Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2348 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מנוע מקרטע עקב כניסת שמן או מיים למצתים. החלפתי אטם מכסה שסתומים.. כנראה עשו עבודה גרוע.. בכל אופן, האם ספייסרים למצתים יפתרו את בעיית הקרטוע.

אני חושב להחליף חבד שוב, אטם. איזה חומר אטימה מומלץ ??

תודה לעונים..

פורסם
יש עדיין שמן בתעלות של המצתים? תסתכל עם פנס.

 

לאור רכב כזה שראיתי שהבעלים שפך בטעות שמן בעת מילוי שמן, כעת עדיין נשאר שמן על המסילה והמנוע מקרטע.

מהי השיטה היעילה ביותר לנקות את המסילה?

פורסם

אני מאמין שיש, אבדוק בלי נדר היום.. מה לגבי ספייסרים וחומר איטום. אני רוצה להחליף לבד אטם, או לפתור את הבעייה עם הגבהה למצתים.. מה עדיף?

פורסם

לא יודע על איזה ספייסרים אתה מדבר ואיך הם יכולים לעזור...

 

 

למה אתה רוצה להיליף עוד פעם אטם מכסה שסתומים?

 

 

החדש נוזל?

יש שמן בתעלות של הפלגים? ניקו אותם?

 

בכל מקרה, הרכבת אטם מתבצעת בלי חומר איטום אלא רק בנקודות כמו פינות של האטם אם היצרן דורש זאת.

 

 

חומר איטום - סיליקון שלור Victor Reinz.

 

 

פורסם

תודה, ספייסרים הכוונה להגבהה של המצת, בדקתי ואין שמן בתעלות המצתים.. משמע, חוטי הצתה וסליל הצתה.. מצתים החלפתי..

פורסם

תודה רבה על המחירים.. די יקר..

מצתים מקוריים קניתי, מה מבין השאר קריטי שיהייה מקורי ? האם בכלל חייב מקורי ?

×
×
  • תוכן חדש...