Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב ספורט מהנה לנהיגה 100K - 120K ש"ח


motek
 שיתוף
עוקבים 20

פוסטים מומלצים

@motek לגבי הקליאו, בגלל מיקום מערכת הפליטה והדיפיוזר הגדול (מגיע עד מיכל הדלק), לא הייתה להם אפשרות לאחסן את הגלגל הרזרבי למטה כמו בקליאו ה"רגילות".

ישנן 2 אופציות העומדות בפניך:
1. לארגן גלגל רזרבי קטן מידות. רזרבי של מזדה 3 / 6 מהשנים האחרונות יתאים לך מבחינת מרווח ברגים. העלות לא נוראית, סביב 250 ש"ח בפירוקיה.

2. לעבור לקומפרסור עם ערכת חומר מילוי זמנית, כפי שבוצע בכל הרכבים שעלו לכביש החל מ-11/2017. 

 



 

  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הטרופי ו ה308GT הרכבים שיתנו לך הכי הרבה חיוך על הפנים תמורת השקלים שלך.   הGT למרות שהוא רכב מכוון ללקוחות שמחפשים את ה X פקטור הזה שאין להרבה מכוניות ,הוא גם יותר מתאים גם כדיילי,מה שלא בד

נקודה קטנה. נהגתי על מספר ג'ולייטות תלתן, חלקן עם מעל 300 כ"ס. הרכב הפרטי של הוא BRZ (ידנית כמובן). אם קו ישר בלבד מדבר אליך, הגולייטה עדיפה. אם אתה נהג שמחפש קצת מעבר, המרחק ביכולות בי

בתקציב הזה אתה יכול לחפש ולא להתפשר על האיבזור. תכוון לרמות איבזור  Luxury או M Luxury. יש שם מושבים מעור (תעשייתי אבל עמיד ונוח) או אלקנטרה וגם בקרת שיוט. שים לב שיש גם דגמים שיש בהם מזגן מפוצל

לפני 22 דקות, RS כתב:

1. לארגן גלגל רזרבי קטן מידות. רזרבי של מזדה 3 / 6 מהשנים האחרונות יתאים לך מבחינת מרווח ברגים. העלות לא נוראית, סביב 250 ש"ח בפירוקיה.

ולגלגל כזה יהיה מקום ממתחת? זו השאלה שלי. להשיג גלגל זה שטויות מבחינתי.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לאחרונה חיפשתי רכב בתקציב של כ-30K. בטעות לא פילטרתי מחיר וראיתי מגאן RS יד 1 ב100K בערך. אין לי קשר למוכר או לרכב ולא יודע מה טיבו. ריירתי עליה בעצמי ואז החלטתי שאני לא נוגע בחסכונות בשביל רכב.

אם אתה מוכן להתפשר על שנתון ועל אוטומט, שזה המון פשרה אני יודע, אתה תקבל מכונית נהיגה משובחת שנותנת כאפה עם הצד המעליב לכל הרכבים ברשימה שלך (ותישאר עם עודף). 

ההנעה האחרוית זה נחמד אבל לא מאוד בא לידי ביטוי בדגמים שציינת ובטח שלא בנהיגה מנהלתית. אלו לא BRZ או מיאטות (שגם נכנסות בתקציב שלך בשנתונים ישנים, אבל אלוהים יכה בברק במי שקונה אותן אוטומטיות). 

ובכל זאת, אני הייתי מחפש בימרית או קליאו לצרכי פאן, כשמה שהייתי מוצא שמור יותר הייתי רוכש. כלומר, בלי להתחייב לדגם מסוים, אלא לחפש גם וגם.

לא מאוד מאוד פאן, אבל גם סבבה, 208 GTI. 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 55 דקות, ניקו פ. כתב:

לאחרונה חיפשתי רכב בתקציב של כ-30K. בטעות לא פילטרתי מחיר וראיתי מגאן RS יד 1 ב100K בערך. אין לי קשר למוכר או לרכב ולא יודע מה טיבו. ריירתי עליה בעצמי ואז החלטתי שאני לא נוגע בחסכונות בשביל רכב.

