Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ariel000

למה לא מייבאים רכבים חשמליים לארץ?

Recommended Posts

הסיבה שהיברידי הצליח בארץ בגלל הטבת מס .

 

רכב חשמלי טוב למדינה הקטנה שלנו, הטווח החשמלי של הסוללה יספיק לרוב האנשים לסידורים שלהם.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצד שני, רכב חשמלי מצריך חניה פרטית. שניים מצריכים שתיים. לא משהו שיש לכל אחד.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב אין צורך בשתי חניות פרטיות גם עם שני רכבים חשמליים. ברכב חשמלי עם טווח של כמה מאות ק״מ, נדירים יהיו המקרים בהם יהיה צורך להטעין שני רכבים כל יום.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יבואנית טויוטה אמרו שיתחילו לפרוס בקרוב עמדות הטענה למרות שעדיין אין טיוטה חשמלית, כדי שלקוחות כל החברות ישתמשו בעמדות ההטענה שלהם.

בגדול יונאי שוברת את השוק עם מחירים נוחים וגם הניסאן באותו הטווח מחיר.

יש לא מעט בתים פרטיים בארץ ואני מאמין שגם ביניין שלהם אם ירצה יוכל להתקין בתוך הביניין עמדות הטענה. הכתב מחדשות הספורט עשה זאת והתקין בחניית הבינין שלו עמדת הטענה במקביל לחשמל הביניין.

מאמין שבעתיד חניות בארץ יוכלו להגיע עם תשתית כזאת בביניני מגורים.

בגדול העתיד החשמלי כבר כאן הוא יוגיע, עכשיו מתחילים לאט לאט הטיפטופים. לצערנו המדינה לא מעודדת כלכך מבחינת מס וכנראה גם לא תעודד לדעתי.

צריך לחכות שחקניות נוספות יכנסו לשוק כמו טיוטה, הונדה סוזוקי מאזדה סיאט סקודה וכו. בעיקר החברות שהרכבים שלהם יחסית זולים גם המיני וזה יעוף.

מאמין שגג 5 שנים יהיה כאן כמות אדירה מכל בחינה. לא רואה קושי בהקמת תשתית חשמלית, הכי פשוט בארץ.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט ? כל פרוייקט תשתיות לאומי אצלנו זה לידת עכוז. כבר היינו בדיון הזה.

 

בסופו של יום זה יפול או יקום בגלל שלושה גורמים בסיסיים : מחיר, מחיר ומחיר.

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא בתוך שנה וחצי יוקמו 2,500 עמדות טעינה, על ידי המגזר הפרטי ולכן כנראה שהתקנתן תצליח.

https://www.icar.co.il/חדשות_רכב/בתוך_שנה_וחצי:_אלפי_עמדות_טעינה_יותקנו_בישראל/

 

מס הקניה על רכבים חשמליים לא יועלה בינתיים (מצד שני יועלה המס על רכבים היברידיים והיברידיים פלאג אין).

 

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001289443

 

 

מחירי הרכבים החשמליים כבר ידוע פחות או יותר (פורסמו כבר הערכות). המחיר ינוע החל ממחיר של 160 אלף ₪ ליונדאי איוניק שכבר נמכר בישראל, מחיר של 170 - 175 אלף ₪ לקיה נירו עם הסוללה הקטנה (שהיא גדולה יותר מהסוללה של האיוניק שנמכר בישראל), ניסאן ליף מחיר של כ- 180 אלף ₪.

 

קיה סול חשמלי שאולי ייובא גם לישראל ויונדאי קונה ימכרו איפשהו באמצע טווח המחירים הנ״ל תלוי בגודל הסוללה, המחיר צפוי להיות קצת נמוך יותר מהקיה נירו עם אותה הסוללה.

 

בהינתן המחירים האלו, יהיה לדעתי פלח של לקוחות שיבינו שמחיר הרכבים גבוה יותר מרכבים מקבילים עם מנועי בעירה פנימית ולכן העלות הנוגעת לירידת הערך שלהם ומימון או הפסד תשואה יהיו גבוהים יותר מצד אחד, אבל מצד שני עלות הנסיעה מאד נמוכה.

 

אבל התאמה של רכבים חשמליים לפלח שוק רחב יותר של לקוחות יהיה רק של הדגמים עם הסוללות הגדולות שטווח הנסיעה שלהם מספיק לכ- 400 ק״מ בפועל לפחות אבל המחיר שלהם צפוי להיות יקר מדי בשלב זה.

 

כמו כן גורם מפתח שייקבע לדעתי את הצלחת הרכבים החשמליים בישראל בטווח הקרוב במקביל להשלמת פריסת עמדות הטעינה הוא האם יוטל מס נסועה (אני לא מאמין שהאוצר יוותר על כך) ומה יהיה שיעורו?

עריכה אחרונה על ידי green

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כבר שנים שה-OECD ממליץ לשנות את המיסוי ע"פ קילומטרג' ולא על פי מחיר וחברות הליסינג מפעילות לובי חזק שזה לא יקרה.

