Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 11.6.2020 בשעה 21:51, yogev20 כתב:

לחידוש צמיגים אני משתמש לאחרונה במוצר של Koch Chemie.

כתוב עליו שהוא PlastCare. האם הוא יהיה טוב לחידוש פלסטיק חיצוני (תחתית הדלתות)? יש לי כתמים לבנים שהם לא מווקס.

איפה ניתן לרכוש אותו?

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כן מנקה ומחדש פלסטיקים חיצוניים בצורה יעילה. אבל בשביל להגיע לרמה גבוה, חייבים לעשות ניקוי יסודי לפני היישום.  אפקס מוכרים אותו. רוצה להזמין עוד אחד אפילו יותר( מחזיק הרבה זמן) אבל מחפש מחיר טוב בחו"ל. תמצא?  תגיד לי נזמין ביחד. מוצר איכותי .

 

אצלם אולי תמונה לראות את המרקם והגימור של התכשיר.

  • אהבתי 1
פורסם

לחידוש פלסטיקים חיצוני ממליץ על  Solution Finish, מוצר ברמה גבוה שאמור להחזיק הרבה זמן ביחס למוצרין אחרים.

אם תרצה אתה מוזמן לקחת קצת מהחומר ולהתנסות איתו (בכל אופן לא צריך להשתמש בכמויות גדולות)

סררטון הדגמה:

 

פורסם

תודה @yogev20

 

אין לי בעיה למהול אם צריך אבל אני לא מוצא מקום לקנות בארץ, אם יש לך לינק אני יותר מאשמח

אני קניתי מhi-led בעבר בלי בעיות אז אולי בנתיים אקפוץ אליו כי בנתיים אין לי כלום, פעם אחרונה השתמשתי ב- AllroundQuickShine שלהם שעשה עבודה לא רעה אבל זה לא PW :)

פורסם

כמעט קניתי את AllroundQuickShine, אך מניסיוני לא כדי להחליף מוצר מנצח. 

אפשר לנסות מוצרים אחרים, אך חשוב לקרוא ולהבין מה קונים. אני עדיין מנסה להבין מה קרה 

למוצר הישן והטוב. מדוע כבר לא קיים בבקבוק הצהוב. (אולי אכתוב מכתב ליצרן)

אני מחפש דילים טובים בכמה אתרים, מקווה למצוא מחיר סביר ל - PW וגם לתכשיר לחידוש צמיגים.

 

אפקס.

NanoMagicPlastCare

 

 

Solution Finish גם מוצר מצוין לשחזור פלסטיקים, אך מחירו לא זול. (גם אצלי ברשימת הקניות הקרובה, לאחר שריאתי אותו בפעולה)

 

 

 

פורסם
בתאריך 15.6.2020 בשעה 10:45, yogev20 כתב:

רוצה להזמין עוד אחד אפילו יותר( מחזיק הרבה זמן) אבל מחפש מחיר טוב בחו"ל. תמצא?  תגיד לי נזמין ביחד.

בתקופה הזו, משלוח מחו"ל מייקר מאוד את ההזמנה, וגם מבחינת זמנים, זה יכול לקחת נצח.

פורסם
לפני 3 שעות, pasat04 כתב:

בתקופה הזו, משלוח מחו"ל מייקר מאוד את ההזמנה, וגם מבחינת זמנים, זה יכול לקחת נצח.

הזמנתי בתקופה האחרונה כמה פעמים מוצרי דיטיילינג מבריטניה, מחירי משלוח סבירים ביותר וזמן הגעה ממוצע של שבוע בערך.

  • אהבתי 1
פורסם

אם כבר מדסקסים על כל מיני חברות - הפסקתי מזה שנתיים לשטוף לבד מחוסר חשק / זמן ולכן אני לא מעודכן במוצרים החדשים.

בתקווה לחזור לשטוף לבד, איך סדרת ה-Profiline של סונקס? 

סה"כ לא מחפש להשתגע על ההתחלה.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אפשר להבין מה כל כך טוב ב pw שמוצר מגביל לו לא נותן?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

לדעתי יותר קל ליישום על רטוב לעומת -BSD, משתלב היטב עם אוטם צבע של  מנזרנה

וגם אוטמי צבע אחרים, גלוס וברק זהים בשניהם פחות או יותר, וריח מאלף - אך זה שולי,כי זה נשאר לכמה שניות.

 

 כל זה לא מוריד מאיכותו של BSD, שגם מוצר מעולה. בסופו של דבר זה עניין של העדפה אישית. 

 


×
×
  • תוכן חדש...