אם אתה מוכן להתפשר על שנתון ועל אוטומט, שזה המון פשרה אני יודע, אתה תקבל מכונית נהיגה משובחת שנותנת כאפה עם הצד המעליב לכל הרכבים ברשימה שלך (ותישאר עם עודף). 

 

יש הרבה "רעש" סביב המגאן RS, שלא ברור לי למה. אני משער שאלו סתם שמועות שעוברות מפה לאוזן. זה סרטון שראיתי לא מזמן וחיפשתי אותו בשביל להראות לך. המגאן פה לא הצטיינה בלשון המעטה.

 

 

לפני 33 דקות, Doron_Z כתב:

חבל שאתה לא זורם עם גיר ידני כי ה 208GTI נופלת בול לדרישות (מינוס הקטע של הגיר) 

יש עוד הרבה אופציות עם גיר ידני.. אבל אין סיבה שאתפשר על זה כל עוד יש לי אופציות לא רעות בכלל עם גיר אוטומטי/רובוטי.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@motek

לגבי הגלגל, לא. לא ניתן להכניס גלגל למטה - המערכת פליטה שם וזו הסיבה שהגלגל הרזרבי נמצא בתא מטען.

 

הרזרבי חוסך מקום תופס מחצית מנפח הרזרבי המלא. אני אישיתי נסעתי עם כזה רזרבי תקופה ולאחר מכן חזרתי לקיט תיקון זמני.

 

לגבי המגאן,

א. המגאן פחות הארדקוריסטית מהקודמת ולכן לא כולם 'עפים' עליה. הטרופי 300 כן זוכה למחמאות. המגאן החדשה פשוט הפכה לכלי הרבה יותר פרקטי,  נוח, מרווח ומאובזר מבעבר.

אם נשווה אותה מבחינת ניהוג ופאן לשלל מתחרותיה (למעט הטייפ אר)  -  היא בעלת יכולת גבוה מהן, מהנה מהן ופשוט כלי שמענג לקחת לכביש המפותל.

הייתה הפיבוריטית שלנו כמחליפה לקליאו, אלא שהאישה העדיפה משהו קצת יותר מגניב 😅

 

ב. @ניקו פ. התכוון בכלל למגאן קאפ 265, הדור היוצא. זו מכונת ניהוג משובחת, רק צריך להבין שהיא לא נוחה או פרקטית במיוחד. 

עריכה אחרונה על ידי RS
  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בול, דיברתי על ה-265 דור קודם. 

נהגתי בה מספר פעמים. מכונית פגז! (לשון המעטה), אין דרך אחרת לתאר אותה. לדעתי היא בסדר ביום יום. לא נוחה כמו הגולף דור 5 המקבילה, אבל איך היא נוסעת אלוהים. 

את הנוכחית לא מכיר כלל ולא מתווכח :) 

אגב, אולי יהיה קצת נדיר למצוא, אבל למה לא לצרף לרשימה BRZ/GT86 אוטומטיות? אני בטוח שעלו כמה לכביש בשנים האחרונות, לא? הן חלשות כמכונית ספורט, אבל הקוצנזוס על כמה הן כיף לא נורמלי קיים.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ניקו פ.
  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 35 דקות, ניקו פ. כתב:

אגב, אולי יהיה קצת נדיר למצוא, אבל למה לא לצרף לרשימה BRZ/GT86 אוטומטיות?

א. עגלות

ב. גלגל ספייר בבגאז' כמו בקליאו

ג. אצטרך לרדת בשנתונים, השאיפה היא לא מתחת 2016.

ד. אבזור לא להיט.

 

  • רעיון טוב! 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי שיצא לי לקרוא את האשכול ובתור בעלים של ג'ולייטה (כמו שאתה כבר יודע) אני חושב שהתלתן או הולוצ'ה בשמה החדש יותר יכולה להתאים לך.

