Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייעוץ ברכישת רכב חדש (הנחות קורונה?)


YairZov
שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צהריים טובים לכולם,

 

אחרי עיכובים רבים ברכישת רכב נוסף למשפחה, אני רואה שיש לא מעט הנחות בעקבות הקורונה.

כרגע הרכב שיש למשפחה הוא סוזוקי SX4-HB מ-2009, ולמרות גילו הוא עבר פחות מ-85 אלף ועם אפס תקלות, לכן הוחלט להשאיר אותו בתור רכב משני.

ברכב החדש אני בעיקר אנהג, אני כן מעוניין ברכב שהוא בראש ובראשונה אמין וגם אחד כזה עם ביצועים טובים. אין לי ממש תקציב מוגדר - אני יכול תיאורתית להשקיע אפילו 150 אלף, אך אעדיף לחסוך במידת הניתן כמובן.

 

נכון לעכשיו יש לי חמישה רכבים שאני חושב עליהם - אותם אבדוק בימים הקרובים באולמות התצוגה מקרוב וכמובן אבצע נסיעת מבחן. אשמח לשמוע חוות דעת מכם וכמובן המלצה לדגמים נוספים שאתם חושבים שאולי יתאימו עבורי.
 

1. פורד פוקוס אקטיב / ST ליין. אהבתי את המנוע ושילוב גיר-מנוע, נותן תמורה נהדרת למחיר הזה. העיצוב החיצוני הוא בסדר, בפנים נראה זול (הכל שחור ופשוט, הרכב שלי אפילו נראה טוב יותר).
 

2. מאזדה 3 האצ'בק, ספציפית הדגם הזה, לא סדאן. הרכב נראה מעולה לטעמי מבפנים ומבחוץ, יחד עם זאת הוא על גבול התקציב שלי וגם מניח שבקרוב יגיע המנוע המעודכן (סקייאקטיב-X).

 

3. פג'ו 3008 - מעודד שהוא מגיע עם גיר של אייסין (תקנו אותי אם אני טועה) והרכב לא רע מבחינת ביצועים ונראות, יש עליו ביקורות לא רעות. קצת חבל שהגרסה הבכירה לא זו הבכירה בחו"ל.
 

4. פה יש שני רכבים ודווקא עליהם אני שם דגש - סוזוקי S-CROSS ו-ויטארה. אימי היא רופאה, לכן יש הנחה משמעותית עליהם (כמדומני 8.5 על ה-S-CROSS ו-8 אלף על הויטארה).  כלומר, שני הרכבים הללו הם הזולים ברשימה זו. ה-S-CROSS סוף סוף מגיע עם מערכות בטיחות אקטיביות והוא זול וגדול מהויטארה. הויטארה יקרה יותר, קטנה יותר אך אני מתחבר אליה יותר ויזואלית - הבעיה שהיא מגיעה רק עם מובילאיי וציפצופים שלו אולי ישגעו אותי. מעבר לכל - שני הדגמים הנ"ל כבר קיימים לא מעט זמן בשוק, אולי בזמן הקרוב יוצג דגם חדש, לכן לרוב אני נוטה להסתכל על רכבים חדשים שמגיעים לארץ, עם ביקורות חיוביות מחו"ל.

 

מבחינת נראות המאזדה, מבחינת חוויית נהיגה - פורד (מסקירות כמובן) , הפג'ו קצת לפה וקצת לשם, הסוזוקי(ם) - בעיקר מחיר ואמינות.
עד כה עשיתי נסיעת מבחן רק על ה-S-CROSS והיא סה"כ בסדר. מצד אחד לא התלהבתי משום דבר בה, מצד שני שיפור משמעותית מה-SX4 שיש לי כרגע.

כפי שאתם רואים יש לי שיקול די רציני לעשות ואשמח מאוד שתעירו את עיני בנוגע לדברים שאולי אני מפספס.

תודה רבה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מציין משפחה, אבל לא את גודלה. זה שחקול מרכזי, בדוק התאמה לצרכים.

 

בין דגמי הסוזוקי ללא ספק עדיף הקרוס. אמנם פחות מעוצב אבל הרבה יותר שימושי, וגם מצוייד במערכות בטיחות.  אמנם המובילאיי המודרני נותן הרבה פחות התראות שווא מדגמים קודמים, אבל מערכות מודרניות עדיפות. עם זאת היו שמועות על חידושים במערכת ההנעה, לא ברור מתי יגיעו אלינו.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2. אל תניח , גם ככה המחירים של ה3 יקרים והמנוע הזה יהפוך אותה לעוד יותר יקרה, לכן לא הייתי מחכה לו. 

