Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום 

יש מסך די חדש אנדרואיד לטויוטה פריוס 2010 שקניתי אותו מאמזון ויש לי כמה בעיות אם משהו יוכל לעזור לי אני אשמח:

1 זה תחנות הרדיו שלי הם רק אי זוגיים, איך מסדרים את זה ?

2 כל פעם שאני מכבה את הרכב  ומדליק שוב הכל מתאפס כאילו שום זיכרון לא נשמר!?

3 הורדתי איזה תוכנה למסך וזה הוציא לי חלונית לעשות קוד נעילה למסך כמו בטאבלט ואז אין בכלל אפשרות כזאת בהגדרות , איך אפשר לסדר את זה ?

4 החיבור AUX המקורי של הרכב לא עובד לי !?

אם משהו יכול לעזור לי בזה או בחלק מזה אני ממש אודה לו!

או אם יש משהו שיודע איך אפשר לעדכן גירסא ?

ניסיתי לאפס ולשחק אם כל ההגדרות ושום דבר לא עובד...

תודה

 

פורסם

ראשית מהשאלות שלך אני מקבל את הרגשה שהתקנת את המערכת לבד.

כי אלו שאלות שמתקין מקצועי אמור לפתור.

1.תלוי אם המערכת שרכשתה באה עם רדיו ישראלי או אמריקאי 

אם אמריקאי אתה תקוע עם זה. צריך לברר עם המוכר באמזון אם יש אפשרות להחליף תדרים לאלו שבישראל.

2.עניין של מתח קבוע ככול הנראה שלא מחובר כראוי.

3.לא יודע בדוק מול המוכר באמזון 

4.עניין של חיבור לקוי בין המערכת החדשה לחיבור הקיים 

אם אין למערכת אופציה של AUX אז הוא מבוטל קבוע.

 

בנוגע לעדכון גרסא 

שאל את המוכר באמזון.

 

 

 

 

 

פורסם

תודה על התשובות

אני בדקתי את העניין יותר 

1 לגבי הרדיו בתדרים אמריקאים יש הגדרות בתוך המסך שצריך להגיע איליהם עם קוד, אצלי זה 8888 ושם יש אפשרות להחליף לתדר ארופאי ואז זה עובד כרגיל.

אבל אצלי זה לא פוטר את הבעיה כי המסך לא שומר שום זיכרון של פעולות וכדומה.

אגב: זה לא עניין של מתח כי זה עבד לי כמה חודשים מצוין וכשגיליתי את ההגדרות האלה זה התחיל לעשות לי בעיות, וזה לא קשור להגדרה ניסיתי את כל ההגדרות זה משהו במכשיר

אם יש משהו שיכול לעזור לי לפטור את העניין הזה של האיפוס אני ממש אודה לו, או אם הוא מכיר איש מקצוע אמיתי....

×
×
  • תוכן חדש...