Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור אחזקה של יפנית מתיישנת (מאזדה 3 ספיריט)


sjerby
שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, ronrcz כתב:

1.תחזוקה זה שמנים ופילטרים לא מוטות מייצבים,משולשים, ציריה, תפוחי היגוי, 3 תושבות מנוע/גיר ,בולמי זעזועים,חיישנים,אתה אמיתי?תראה את הרשימה.

 

זה כן תחזוקה של רכבים אשר משתתפים מימי המסלול וננהגים כפי שזה מצטלם בתמונת הצמיגים ההרוסים. 

אי אפשר להשוות נהיגה כזאת לנהיגה מנהלתית רגועה או אפילו פחות רגועה. העומסים על מערכת ההיגוי , בולמים ותושבות הם שונים והבלאי שלהם הרבה יותר גבוה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רוב החלקים הם חלקים שמתבלים באופן טבעי... כנראה שאחרי יישור קו כזה, רוב החלקים יחזיקו עד גריטת הרכב...

לדעתי לא נכון להגדיר אותם כ"תקלות", גומי במשולש או בולם זעזועים שמתבלה אחרי 15 שנה זה לא תקלה, זה בלאי... לדעתי, הנושא לא מעיד על אמינות הרכב אלא סך הכל על תחזוקה ברמה נמוכה של הבעלים הקודם

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, shellcase כתב:

רון פשוט מנסה להוכיח שמאזדה 3 אמינה פחות מרכב צרפתי כי יש לו איזה צורך עז להגן על מגלגלי הבגטים, וזה הזוי - כי יש הרבה מעלות לתוצרת צרפת רק שאמינות לא אחת מהן.


לנושא - תזהר מאד מאד עם הR888 בגשם שבא שתיכף מגיע, כמה תזהר? הייתי שוקל לרכוש זוג ג'אנטים מפירוק (בכ"ז מדובר ברכב מספיק נפוץ) ועוד זוג אסימטריק. (או לחילופין, לפני ימי מסלול לעבור בפנצ'ריה ולשלם 100 ש"ח להחלפה ואיזון), ה888 יגמרו לך מהר מאד על הכביש וכל שלולית, בעיקר כשקר בחוץ תרגיש כמו כתם שמן.
איך היית מסכם את ההבדל בקפיצים?

אתה צודק לגבי ה888, לגבי השחיקה - יש לי נסיעות מאוד מועטות, סביב 10 קמ ביום.

לגבי הנסיעה על רטוב - סופר נכון ואני אשקול את המהלך של סט מסלול / סט דיילי.

בעניין הקפיצים - הייתי מסכם את ההבדל בתחושות הנהג בלבד, אני בספק שהם מייצרים הבדל מהותי במגבלות האחיזה, בסוף מרכז הכובד יורד בסמ בודדים.

אבל צמצום משמעותי מאוד בזוויות הגלגול, בפניות האצות ובלימות, מה שמאפשר לנהוג אגרסיבי יותר בנוחות, בסוף בתצורה הזו אתה לא "עף" מצד לצד בתור הנהג.

אני מניח שבגלל הקשחת הקפיץ אז גם פחות משקל נספג על ידי בולמי הזעזועים והרכב מתנהג יותר כ"מקשה אחת", אני מאוד מרוצה מהתוספת הזו.

בנסיעה יום יומית הרכב מרגיש קשיח יותר (במיוחד עם ה888 בנוסף), ולא הייתי ממליץ על סט אפ כזה למי שנוהג הרבה בכביש משובש, אבל עם כמות הנסיעות שלי זה זניח

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה לי כזו אבל מנוע 1.6 עם 300 ומשהו אלף ק"מ, כבר לא זוכר. גם אצלי חוץ מדברי בלאי לא היה הרבה מה לתקן (כולל ג'ימקאנות שהרכב עשה על בסיס קבוע). בגדול מכונית מאוד אמינה וממש לא מסכים עם הטענה שכל רכב ישן מתקלקל הרבה.

תושבות זו אכן מחלה. גם איזה רכיב פלסטיק בחלון שעולה 2.5 שח באיביי ו-400 אצל היבואן וגם נורות אחריות שנשרפות בתדירות יחסית גבוה. אלו 3 מחלות שהיו לרכב הזה, אך העול הכלכלי שהן יצרו מאוד מאוד זניח. אצלי ב-300+ ק"מ נאלצתי להחליף תושבת פעם אחת בלבד, הבעלים שלפני החליף גם אחת. סך הכל תושבת מנוע ל-150 אלף קילומטר זה לא כזה ביג דיל. 

