Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מערכת אנדרואיד בסוזוקי ויטרה 2020


מעבר לפיתרון נפתר ע"י lior_a,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

האם למשהו יש את הקוד של ה extra setting ו ה user settings של מערכת האנדרואיד שהורכבה במכניות הסוזוקי ויטרה 2020  - מערכת מסוג שרמן אשר הותקנו ע"י החברה.

רוצה להתקין את חנות האפליקציות PLAY ולא ניתן...

פורסם
לפני 38 דקות, Fraysa כתב:

בדרך כלל מדובר בקודים גנריים: 123456, 1234567 וכו'.

 

למה שלא תיצור קשר עם החברה שהתקינה לך את המערכת?

הם לא מעונינים למסור.. סוד מסחרי... 

אגב. מדובר במערכת בשם שרמן

פורסם (נערך)
בתאריך 15.11.2020 בשעה 10:43, ano כתב:

שלום

האם למשהו יש את הקוד של ה extra setting ו ה user settings של מערכת האנדרואיד שהורכבה במכניות הסוזוקי ויטרה 2020  - מערכת מסוג שרמן אשר הותקנו ע"י החברה.

רוצה להתקין את חנות האפליקציות PLAY ולא ניתן...

 @ano ניסית את הקוד שרשמתי? עבד לך?

עריכה אחרונה על ידי lior_a
הוספת שם
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 21.11.2020 בשעה 22:20, lior_a כתב:

 @ano ניסית את הקוד שרשמתי? עבד לך?

כן תודה רבה. עובד. אבל ניסיון להתקין את חנות גוגל עובד נורא לאט. רושם.. מתקין.. אך שום דבר לא קורה

פורסם
לפני כשעה, ano כתב:

כן תודה רבה. עובד. אבל ניסיון להתקין את חנות גוגל עובד נורא לאט. רושם.. מתקין.. אך שום דבר לא קורה

אם זה איטי אז אני ממליץ לך להוריד אפליקציות ל-USB בצורת קבצי APK ואז להתקין משם ישירות למערכת

פורסם
בתאריך 4.12.2020 בשעה 21:17, lior_a כתב:

אם זה איטי אז אני ממליץ לך להוריד אפליקציות ל-USB בצורת קבצי APK ואז להתקין משם ישירות למערכת

החנות מופיעה כאילו קיימת אבל לא רואים אותה כחלק מהאפליקציות. איך מציגים? 

×
×
  • תוכן חדש...