3. אתה לא טועה , גיר של אייסין. 

4. בSX4 /קרוסאובר/SCROSS יש רק בלימה אוטונומית (בקרת שיוט אדפטיבית לא תעבוד אם לא תפעיל אותה) ועדיין יש בו מובילאיי. מציע לבדוק טוב טוב מה גובה ההנחה באמת ביחס למחירים שפורסמו בעבר, ממה שראיתי זה לא בדיוק המחירים שהם מכריזים עליהם בפרסומים האלה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית - תודה רבה על התגובה.
 

כל הרכבים הנ"ל, מבחינת גודל, מתאימים. תיאורתית גם סופרמיני יכולה להתאים, אך כרגע אני גם לא רואה אחת שהתחברתי אליה במיוחד (מאזדה 2 נניח נחמדה, אבל נהגתי בה מספר פעמים ולא התרגשתי במיוחד). כן יש לי נטייה לרכב שהוא יותר משפחתי כי אני נוסע לא מעט בכבישים בין-עירוניים, לכן מעדיף משהו גדול ובטיחותי יותר.

 

שכחתי לציין שעד כה מאוד אהבתי את תחושת הזרישות והנהיגה עצמה ברוב רכבי קונצרן VAG, אבל עניין האמינות קצת מדאיג אותי, לכן מעדיף להשאיר אותם בצד כרגע.
yoav911gt2 - דיברתי איתם, המחירים בקישור אכן מעודכנים. ראיתי את מחירי הקרוסאובר בעבר ואיני זוכר מחיר נמוך מזה לאחר הנחה (כולל מערכת המולטימדיה). לגבי המובילאיי - חידשת לי, זאת ודברים נוספים אברר כשהיה שם פיזית כמובן - תודה!
https://www.suzuki.co.il/content/מבצע-לצוותי-רפואה-2020

עריכה אחרונה על ידי YairZov
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, YairZov כתב:

גם מניח שבקרוב יגיע המנוע המעודכן (סקייאקטיב-X).

 

אל תניח דבר כזה, SkyActive-X אינו מנוע מעודכן אלא מנוע שנוסף כאופציה (אין יותר 1.5 אטמוספרי, ה-2 ליטר האטמוספרי SkyActive-G הוא הבסיסי, SkyActive-X הוא הבכיר), שמעתי הערכות ומספרים שאם המנוע X היה נוחת בארץ, המחיר היה בקלות חוצה את ה-170 אלף שקלים (לא היו מוכנים לדבר כמה יותר מ-170, אבל יותר).

 

גם בעולם ה-SkyActive-G ממשיך להימכר כמנוע הבסיסי, כולל במדינות שבהן ה-X כן משווק.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ערב טוב,

מעדכן מספר דברים:

- פורד - הרכב במציאות נראה טוב מאשר בתמונות, במיוחד סביבת הנהג. ביקשתי לבצע נסיעת מבחן, הנציג אמר שבשבועות הקרובים אין אפשרות שכזו כי אין מספיק רכבים (מדובר על סניף ב"ש). לא ברור לי כיצד אפשר לרכוש רכב מבלי לבצע נסיעת מבחן.
 

- מאזדה - הרכב הרגיש טוב בפנים (מבחינת איכות חומרים), אך טיפה חנוק וקלסטרופובי. בסופו של דבר החלטתי לוותר עליו, במיוחד כאשר אי אפשר לרדת יותר מדי מה-150+ אלף ש"ח. לגבי הסקייאקטיב-X - לדבר הנציג עדיין לא ידוע אם/מתי יגיע לארץ ואכן הדגם ככל הנראה יהיה יקר יותר בצורה משמעותית.
 

- סוזוקי - הויטארה מעט אסתטית יותר, הקרוסאובר מציעה תמורה טובה יותר. עשיתי נסיעת מבחן נוספת על הקרוסאובר בתקווה אולי אתרשם יותר, אבל קיבלתי את אותו הרושם כמו מפעם קודמת. סה"כ מכונית נחמדה, איכות הרכבה וחומרים ככה-ככה (איכות שאני מורגל אליה כבר עם ה-SX4 הנוכחית), ביצועי המנוע והגיר טובים אך לא כמו TSI+DSG.

