Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 שעות, Night Driver כתב:

להזכירך, הסילברדו וחבריו החליפו את ההילקסים למיניהם

ותודה למס הכנסה

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לפעמים אנו נתקלים במהלכים שיווקים אשר מראש נועדו לכישלון. איך יכל להיות שאף אחד בטלקאר לא רואה את זה?! באמת מוזר. 

 

הדרך היחידה של המוסו לנגוס בסגמנט שלו, שגם ככה לא מה שהיה פעם עקב הטבות מס' לסילברדו וחבריו, זה אם הוא היה משווקה כאופציה הזולה. אין שום מצב שדרך דגם חדש, שחוזר לחיים אחרי כמה שנים טובות, הוא יוכל להוות תחרות למתחרות הוותיקות והעקביות בסגמנט.

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

הרכב הגיע לארץ, ואפשר לראות גם יחידה ראשונה של הסורנטו החדש.

תמונות שפורסמו בפייסבוק.

FB_IMG_1610300414751.jpg

FB_IMG_1610300544085.jpg

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 38 דקות, itsik170 כתב:

הרכב הגיע לארץ, ואפשר לראות גם יחידה ראשונה של הסורנטו החדש.

תמונות שפורסמו בפייסבוק.

FB_IMG_1610300414751.jpg

FB_IMG_1610300544085.jpg

אלו לא רכבים לשוק הישראלי.... זה רכבים לשטחי איו"ש וגם לעזה,כן גם הם קונים רכבים חדשים....

פורסם

הריו היחידה שנראית זהה למה שמשווקת בישראל. הנירו עם ג'אנטים שלא מוצעים כאן וגם הפיקנטו נראית עם ג'אנט שונה.

אני מדמיין או שלשני הקיצוניים בקצה המשאית יש ארגז ארוך יותר מזה שעומד למעלה צמוד אליהם?

פורסם
לפני כשעה, Mike808 כתב:

הריו היחידה שנראית זהה למה שמשווקת בישראל. הנירו עם ג'אנטים שלא מוצעים כאן וגם הפיקנטו נראית עם ג'אנט שונה.

אני מדמיין או שלשני הקיצוניים בקצה המשאית יש ארגז ארוך יותר מזה שעומד למעלה צמוד אליהם?

לדעתי כולם זהים בארגז

×
×
  • תוכן חדש...