Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו מגאן גראנד קופה דגם intense אוטומט דיזל 1.5 שנת 2019 חדש מהחברה


sportcar123
שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני כיום נוסע כבר כמה שנים בפלואנס, ולוטש עיניים להחלפה עתידית באחת כזו.

 

מובילאיי? האמנם? להבנתי הרכבים החדשים מגיעים עם מערכות בטיחות ולכן לא נדרשים למובילאיי. אם זה נכון זה פוסל מבחינתי מיידית.

 

בתצורה החדשה הרכב מגיע עם גיר 7 הילוכים רטוב. בניגוד לגיר 6 הילוכים יבש בעבר.

 

נסעתי עם מספר נהגי מוניות שהחזיקו פלואנס וכיום גראן קופה, כולם חלקו שבחים על הרכב(ים). מצד שני, זה לא שאני מייחס חשיבות רבה מדי לעצות של נהגי מוניות בענייני רכב.

 

הסטיגמות על רכבם צרפתיים נרכשו בעמל רב ע"י היצרנים והיבואנים, ובאדיבות עם ישראל הקשקשן ילוו אותנו ככל הנראה שנים רבות למרות שלרובן אין כבר על מה להתבסס. אני חושב שסטטיסטית דגמי הדיזל מהשנים האחרונות מראים אמינות טובה יותר בממוצע מדגמי קיונדאי.

 

רכב שמתרסק בנסיעה - קרוב לוודאי שיש קשר לחתך צמיג המטורף שמגיע עם החישוקים 18" ברמת הגימור הגבוהה. אני הייתי שוקל לשלם כסף לשנמך את החישוקים בחזרה לחתך נורמלי. גם כל העומסים האלה שלא נלקחים ע"י הצמיג, מן הסתם עוברים עכשיו למקום אחר וגורמים לבלאי מהיר של חלקי מתלה קדמי ואחורי.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני כיום נוסע כבר כמה שנים בפלואנס, ולוטש עיניים להחלפה עתידית באחת כזו.

 

מובילאיי? האמנם? להבנתי הרכבים החדשים מגיעים עם מערכות בטיחות ולכן לא נדרשים למובילאיי. אם זה נכון זה פוסל מבחינתי מיידית.

 

בתצורה החדשה הרכב מגיע עם גיר 7 הילוכים רטוב. בניגוד לגיר 6 הילוכים יבש בעבר.

 

נסעתי עם מספר נהגי מוניות שהחזיקו פלואנס וכיום גראן קופה, כולם חלקו שבחים על הרכב(ים). מצד שני, זה לא שאני מייחס חשיבות רבה מדי לעצות של נהגי מוניות בענייני רכב.

 

הסטיגמות על רכבם צרפתיים נרכשו בעמל רב ע"י היצרנים והיבואנים, ובאדיבות עם ישראל הקשקשן ילוו אותנו ככל הנראה שנים רבות למרות שלרובן אין כבר על מה להתבסס. אני חושב שסטטיסטית דגמי הדיזל מהשנים האחרונות מראים אמינות טובה יותר בממוצע מדגמי קיונדאי.

 

רכב שמתרסק בנסיעה - קרוב לוודאי שיש קשר לחתך צמיג המטורף שמגיע עם החישוקים 18" ברמת הגימור הגבוהה. אני הייתי שוקל לשלם כסף לשנמך את החישוקים בחזרה לחתך נורמלי. גם כל העומסים האלה שלא נלקחים ע"י הצמיג, מן הסתם עוברים עכשיו למקום אחר וגורמים לבלאי מהיר של חלקי מתלה קדמי ואחורי.

 

הדיזל הקודמת , 6 הילוכים, הגיע עם גיר יבש והדיזל החדשה עם ה7 הילוכים מגיעה עם רטוב?

וודאי?

 

והאם ה1.3 בנזין 7 הילוכים מגיע עם יבש או רטוב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל הקודמת טרם עדכון מערכת ההנעה הגיעה עם גיר 6 הילוכים יבש כמו בפלואנס. ככל שאני מבין, עכשיו לאחר העדכון הגיר הוא גיר 7 הילוכים רטוב זהה לבנזין, מסוג 7DCT300. להבנתי Getrag הוציאו בכלל את הגיר היבש מייצור וכרגע יש להם רק רטובים בכל קשת דגמי התיבות הדו-מצמדיות שלהם.

 

לגבי המובילאיי, יש לך מידע? האמנם קיים גם לאחר העדכון?

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדיזל הקודמת טרם עדכון מערכת ההנעה הגיעה עם גיר 6 הילוכים יבש כמו בפלואנס. ככל שאני מבין, עכשיו לאחר העדכון הגיר הוא גיר 7 הילוכים רטוב זהה לבנזין, מסוג 7DCT300. להבנתי Getrag הוציאו בכלל את הגיר היבש מייצור וכרגע יש להם רק רטובים בכל קשת דגמי התיבות הדו-מצמדיות שלהם.