 

על פג'ו כרגע החלטתי לוותר. מצד אחד יש את הפורד שאני מתחבר אליה יותר - יש לה מנוע חזק יותר שאני בטוח שתספק לי יותר הנאה בכביש, היא מרווחת יותר ועם אבזור בטיחות מרשים יותר. מצד שני, יש את הקרוסאובר שהיא זולה בכ-10 אלף, נחשבת עד כה לאמינה (עם שילוב גיר+מנוע נוכחי) אך אני לא חושב שהיא תתן לי יותר מדי הנאה בנסיעות או חיבור אישי יותר.

 

אומנם מבחר הדגמים הצטמצם אך אני בהתלבטות גדולה אף יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק את האופציות הבאות מליסינג 0 קילומטר: 

קיה נירו 128k שקל. 

יונדאי איוניק 122k שקל. 

מיצובישי asx 122k שקל. 

סובארו xv קרוסטרק 133k שקל. 

ניסן קשקאי 129k שקל. 

ולא הייתי מוותר על נסיעת מבחן בפוקוס (אולי בסניף אחר). בכל זאת, מנוע 3 צילינדרים עם הספק מטורף. 

אם תתגבר על הפחד מאמינות רכבי vag. אז אטקה סטייל היא בחירה מצויינת! נמכרה במבצע מאי ב 136k שקל חדשה מהחברה. 

על סוזוקי הייתי מוותר, לא ממש עומדות בתחרות מול הדגמים שהצעתי. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים שנסיעת מבחן (בטח על הפורד) היא חובה. גם לדעתי סוזוקי (או כפי שקוראים לה אצלנו "פיהוקי") לא תפתיע אבל היא ממוצעת עד ממוצעת מינוס בכל דבר מעבר לאמינות. השילוב של המנוע והגיר בפורד לדעתי יהיה אחלה. הייתי שוקל גם קקטוס 1.2 130 כ"ס שכעת 118K - מאובזרת ונוחה (עם מתלים חדשים כמו ב-C5).

2020 Citroën C5 Aircross 1.6 180HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם בהתלבטות די דומה, רק הכנסתי את הסיאט לאון למשוואה.
הפוקוס נראית סופר מעניינת במחיר הזה.
למה פחות אהבת את הפיג'ו? מבחינת מראה פנימי וחיצוני היא די מנצחת, איזה אבזור חסר?

Sent from my GM1917 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה לך רכב אמין עד היום ,ואני ממליץ לך להמשיך ולחפש רכבים שידועים כאמינים,כל רכב חדש שתרכוש בטוח יהיה חזק ומהיר יותר מהקיים.

לדעתי תבדוק את ההונדה סיוויק 1600 ,היה עליו מבצע במחיר של 125K כולל כל התוספות.אם תאוהב את הרכב אז אמינות תקבל בטוח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיוויק 1600 יש 1500 טורבו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני אין סיוויק 1600 בישראל כבר כמעט עשור.

 

הדור הקיים כולו מנועי טורבו, 1000 או 1500 טורבו.

הדור הקודם היה כולו 1800 אטמוספרי.

 

מה שכן היה זה את הסיוויק סדאן עם מנוע 1600, אבל זה רכב כל כך שונה מההאצ'בק והוא לא נמכר כאן כבר דיי הרבה זמן, לדעתי אפילו לא נמצא באולמות התצוגה יותר.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא כן זוכר שהיה איזה דגם 1.6 או 1.8 לדור הנוכחי, כמה שזכור לי יועד בעיקר לליסינג ולהשכרה.

בנוסף, האבזור הבטיחותי היה שונה מזה שיש בדגמים שיועדו לשוק הפרטי.

 

חוץ מזה למי שמחפש ביצועים לא הייתי ממליץ על מנוע 1.6 אטמוספרי עם גיר רציף.

 

עריכה: אכן היה דגם כזה:

https://www.icar.co.il/הונדה/הונדה_סיוויק_סדאן/הונדה_סיוויק_סדאן_יד_שניה_ד13/version20154/

 

אם הנתונים נכונים, 0-100 ב-11.6 שניות, צריכת דלק של פחות מ-1:11 בעיר? לא להיט בכלל ביחס לרוב המשפחתיות שאפשר לרכוש היום.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1423 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...