ספייר של הקליאו בגלגל קטן ולהכניס ממתחת לבגאז' (כמו בקליאו הרגילה)? יש אפשרות להתקין משענת יד בג'ולייטה? קיים כזה דבר?? (מתייג בעלי ג'ולייטות: @Adani @erezger @NoKa @Blap ממש אשמח לתשובה מכם אם מישהו יודע).

האופציה השלישית היא תוכנת ניהול מנוע וגיר ל- 308GT. אשמח גם לדעות בעניין הזה אם מישהו מכיר את המנוע והגיר ויודע איך זה משפיע על הרכב.

 

ושוב תודה חברה.

היי :)

בג'ולייטה שלי יש משענת יד שמחוברת לכיסא נהג.

בתלתן עם הבאקטים מתברר שאין (עד שכתבת את זה לא שמתי לב) 

בתלתן הישנות יותר (לפני מתיחת הפנים ב2014) יש גם משענת יד.

עריכה אחרונה על ידי NoKa
  • אהבתי 1

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה חברים. אני מכוון לשנתונים 16-18 בגרסאת Veloce (תלתן לשעבר), יש משענות יד בגרסאות SR/QV Pack אבל הן די נדירות ובגרסא הרגילה אין. אגב בהרבה מודעות אנשים כותבים SR Pack וזו Veloce "רגילה". ככה שזה נדיר יותר משזה נראה.

רעיונות למי לפנות לגבי התקנה של דבר כזה? או מאיפה לקנות לפחות?

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 דקות, motek כתב:

תודה חברים. אני מכוון לשנתונים 16-18 בגרסאת Veloce (תלתן לשעבר), יש משענות יד בגרסאות SR/QV Pack אבל הן די נדירות ובגרסא הרגילה אין. אגב בהרבה מודעות אנשים כותבים SR Pack וזו Veloce "רגילה". ככה שזה נדיר יותר משזה נראה.

רעיונות למי לפנות לגבי התקנה של דבר כזה? או מאיפה לקנות לפחות?

לצערי אני לא מכיר מישהו שמתקין.

בדקתי קצת עם אנשים שיש להם תלתן והם פשוט לא התקינו משענת יד ברכב שלהם (לא הרגישו צורך משום מה)

המשענת יד בג'ולייטה לא מתוכננת נכון כי היא מפריעה למחזיק כוסות שמתחתיה ולא מאפשרת להכניס בצורה נוחה של בקבוקים או פחיות.

בכללי מחזיקי כוסות זאת בעיה ברכב כי פשוט אין כאלה נורמליים ברכב

  • אהבתי 1

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שזה נכון, לי זה גם מפריע למשוך את ההנדברקס ולהעביר הילוכים. אני משתמש במשענת רק לאיחסון, מעולם לא שמתי עליה יד בנסיעה.

אישית לא הייתי דואג שאין כזו, אבל אם זה עד כדי כך שיקול זה פתיר ובכלל לא סיפור.

  • אהבתי 1

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...