 

לגבי המובילאיי, יש לך מידע? האמנם קיים גם לאחר העדכון?

 

זאת אומרת שכרגע שתי הגרסאות הן רטוב?

 

ואין מובילאיי. לרכב יש התראה על סטייה מנטיב ואין צורך בהתקנת מובילאי כמו בדגמים הקודמים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה. ככה חשבתי. מבחינתי מובילאיי = דיל-ברייקר מוחלט.

 

שוב, ככל הידוע לי שתי הגירסאות עם אותו גיר, 7 הילוכים רטוב. אני מסיק זאת מכך שליצרן הגירים אין כבר גיר יבש בייצור. (אם למישהו יש גישה למידע ברמת יצרן/יבואן המאשר זאת - אשמח).

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה אין מוביליי זאת טעות בדף שסיפקו לי הסוכנות...אז להמלצתכם האוטו הזה מעולה וישרת אותי נאמן לאורך תקופה. נכון זה עניין של מזל אבל אני באמת מעדיף להתרחק מסטיגמות כאלה ואחרות ובאמת הלכת הפעם עם הלב ולא אחרי העדר! לכל אוטו עש בעיות ולכל אוטו היתרון והחיסרון שלו! העניין בגראנד קופה שהיא פשוט יפה והנתונים המכאניים נראים אחלה! שמעתי מכמה נהגי מוניות שהרכב הזה מעולה ומאידך מכמה שלא טוב... הכל עניין של דעות וכמה ״שנאה״ יש לאנשים לאותו מותג. כל אחד קונה אוטו אחר וימליץ עליו אין ספק...אז גראנד קופה 2019 דיזל 1.5 ללכת עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך בלב שלם,זה מה שאתה רוצה ואל תתן לאנשים אחרים להוריד אותך בגלל סטיגמות (לרובם אין שום ניסיון וניזונים משמועות של פה לאוזן) כאלה ואחרות.

כמו שאמרת,לכל רכב יש את הבעיות והשטיקים שלו,למי פחות ולמי קצת יותר.

אישית לא יצא לי לשמוע על תקלות ספציפיות בתקופה שהגראנד מגאן משווק,הרכב נראה טוב ולאחר העדכון קיבל אבזור בטיחותי מלא (אין מובילאיי).

תתחדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לך בלב שלם,זה מה שאתה רוצה ואל תתן לאנשים אחרים להוריד אותך בגלל סטיגמות (לרובם אין שום ניסיון וניזונים משמועות

של פה לאוזן) כאלה ואחרות.

כמו שאמרת,לכל רכב יש את הבעיות והשטיקים שלו,למי פחות ולמי קצת יותר.

אישית לא יצא לי לשמוע על תקלות ספציפיות בתקופה שהגראנד מגאן משווק,הרכב נראה טוב ולאחר העדכון קיבל אבזור בטיחותי מלא (אין מובילאיי).

תתחדש.

 

בדיוק! הרבה אנשים ובעיקר נהגי מוניות מרכלים ומלכלכים אחד עם השני על הרכב הזה ועל רנו בכללי כי הם נכוו אי שם בשנות 2013-2014 או לפני מרנו או מתקלות או בעיות מוסך. או שבכלל הם קנו רכב אחר אז למה שימליצו על רנו? ככה זה אנשים...לכל אוטו י בעיות וגם למרצדס. אני לא פה מנסה לשכנע את עצמי אני מנסה שאנשים יבינו כמוך שיש אוטו טוב ונכון שפעם בחברה היו בעיות אבל הוא שופר והשתפר וישתפר אז אין להם מה סתם לבלבל את המוח.

תודנ על התשובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הנראה אין מוביליי זאת טעות בדף שסיפקו לי הסוכנות...אז להמלצתכם האוטו הזה מעולה וישרת אותי נאמן לאורך תקופה. נכון זה עניין של מזל אבל אני באמת מעדיף להתרחק מסטיגמות כאלה ואחרות ובאמת הלכת הפעם עם הלב ולא אחרי העדר! לכל אוטו עש בעיות ולכל אוטו היתרון והחיסרון שלו! העניין בגראנד קופה שהיא פשוט יפה והנתונים המכאניים נראים אחלה! שמעתי מכמה נהגי מוניות שהרכב הזה מעולה ומאידך מכמה שלא טוב... הכל עניין של דעות וכמה ״שנאה״ יש לאנשים לאותו מותג. כל אחד קונה אוטו אחר וימליץ עליו אין ספק...אז גראנד קופה 2019 דיזל 1.5 ללכת עליו?

