Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התקנת וו גרירה - כדאי אצל היבואן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2116 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכנן לרכוש אופל גרנדלנד X וחשבתי להתקין וו גרירה, בעיקר עבור מנשא אופניים.

התקנה אצל היבואן עולה 2500 ש"ח (אחרי הנחת "חבר").

אני מתלבט אם אכן כדאי לעשות את זה דרך היבואן, או שיש מתקינים מומלצים אחרים שהם זולים או טובים יותר?

אשמח לעצתכם :-)

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up

פורסם (נערך)

רכב חדש, תן ליבואן להתקין. ככה האחריות תהיה כוללת גם על הוו וגם על ההתקנה. כל התקנה "חיצונית" עשויה לשלוח אותך למסע של תלך-תבוא בין היבואן למתקין. 

 

לדוגמא, אם המתקין יפגע בטעות בחישנים באחורי הרכב או במנגנון הפתיחה החשמלי של הבגאז'.  מה תעשה אם זה יהיה מתקין "חיצוני" אם הוא יגיד לך שככה זה היה, והיבואן יאמר שלא נכון, הרכב יצא ממנו שלם ותקין. לך תריב 🤫

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

לדעתי זה לא יצא לך הרבה יותר זול אצל מתקין חיצוני, 

 

אתה יכול להתחיל לבדוק עלויות אצל מתקינים אחרים. 

הפרש של כמה מאות שקלים , לא מצדיק התקנה חיצונית , לדעתי. 

 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
לפני 8 שעות, zaf כתב:

רכב חדש, תן ליבואן להתקין. ככה האחריות תהיה כוללת גם על הוו וגם על ההתקנה. כל התקנה "חיצונית" עשויה לשלוח אותך למסע של תלך-תבוא בין היבואן למתקין. 

 

לדוגמא, אם המתקין יפגע בטעות בחישנים באחורי הרכב או במנגנון הפתיחה החשמלי של הבגאז'.  מה תעשה אם זה יהיה מתקין "חיצוני" אם הוא יגיד לך שככה זה היה, והיבואן יאמר שלא נכון, הרכב יצא ממנו שלם ותקין. לך תריב 🤫

 

לפני 7 שעות, YaronNahum כתב:

לדעתי זה לא יצא לך הרבה יותר זול אצל מתקין חיצוני, 

 

אתה יכול להתחיל לבדוק עלויות אצל מתקינים אחרים. 

הפרש של כמה מאות שקלים , לא מצדיק התקנה חיצונית , לדעתי. 

 

 

לפני 6 שעות, yuvalganim כתב:

זה גם המחיר בחוץ.

תעשה כבר אצל יבואן תקבל את הרכב כמו שצריך.

 

תודה לכולם!

שאלת המשך: האם וו גרירה מתקפל עדיף על קבוע?

הסטוריה מוטורית: סיטרואן דיאן 6 >> דיהטסו קורה >> סיטרואן AX GT >> פורד פוקוס >> פיג'ו 406 >> פורד פוקוס >> סיטרואן c8 >> פולקסוואגן גולף >> פולקסוואגן טיגואן > פולקסוואגן e-Up

פורסם

היתרון בוו קבוע הוא פחות מכות בפגוש האחורי מאנשים טובים.

החיסרון הוא שאם אתה ניגש הרבה לתא המטען הוא יכול להפריע והרגליים יכולות להיתקל בו.

לגבי מתקפל זה תלוי כמה הוו יהיה בשימוש וכמה נוח לפרק אותו בכל פעם (וללכלך את הידיים אם עושים זאת ללא כפפות)

פורסם

אם המספר על הפגוש , לדעתי אתה מחויב לפי התקנות בוו מתפרק , על מנת לא להסתיר את המספר.

אם המספר הוא על דלת תא המטען , אתה יכול לבחור , לרוב וו קבוע יהיה גם זול יותר , וגם פשוט יותר לשימוש. 

 

לי יש וו קבוע כבר מספר שנים , לא זכור לי פגעתי בו בהליכה עם הרגל. 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...