גומיות וכו' תהיינה בלויות בכל רכב ישן, זה בלאי טבעי ומובן. אני מאלו שאהבה להחליף ולא חיכה שייקרעו ואשמע כל מיני קרקושים. 

אני לא רוצה להרוס את השרשור הזה בהשוואות בין יפני צרפתי וכו' ואני חושב שזה גם חבל כי יש פה שרשור עקבי ויפה, ונראה לי חוסר כבוד לפותש להסיט אותו לכיוון לא רלוונטי בעליל. אני כן יכול להגיד שלמרות מגרעותיה הרבות מאזדה 3 דור 1 הייתה מכונית מאוד מהנה לנהיגה ביחס למתחרותיה, היא הייתה מאוד אמינה וסבלה מאוד טוב "התעללות" ובידיים הנכונות הייתה מצליחה לתת בראש למכוניות טובות בהרבה בג'ימקאנות. לא בידיים שלי כמובן 😅

 

@sjerby אני גם נסעתי משהו כמו 5 אלף ק"מ עם צמיגים ישנים מאחור וחדשים מקדימה. באמת שלעשות ליפט אוף אוברסטיר במצב הזה היה קליל בטירוף. אחרי 5K החלפתי גם את האחוריים כי לא בטיחותי והתחיל החורף. באופן כללי במצב כזה מוטב לשים את הצמיגים הבלויים מקדימה (לצורך בטיחות). 

אחלה מכונית, אחלה הגה, אחלה שלדה - גרמת לי להתגעגע. 

  • אהבתי 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, shellcase כתב:

רון פשוט מנסה להוכיח שמאזדה 3 אמינה פחות מרכב צרפתי כי יש לו איזה צורך עז להגן על מגלגלי הבגטים, וזה הזוי - כי יש הרבה מעלות לתוצרת צרפת רק שאמינות לא אחת מהן.


לנושא - תזהר מאד מאד עם הR888 בגשם שבא שתיכף מגיע, כמה תזהר? הייתי שוקל לרכוש זוג ג'אנטים מפירוק (בכ"ז מדובר ברכב מספיק נפוץ) ועוד זוג אסימטריק. (או לחילופין, לפני ימי מסלול לעבור בפנצ'ריה ולשלם 100 ש"ח להחלפה ואיזון), ה888 יגמרו לך מהר מאד על הכביש וכל שלולית, בעיקר כשקר בחוץ תרגיש כמו כתם שמן.
איך היית מסכם את ההבדל בקפיצים?

הצורך הזה שלו הוא בדיוק הנגטיב של הצורך של הרבה יותר חברים כאן לטעון לקיום עליונות יפנית בכל הנוגע לאמינות. זכותו לטעון כך זהה לחלוטין לזכותם לטעון בטון מוסמך של יודע כל ש"אמינות אינה אחת מתכונות הנילוות למכוניות צרפתיות". אפילו על הצורך הזה להסביר שמה שהוא תקלה באוטו ממוצא אחד, הוא בלאי באוטו ממוצא אחר, או שהוא תוצאת נהיגות מסלול נמרצות ולכן מובן מאליו, אפשר למחול, כל זמן שמדובר בדעה ולא באיזו עובדה שכבר מזמן אין עליה עוררין. על דבר אחד נדמה לי אפשר להסכים, השנים לא עושות טוב לאף אוטו ונדמה לי שזה היה בסיס טיעונו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, ronrcz כתב:

1.תחזוקה זה שמנים ופילטרים לא מוטות מייצבים,משולשים, ציריה, תפוחי היגוי, 3 תושבות מנוע/גיר ,בולמי זעזועים,חיישנים,אתה אמיתי?תראה את הרשימה.

 

....

 

מה שברור לי, וזה מוכח גם כאן בצורה ברורה מאד,שכל הרכבים הישנים זה צרה צרורה שלא מפסיקה להתקלקל,כולם ! ,כל היצרנים!!.