 

אוטו מצויין אבל כמו שנאמר לך אם אופי העבודה שלך הוא בעיקר עירוני אז דיזל פחות מתאים לך.

 

בקשר למצמדים ולגיר, אני מקווה שהם אכן רטובים ושהוא יהיה עמיד יותר לנסיעה עירונית.

 

אם אין בעיה עם הדברים האלו אתה יכול ללכת עם הרכב בלב שלם, הוא מעולה ומציע תמורה גבוהה מאוד לכסף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו מצויין אבל כמו שנאמר לך אם אופי העבודה שלך הוא בעי

קר עירוני אז דיזל פחות מתאים לך.

 

בקשר למצמדים ולגיר, אני מקווה שהם אכן רטובים ושהוא יהיה עמיד יותר לנסיעה עירונית.

 

אם אין בעיה עם הדברים האלו אתה יכול ללכת עם הרכב בלב שלם, הוא מעולה ומציע תמורה גבוהה מאוד לכסף.

 

חייב דיזל זה מה שמבקשים בגלל צריכת הדלק המעולה והזולה. בעיקר ברחבי העיר וגם הרבה בין עיר לעיר. גראנד קופה 2019 אני בטוח ויודע שמגיע עם 7 הילוכים רטובים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוהג על גרנד קופה דיזל מודל 2018 כבר יותר משנה.

ראשית, ממליץ מאד. החיסכון בדלק והנוחות לא פחות ממדהימים. בנוסף הרכב רחב ויציב.

שנית, לשאלתך אם הייתי רוכש רכב כזה, התשובה היא שאני ממליץ במיוחד לצרכים אותם ציינת.

ממליץ יחד עם זאת לעשות נסיעת מבחן בתנאים שונים כדי לראות כיצד אתה מתחבר לפעולת הגיר. יש לבחון אותו ולהתרגל אליו בעיקר בנסיעה בפקקים.

בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נוהג על גרנד קופה דיזל מודל 2018 כבר

יותר משנה.

ראשית, ממליץ מאד. החיסכון בדלק והנוחות לא פחות ממדהימים. בנוסף הרכב רחב ויציב.

שנית, לשאלתך אם הייתי רוכש רכב כזה, התשובה היא שאני ממליץ במיוחד לצרכים אותם ציינת.

ממליץ יחד עם זאת לעשות נסיעת מבחן בתנאים שונים כדי לראות כיצד אתה מתחבר לפעולת הגיר. יש לבחון אותו ולהתרגל אליו בעיקר בנסיעה בפקקים.

בהצלחה

 

או איזה יופי! עם כל הכבוד לכולם חיכיתי שמישהו ירשום לי משהו על האוטו שיש לו את האוטו הזה והוד בדיזל. איך חווית הנהיגה שלך הכללית? אני ממש קרוב לסגירה עבור מנוע הדיזל 2019 והבנתי שהוא טיפה יותר משופר כמובן מ-2018..גם מבטיחות וגם אבזור וגם מנוע וגיר עם 7 הילוכים. עשיתי נסיעת מבחן ונסעתי ברחבי תל אביב בפקקים וגם בכביש פתוח ורמזורים וכו׳...אני נהניתי גם מזה שהוא רחב הרכב וגם מזה שהוא מיוחד כזה תחושה של מנהלים. איך מבחינת הרכב תפעולי ומכאני? האם הייתה לך איזה תקלה כלשהי במהלך השנתיים האלה כמעט שיש לך את הרכב או משהו חריג אחר? אם עושים טיפולים בזמן אז זה בסדר. מה שכן ב2019 הבנתי בגראנד קופה שהוסיפו גם מיכל לאוראה וצריך למלא כל 10 אלף קילומטר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב ברשותי שנה וחודשיים. עד עכשיו 20K (נסעתי פחות מהמצופה עקב מחלה). צריכת דלק ממוצעת 70% בינעירוני מסתובבת סביב 22 ק''מ לליטר ממשאבה למשאבה עם מזגן.

חוויית נהיגה טובה. ההגה קל מאד ולא כל כך מתקשר אבל מתרגלים. הרכב מאובזר אופטימלית ונוח מאד.

לשאלתך הקודמת לא הייתי משקיע בדגם המפואר עם חלון בגג. אין בזה צורך.

לא היו לי תקלות ברכב והוא עבר טיפול אחד בתום שנה להחלפת שמנים. טיפולים בזמן זה דבר מובן מאליו.

לא יודע להגיד לגבי האוראה.

צריך להתרגל להפעלת המזגן דרך המולטימדיה. הדרך להתמודד היא הפעלתו על מצב אוטומט בקור ובחום.

קח בחשבון שהמזגן לא "מקפיא" ואם זה חשוב מבחינתך יש לשקול.

שוב בהצלחה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1731 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...