Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אשמח לעזרה וייעוץ בבחירת רכב משפחתי בתקציב של עד 18K.

חשוב שהרכב יהיה אמין, מרווח מספיק כך שיהיה בו מקום במושב האחורי לשני מושבי בטיחות + בוסטר ואם ניתן בעל תצרוכת דלק סבירה.

 

בתודה מראש

פורסם

שברולט קרוז 3 שנים נהגתי עליו שנת 2012 השכרה לשעבר, פרט לצינורית מים לא נתקלתי בבעיות,אחזקה סבירה ,צריכת דלק סביב 1:10

פורסם

ניסאן טידה קצת צרה מדי בשביל שני כיסאות בטיחות + בוסטר.

אם יש לי 18 אלף ₪ לרכב משפחתי, אני קונה מיצובישי לנסר הדור החדש בצבע לבן עם נתונים כמה שיותר טובים, משהו בסגנון הזה:

https://www.yad2.co.il/s/c/g8w2d7

 

אפשר למצוא בתקציב שחך את אותו הלנסר, רק עם מנוע 1.5, מודל 2011.

שני הרכבים אמינים ובטיחותיים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אם אין לך מידי הרבה כסף וחשוב לך אמינות

תבדוק ניסאן טידה

הקרוז נחשב להיפך המוחלט מאמין והמחירים המפתים שלו הם בדיוק בגלל כך

לא יודע על מה אתה מדבר 3 שנים נהגתי עליו לכל חור הראה אמינות מופלגת ,לאחותי יש את הרכב גם כמה שנים טובות שנת 2013 גם מאד אמין הכל.תלוי במי טיפל בו ושמר עליו

פורסם
לא יודע על מה אתה מדבר 3 שנים נהגתי עליו לכל חור הראה אמינות מופלגת ,לאחותי יש את הרכב גם כמה שנים טובות שנת 2013 גם מאד אמין הכל.תלוי במי טיפל בו ושמר עליו

אני אישית לא מכיר את הרכב אבל השם "הטוב" שלו ידועעעעעעעע.........

וכשהמחיר מדבר בעד עצמו, אז מי צריך הוכחות???

אולי נפלת על לימון מתוק?

פורסם
אני אישית לא מכיר את הרכב אבל השם "הטוב" שלו ידועעעעעעעע.........

וכשהמחיר מדבר בעד עצמו, אז מי צריך הוכחות???

אולי נפלת על לימון מתוק?

יש מצב אבל תסכים איתי שבכל רכב אפילו הכי אמין בעולם יכולות להיות תקלות,הכל תלוי באיך הרכב טופל ונשמר,ושמע הייתי כמוך קניתי אותו בלב לא שלם גם בגלל השם ובגלל שידעתי על תקלות עד 2011 וואלה הפתיע אותי לטובה

פורסם

קרוז אחרי 2012 אמור להיות בסגר גמור. לנסר גם טוב. רנו פלואנס 1.6 בנזין. קיה סיד סטיישן.

בחיפוש יד 2 שים רכבים שמפורסמים גם ב 20 אלף. לא מן הנמנע שרוכש רציני עם כסף ביד יקבל הנחה ליד הרכב.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

×
×
  • תוכן חדש...