תודה על התשובות
אני בדקתי את העניין יותר
1 לגבי הרדיו בתדרים אמריקאים יש הגדרות בתוך המסך שצריך להגיע איליהם עם קוד, אצלי זה 8888 ושם יש אפשרות להחליף לתדר ארופאי ואז זה עובד כרגיל.
אבל אצלי זה לא פוטר את הבעיה כי המסך לא שומר שום זיכרון של פעולות וכדומה.
אגב: זה לא עניין של מתח כי זה עבד לי כמה חודשים מצוין וכשגיליתי את ההגדרות האלה זה התחיל לעשות לי בעיות, וזה לא קשור להגדרה ניסיתי את כל ההגדרות זה משהו במכשיר
אם יש משהו שיכול לעזור לי לפטור את העניין הזה של האיפוס אני ממש אודה לו, או אם הוא מכיר איש מקצוע אמיתי....