לגבי החלק הראשון, דבר ראשון תנשום. הוא אמיתי, אפילו שהוא רק יוזר באינטרנט.
אתה כנראה רגיל לרכבי ליסינג או מחליף רכב כל 3 שנים. להחליף משולשים אחרי 4-5 שנים ו100K זה סופר בסדר, זה גם לא כזה יקר, 1000 ש"ח לזוג מקורי. להחליף מוטות קישור למוטות מיצבים? זה 2 ברגים ו100 ש"ח לגלגל, על מה הדרמה? צירייה? הגיוני שתלך אחרי 100-150K, תלוי איך הרכב ננהג ובאילו כבישים, גם זה לא סיפור מאד יקר, תושבות מנוע פעם ב5-6 שנים או 100K זה גם לגיטימי, במוסך זה לפעמים יקר כי היבואנים גובים עליהן סכומים הזויים, אבל בהזמנה מחו"ל, מדובר בכמה מאות שקלים, פחות מ1000 לשלותן לרוב, העבודה עצמה בד"כ לא מסובכת, רק לפתוח ולסגור ברגים, אני מחליף במאזדה שלו את שלושתן בשעה וחצי-שעתיים פה בחצר, מכונאי עם ליפט עושה את זה בשעה.
בולמי זעזועים זו אכן עבודה יקרה, במיוחד מקדימה (מאחורה זה שטויות), אבל הוא החליף אותם יחד עם הקפיצים ששדרג, בכל אופן, 150K ק"מ זה אורך חיים סביר לבולמ"ז.

כל התקלות האלה שאתה מתאר, גם אם תלך למוסך יבואן ותעשה את הכל בפעם אחת, לא תעבור 5-6 אלף ש"ח.
רוצה להשוות ירידת ערך של רכב חדש לעומת המאזדה הנ"ל? מבטיח לך שיותר זול להחליף כמה חלקי מתלה.

  • אהבתי 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שציינתי בהודעה הראשונה, השרשור נועד בין היתר לתת דעה מבוססת על "אמינות יפנית" גם ברכב ישן, ממש.

ניתן לזמן לעשות את שלו כדי להוכיח אם הטענה נכונה, במיוחד בנהיגה אגרסיבית.

חוסר אמינות מבחינתי יתבטא בתקלות חשמל / מחשב / יחידת הנעה / מכלולים רציניים, לא ביישור קו של חלקי גומי שמתבלים באופן טבעי (תושבות ומוטות מייצבים וכו').

  • אהבתי 6

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז רגע, אם הבורה שלי בת ה 21 ו 220K ק"מ ( ואני יד ראשונה, אז יודע פלוס מינוס מה עבר על האוטו ), מגלה אמינות באמת טובה להבנתי, אז אפשר לפיה לגבש "דעה מבוססת על אמינות גרמנית " גם ברכב ישן, אבל עוד יותר ממש ?  ואם לא הוחלפו באוטו הזה אף פעם תושבות, לא מנוע ולא גיר, אבל כן הוחלף לפני שנתיים בערך רדיאטור ( החזיק המניוק 19 שנה ), אז זה בלאי טבעי או סתם אוטו גרמני מחורבן ? . ולמה תושבות שמתבלות מהר מדי, כמו שמודים כאן חברים, זה בלאי טבעי, וכך גם חלקי גומי. אבל חשמל מחורבן אחרי שנים זה סתם אוטו לא אמין. מישהו מוסמך צריך לעשות לי סדר כאן, קצת מבלבל. ורק למען הגילוי הנאות, האוטו הזה שלי מעודו לא עשה סיבובים בנירנבורינג, אפילו לא במקבילים המקומיים כאן, אבל את רוב חייו בילה וממשיך לבלות בתנועה עירונית פקוקה ומעצבנת, שאם שואלים לדעתי מעמיסה על מכלוליו השונים לא מעט, גם אם פחות מאשר סיבובים מענגים עם צמיגים צורחים.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

תושבות בלויות זה לא משהו שמונע מהרכב לנסוע. תקלות חשמל כן. להחליף תושבות זה נורמלי בכל רכב, רק בתדירות שונה. להתחיל להתעסק בחשמל ולהחליף צמה זה לא.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואלה הם השני סנט שלי. בשביל עבודה שנמצאת 3 ק"מ כל כיון הייתי קונה אופניים חשמליים וזהו זה. כאשר עבדתי בכזאת עבודה שנמצאת 3 ק"מ כל כיון היו כאלה שהגיעו על אופניים רגילים. אני אישית בשביל כזאת עבודה החזקתי פורד פיאסטה שהייתה במצב מעולה ושמור.  עשתה את העבודה יופי. מבחינתי, כאשר אתה נוסע עם רכב בית עבודה בלבד אין צורך ברכב יקר בכדי שיעמוד 8 שעות בחניה מחוץ לעבודה בשמש. פורד פיאסטה ישנה או טיוטה חדשה עושות בדיוק את אותה העבודה. 
גיסי עבר לקטנוע 125 סמ"ק. הקטנוע אוכל 1 ליטר ל 40 ק"מ. חיסכון אדיר של זמן להגיע אל העבודה וממנה וגם לקפוץ לסידורים בעיר. נכון שהביטוח שלו לא ממש זול אבל בשביל בית עבודה וקצת סידורים בעיר ולנוכח העבודה שהכלי אוכל 1ליטר על כל 40 ק"מ זה הרבה יותר משתלם מאשר להחזיק קורולה ישנה בת 10 שנים ומעלה שאוכלת 1 10 בממוצע.
היום אני מתנייד לעבודה 30 ק"מ כל כיון ברכב יותר מודרני כמובן. הפיאסטה עברה לאחסנה.

