Jump to content

שימעון

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי שימעון

  1. תודה על התשובות אני בדקתי את העניין יותר 1 לגבי הרדיו בתדרים אמריקאים יש הגדרות בתוך המסך שצריך להגיע איליהם עם קוד, אצלי זה 8888 ושם יש אפשרות להחליף לתדר ארופאי ואז זה עובד כרגיל. אבל אצלי זה לא פוטר את הבעיה כי המסך לא שומר שום זיכרון של פעולות וכדומה. אגב: זה לא עניין של מתח כי זה עבד לי כמה חודשים מצוין וכשגיליתי את ההגדרות האלה זה התחיל לעשות לי בעיות, וזה לא קשור להגדרה ניסיתי את כל ההגדרות זה משהו במכשיר אם יש משהו שיכול לעזור לי לפטור את העניין הזה של האיפוס אני ממש אודה לו, או אם הוא מכיר איש מקצוע אמיתי....
  2. שלום יש מסך די חדש אנדרואיד לטויוטה פריוס 2010 שקניתי אותו מאמזון ויש לי כמה בעיות אם משהו יוכל לעזור לי אני אשמח: 1 זה תחנות הרדיו שלי הם רק אי זוגיים, איך מסדרים את זה ? 2 כל פעם שאני מכבה את הרכב ומדליק שוב הכל מתאפס כאילו שום זיכרון לא נשמר!? 3 הורדתי איזה תוכנה למסך וזה הוציא לי חלונית לעשות קוד נעילה למסך כמו בטאבלט ואז אין בכלל אפשרות כזאת בהגדרות , איך אפשר לסדר את זה ? 4 החיבור AUX המקורי של הרכב לא עובד לי !? אם משהו יכול לעזור לי בזה או בחלק מזה אני ממש אודה לו! או אם יש משהו שיודע איך אפשר לעדכן גירסא ? ניסיתי לאפס ולשחק אם כל ההגדרות ושום דבר לא עובד... תודה
  3. יש חנות מעולה בעלי אקספרס לכל סוגי הרכבים והאנדרואיד AliExpress SINOSMART Official Store https://he.aliexpress.com/item/4000986497150.html?spm=a2g0s.8937460.0.0.33862e0eW3Hl3T
×
×
  • תוכן חדש...