הרכב סך הכל מאוד כיפי (אפילו ב1.4) ועלויות האחזקה שלו לא גבוהות במיוחד אפילו המחלות של הדגם לא מאוד יקרות במיוחד אם תזמין מחול את החלקים.

מה שכן צריך להבין שהרכב הוא לא "משעמם" מהמון בחינות כמו הנדסת אנוש, איכות חומרים והיגיון.

כמו שכתבתי לפני אין בכל החלק הקדמי של הרכב מחזיק כוסות אחד הגיוני הרבה פעמים אני מוצא את עצמי משתמש באחד מהנוסעים כמחזיק כוסות.

אישית אני רואה בדברים האלה אופי של הרכב (חובב איטלקיות לצערי) ולוקח אותם בצחוק אבל יש אנשים שפחות צוחקים מזה

  • אהבתי 1

.Being second is to be the first of the ones who lose

 (21.03.1960-1.5.1994) Ayrton Senna

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, motek כתב:

א. עגלות

ב. גלגל ספייר בבגאז' כמו בקליאו

ג. אצטרך לרדת בשנתונים, השאיפה היא לא מתחת 2016.

ד. אבזור לא להיט.

 

 

נקודה קטנה.

נהגתי על מספר ג'ולייטות תלתן, חלקן עם מעל 300 כ"ס.

הרכב הפרטי של הוא BRZ (ידנית כמובן).

אם קו ישר בלבד מדבר אליך, הגולייטה עדיפה. אם אתה נהג שמחפש קצת מעבר, המרחק ביכולות בין שני הרכבים האלו עצום (אבל ממש).

  • אהבתי 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם הייתי מחפש רכב למסלול או רכב שני אז הBRZ הייתה אופציה ואפילו כידני. אבל היא פחות מתאימה לי מהסיבות שציינתי.

כרגע אני מכוון לג'ולייטה תלתן למרות החסרונות, אלא אם תעלה פה אופציה יותר מעניינת.

תודה רבה לכולם ואחלה סופ"ש.

  • אהבתי 1
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני בקלות הייתי בוחר 308GT. נהדר כדיילי ובמקביל חזק מאוד ומהנה מאוד.

עלויות אחזקה סבירות לחלוטין, מאובזר מאוד מאוד (כולל כמעט כל אביזירי בטיחות), ויחסית הכי מודרני מכל האופציות שכתבת ובסכום הזה הכי צעיר על הכביש.

בטח קראת קצת מבחנים ו review-ים בישראל, המון המון מחמאות.

 

אם אתה רוצה עוד פרטים, אפשר בפרטי

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כרגע ביד 2 שתי מודעות של סדרה 1 125i, לפחות אחת מהן לדעתי תכנס לי בתקציב. יש מצב שזה בדיוק מה שאני מחפש? ללא פשרות (מלבד עלויות אחזקה) ?

לא יודע אם מותר לפרסם פה לינקים למודעות.. אני מאוד אשמח לדעותכם לגבי ה- 125i (בהשוואה לג'ולייטה), ואם מישהו יודע להגיד לי מה ההבדלים בין גרסת ה- 224 כ"ס לבין ה- 218 כ"ס.

אגב גם צריכת הדלק של הרכב הזה מעולה ביחס לקטגוריה, ככה שזה קצת מנחם ומצמצם קצת את הפער בעלויות האחזקה מהאחרות.

עריכה אחרונה על ידי motek
לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@motekהעלויות אחזקה יקרות מהשאר, גם הביטוח.

 

218 כ"ס זה מנוע N20, הפחות אמין ומומלץ.

224 כ"ס זה מנוע B48, הגרסה העדכנית והמומלצת.

 

  • אהבתי 1

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן זה ברור שאחזקה יקרה יותר. אני כרגע שוקל אם לספוג את זה.

לגבי המנועים, יכול להיות ששניהם נמכרו במקביל באותם שנים? לא ממש הבנתי מה הולך פה.

לפני כשעה, SlowRide כתב:

לא אכפת לי שמעלים כל הזמן את מחיר הדלק כי אני תמיד מתדלק ב100 שקל 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...