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתך, עד הקניה של המאזדה הייתי עם קורקינט חשמלי.

אך עם 2 ילדים שדורשים פיזור גנים, פעם אני פעם הבת זוג, נדרש רכב נוסף :)

 

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

אז רגע, אם הבורה שלי בת ה 21 ו 220K ק"מ ( ואני יד ראשונה, אז יודע פלוס מינוס מה עבר על האוטו ), מגלה אמינות באמת טובה להבנתי, אז אפשר לפיה לגבש "דעה מבוססת על אמינות גרמנית " גם ברכב ישן, אבל עוד יותר ממש ?  ואם לא הוחלפו באוטו הזה אף פעם תושבות, לא מנוע ולא גיר, אבל כן הוחלף לפני שנתיים בערך רדיאטור ( החזיק המניוק 19 שנה ), אז זה בלאי טבעי או סתם אוטו גרמני מחורבן ? . ולמה תושבות שמתבלות מהר מדי, כמו שמודים כאן חברים, זה בלאי טבעי, וכך גם חלקי גומי. אבל חשמל מחורבן אחרי שנים זה סתם אוטו לא אמין. מישהו מוסמך צריך לעשות לי סדר כאן, קצת מבלבל. ורק למען הגילוי הנאות, האוטו הזה שלי מעודו לא עשה סיבובים בנירנבורינג, אפילו לא במקבילים המקומיים כאן, אבל את רוב חייו בילה וממשיך לבלות בתנועה עירונית פקוקה ומעצבנת, שאם שואלים לדעתי מעמיסה על מכלוליו השונים לא מעט, גם אם פחות מאשר סיבובים מענגים עם צמיגים צורחים.

אז נקרא לנושא "אמינות מאזדה 3" ולא "אמינות יפנית", לא צריך להיות קטנוני, לא סתם המושג נמצא בתוך מירכאות.

לדעתי אמינות של רכב צריכה להמדד ב2 פקטורים עיקריים - כמה פעמים הרכב תקע אותך באמצע הדרך בגלל תקלה ולכן אתה לא יכול לסמוך עליו, וכמה תקלות שאינן צפויות פגעו לך בכיס בהפתעה.

תושבות וחלקים מתבלים לא מפתיעים אותך ותמיד יכולים להיות הוצאה יחסית מתוכננת, לכן אני יותר מקביל אותם לצמיגים וברקסים.

מזכיר שרכשתי את הרכב עם 160 קמ אחרי הזנחה ארוכה של החלקים המתבלים, לכן הכל הוחלף וגם החמרתי מעט כי תכננתי להעמיס על הרכב.

מאז ההחלפה הרכב עבר 3 ימי מסלול וכרגע הכל במקום, אני לא יודע להקביל את זה לצרפתיה או איטלקיה מאותם שנים (רוב הרכבים הקודמים שלי יוצאי אירופה).

השרשור לא נועד להשוות בין רכבים, אלא להציג תחזוקה מרכב x שהוא רכב יחסית מיושן, פחות מהבורה שלך שנשמעת כמו רכב נפלא, ושכל אחד יקח מכאן מה שמעניין אותו.

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צרפתיות נגד יפניות - הנושא הטעון, האהוב, השנוא והפופולארי בפורום - חבל שהוא השתלט גם על השרשור הזה.

 

ולעניינו: לדעתי האישית פותח השירשור עשה יופי של בחירה וגם פתח שירשור מעניין, בזכות השימוש המיוחד שלו ברכב.

ה"מחלה" של מאזדה כבר תקופה לא קצרה (לפי המכונאי שלי) היא פרונט "מתפורר" - גומיות, מוטות מקשרים, בולמים, משולשים וכו' שמתבלים מהר יחסית.

זו מחלה נוחה יחסית - היא לא משביתה רכבים, קל מאוד מאוד לאבחן תקלות (בטח בהשוואה לבעיות חשמל או גיר) והחלקים זולים ופשוטים להחלפה.

