Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2531 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

עשיתי מקודם נסיעה שחזרתי שמתי לב שיש מתחת לרכב שביל של מים, זה נראה שזה יוצא מהאיזור האמצעי קדמי של הרכב מלמטה מאחד הברגים, המים נראים מים רגילים של ברז שקופים וחסרי ריח וצבע..

הרכב הוא פורד פיאסטה 2012 גיר ידני, האם מישהו יכול לעזור לאבחן?

פורסם

חבל על המים האלה ... סביר להניח שאלו מים מהמזגן .

אלו מים מזוקקים שהגיעו מעיבוי מהלחות שיש באוויר...

יש הרבה חברי פורום שאוספים מי מזגנים ומשתמשים בהם למים של הוישרים..

 

הכי טוב שתעקוב... אתה גם יכול לבצע נסיעה ארוכה ללא מזגן ולראות אם אין נזילה..

ככה אתה שולל את האפשרות שזאת נזילה ממקור אחר.

 

חוץ מזה כל הכובד על העירונות .. יש הרבה חברה שלא שמים לב בכלל למים האלה..

פורסם

תודה רבה על התגובה המהירה!

הרגעת אותי קצת, אני אעשה כמו שאמרת.

אני מצרף תמונות של איזור הנזילה

https://i.imgur.com/YoiiUc0_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

 

https://i.imgur.com/Nm8lVIn_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

המים מטפטפים של מהבורג, מקווה שמצליחים להבין

פורסם
יש לך מים ירוקים או אדומים? ומה שאתה רואה זה שקופים נוסע עם מזגן כן? לא חסר מים שמן הכל טוב.

 

מים אדומים, לא חסר לא מים ולא שמן, נוסע עם מזגן, כנראה שזו באמת הסיבה..

תודה!

פורסם
חבל על המים האלה ... סביר להניח שאלו מים מהמזגן .

אלו מים מזוקקים שהגיעו מעיבוי מהלחות שיש באוויר...

יש הרבה חברי פורום שאוספים מי מזגנים ומשתמשים בהם למים של הוישרים..

 

הכי טוב שתעקוב... אתה גם יכול לבצע נסיעה ארוכה ללא מזגן ולראות אם אין נזילה..

ככה אתה שולל את האפשרות שזאת נזילה ממקור אחר.

 

חוץ מזה כל הכובד על העירונות .. יש הרבה חברה שלא שמים לב בכלל למים האלה..

 

מעדכן שחזרתי מנסיעה ללא מזגן ובאמת לא קרה שוב, תודה

×
×
  • תוכן חדש...