Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רק שאלה, אני רוצה לקנות מכונת פוליש וראיתי שרק בקלין יור קאר יש מלאי של מכונות das6 למיניהן, יש אתר נוסף מומלץ שכדאי להזמין ממנו כי המשלוח מהאתר הוא 72 פאונד שזה 2/3 מהשווי של המכונה

פורסם

נראה שיש בעיה עם המשלוחים באוטוסטור (לא באשמתם) .ביצעתי הזמנה מהם לפני שבוע ביום ראשון, והיא עדיין לא הגיעה אליי. ההזמנה עצמה סופקה מהם לאחר יומיים, אך הם עובדים עם "צ'יטה משלוחים". די מבאס. כדאי לשים לב.

2016 BMW M235i.

פורסם

מעדכן שממש לפני חצי שעה קיבלתי את ההזמנה. מצטרף למה ששחר אמר - משום שהזמנתי בקבוקי התזה ריקים של Chemical Guys, אוטוסטור השתמשו באריזה שלהם כדי להוסיף את שאר ההזמנה שלי והכול היה דחוס ולא הכי נוח לפתיחה.

2016 BMW M235i.

פורסם (נערך)
בתאריך 1.9.2020 בשעה 11:16, Ohadwii כתב:

מצטרף לנושא

איך זה שבעיר הכי גדולה בישראל אין חנות נורמלית?

ומישהו יודע אם יש בראש העין משהו?

יש את החנות של קבוצת זבידה - STATION 

https://he-il.facebook.com/station4car/

 

(זה לא ראש העין, זה אזור התעשיה של כפר קאסם, אבל בצד של ראש העין. שים לב שם החניה בתשלום לעריית כפר קאסם) החניה בצמוד לחנות -חינם.

 

יש אצלם מוצרים של armorall וגם STP וטרטל . בקיצור כל מה שהקבוצה מיבאת. 

 

היבואן בקבוצה זה פרומט - באתר שלו תמצא את המוצרים ובחנות יש הכל :

https://www.ferromat.co.il/product-category/טיפוח-חיצוני/?product_tag=turtle

 

מחירים סבירים.

 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, shachar187 כתב:

אלי הגיע די מהר אבל אריזת המשלוח לא הייתה משהו.

הקרטון הגיע "פצוע" ומעט רטוב בחלק מהמקומות ועם ריח חריף של חומר ניקוי מאלה שהזמנתי.

 
 
 
 
 
 
 
 

כנל אצלי.
קבלתי בראשון בצהריים,הרמתי טלפון והם שלחו את החלקים שנרטבו (מגבת ואפליקטורי ספוג). היום הגיעו בבוקר.
הצעתי להם פעם הבאה דברים כאלה לארולז בשקית בנפרד שתגן עליהם.

עריכה אחרונה על ידי TripMan
פורסם

מישהו ניסה לעשות הזמנה מאבי חלקי חילוף? just motor

אני שוקל להזמין משם אבל השאלה איך המשלוחים אם גם באריזה גרועה שהמוצרים נהרסים

×
×
  • תוכן חדש...