לכן המחלה הזו לא פוגעת משמעותית במוניטין הנהדר של המותג.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.9.2021 בשעה 13:44, shellcase כתב:

לגבי החלק הראשון, דבר ראשון תנשום. הוא אמיתי, אפילו שהוא רק יוזר באינטרנט.
אתה כנראה רגיל לרכבי ליסינג או מחליף רכב כל 3 שנים. להחליף משולשים אחרי 4-5 שנים ו100K זה סופר בסדר, זה גם לא כזה יקר, 1000 ש"ח לזוג מקורי. להחליף מוטות קישור למוטות מיצבים? זה 2 ברגים ו100 ש"ח לגלגל, על מה הדרמה? צירייה? הגיוני שתלך אחרי 100-150K, תלוי איך הרכב ננהג ובאילו כבישים, גם זה לא סיפור מאד יקר, תושבות מנוע פעם ב5-6 שנים או 100K זה גם לגיטימי, במוסך זה לפעמים יקר כי היבואנים גובים עליהן סכומים הזויים, אבל בהזמנה מחו"ל, מדובר בכמה מאות שקלים, פחות מ1000 לשלותן לרוב, העבודה עצמה בד"כ לא מסובכת, רק לפתוח ולסגור ברגים, אני מחליף במאזדה שלו את שלושתן בשעה וחצי-שעתיים פה בחצר, מכונאי עם ליפט עושה את זה בשעה.
בולמי זעזועים זו אכן עבודה יקרה, במיוחד מקדימה (מאחורה זה שטויות), אבל הוא החליף אותם יחד עם הקפיצים ששדרג, בכל אופן, 150K ק"מ זה אורך חיים סביר לבולמ"ז.

כל התקלות האלה שאתה מתאר, גם אם תלך למוסך יבואן ותעשה את הכל בפעם אחת, לא תעבור 5-6 אלף ש"ח.
רוצה להשוות ירידת ערך של רכב חדש לעומת המאזדה הנ"ל? מבטיח לך שיותר זול להחליף כמה חלקי מתלה.

גם חזרת על מה שאני רשמתי לגבי הירידת ערך,אני שמח שאתה מצטט אותי,אפילו נרגש.

החלפה של כלכך הרבה חלקים ראשיים לרכב שעבר קילומטראז כמו שהוא עבר זה לא סביר,אם הייתי פותח שרשור על רנו עם אותם הנתונים חלק מהאנשים פה היו עפים על עצמם עם התיאורים שהם המציאו לגרוטאה.

מעבר לכך אתה יכול לקרוא לזה יישור קו או בכל שם אחר שתבחר,מדובר פה בחלקים שבלי בעיה אם לא היו מחליפים אותם הם היו משביתים את הרכב,בשורה התחתונה הבלאי הוא גבוה מאד בין אם אתה קורא לזה תחזוקה ,קלקול,זבל, או איך שבא לך,כפי שאמרתי בשורה התחתונה הרכב רחוק לרעה מהמוניטין שלו כ רכב "יפני 0 תקלות".

למרות שזאת לא הייתה המטרה שלי לחזור ליפני ,רק יפני,כי המטרה שלי הייתה להכליל את כל הרכבים הישנים ככאלה שלא נותנים שקט בראש ומתקלקלים בתדירות גבוהה,אבל אתה כרגיל היית חייב לסחוב את השרשור ליפני/צרפתי והתקפות אישיות והרסת את השרשור.

לפותח השרשור ,כל הכבוד לך שאתה הולך עם הכיף שלך הלאה למרות השקעה לא מבוטלת,תהנה ותמשיך להעלות לכאן את החוויות שלך מכל הקשור לספורט מוטורי.

עריכה אחרונה על ידי ronrcz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 22.9.2021 בשעה 22:13, sjerby כתב:

השרשור לא נועד להשוות בין רכבים, אלא להציג תחזוקה מרכב x שהוא רכב יחסית מיושן, פחות מהבורה שלך שנשמעת כמו רכב נפלא, ...

יפה שאתה חושף נתוני אמת על אחזקת הרכב שלך, אבל לא כולם נוהגים כך.

רועי 5 משבח את ה"בורה" שלו אבל לא מספר על בעיות שהרכב עשה, ושבפועל הבורה שלו לא התגלתה כרכב נפלא.
היה טוב אם כולם היו נוהגים כמוך.

עריכה אחרונה על ידי yehuda-k
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...