עכשיו זה הולך לקרות עם הרכבים החשמליים.

ואל תטעו, עוד כמה שנים שהטכלוגיה החשמלית תהיה נפוצה יותר, רכב חשמלי באירופה יעלה כמו רכב בנזין מקביל של היום והמס בארץ יהיה על הנסועה.


קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תראה. נוצר בור תקציבי של כ 55 מיליארד שקלים (אולי יותר. מפחדים להגיד). כלכלת בחירות כפולה.יש גם הסכמים קואליציוניים בדרך.האמת זה נראה יותר כמו מכתש ומישהו יצטרך לממן את זה. אם ישלשו את מס הבלו יש סיכוי קטן שחשמלית תהיה כדאית וגם דירוג האשראי שלנו לא יפגע . באוצר כבר למדו את לקחי הפיאסקו עם האיוניק. זה לא ישוב.

עריכה אחרונה על ידי save

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מארק פילד, הנמכ"ל לשעבר של פורד לא רואה עתיד להתלהבות שיש עכשיו לרכבים אוטונומים וחשמליים.

אחוז הרכבים החשמליים לא יגדל כמו שחושבים.

רכבים אוטונומיים יתחילו להיכנס לשימוש קטן עוד עשור

 

 

https://www.carscoops.com/2019/06/ex-ford-ceo-says-ev-industry-will-face-reckoning-in-2-3-years/


אייל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מארק פילד, הנמכ"ל לשעבר של פורד לא רואה עתיד להתלהבות שיש עכשיו לרכבים אוטונומים וחשמליים.

אחוז הרכבים החשמליים לא יגדל כמו שחושבים.

רכבים אוטונומיים יתחילו להיכנס לשימוש קטן עוד עשור

 

 

https://www.carscoops.com/2019/06/ex-ford-ceo-says-ev-industry-will-face-reckoning-in-2-3-years/

 

המנכ״ל הנוכחי של פורד כנראה חושב אחרת.

 

פורד תשקיע חצי מיליארד דולר בחברת הרכב החשמלי ריביאן

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד - תפריד בין שני דברים שונים ולא קשוירם: רכב חשמלי ורכב אוטונומי:

 

רכב חשמלי - לפי אותה כתבה המנכ"ל לשעבר חושב שקצב כניסתם לשירות יהיה איטי מכפי שצפה בעבר, אבל ממש לא פוסל אותו.

 

התחזית הפסימית שלו היא לרכב האוטוננומי, שלדעתו יתחיל להכנס לשירות בהיקף מצומצם בעוד עשור.


לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אלעד - תפריד בין שני דברים שונים ולא קשוירם: רכב חשמלי ורכב אוטונומי:

 

רכב חשמלי - לפי אותה כתבה המנכ"ל לשעבר חושב שקצב כניסתם לשירות יהיה איטי מכפי שצפה בעבר, אבל ממש לא פוסל אותו.

 

התחזית הפסימית שלו היא לרכב האוטוננומי, שלדעתו יתחיל להכנס לשירות בהיקף מצומצם בעוד עשור.

 

התיחסתי לנושא השרשור שהוא רכב חשמלי, לא אוטונומי. אלו שני נושאים לא קשורים.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מצד שני, רכב חשמלי מצריך חניה פרטית. שניים מצריכים שתיים. לא משהו שיש לכל אחד.

 

זה פשוט לא נכון, בטח שלא ברכב חשמלי עם טווח גדול. לי יש טסלה מודל 3 ואמנם יש לי חניה שמורה בחניון של הבנין המשותף בו אני גר, אבל אין אפשרות ריאלית להתקין במקום החניה שלי עמדת טעינה. אני טוען את הרכב אך ורק בעמדות טעינה ציבוריות שפרושות באיזור מגורי. אני בהחלט לא היחיד שעושה כך. לדוגמא, הרכב השני בתמונה הוא רכב שמקום החניה הקבוע שלו הוא ברחוב.

 

https://goo.gl/maps/eZigBw2XT2ALGBBM8

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זה פשוט לא נכון, בטח שלא ברכב חשמלי עם טווח גדול. לי יש טסלה מודל 3 ואמנם יש לי חניה שמורה בחניון של הבנין המשותף בו אני גר, אבל אין אפשרות ריאלית להתקין במקום החניה שלי עמדת טעינה. אני טוען את הרכב אך ורק בעמדות טעינה ציבוריות שפרושות באיזור מגורי. אני בהחלט לא היחיד שעושה כך. לדוגמא, הרכב השני בתמונה הוא רכב שמקום החניה הקבוע שלו הוא ברחוב.

 

https://goo.gl/maps/eZigBw2XT2ALGBBM8

אתה זוכר שרוב המכוניות בארץ חונות ברחוב?

יצטרכו להתקין עמדות טעינה כל 4 מטר בשביל שלכולם תהייה אופציה לנהוג ברכב חשמלי


אייל

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה זוכר שרוב המכוניות בארץ חונות ברחוב?

יצטרכו להתקין עמדות טעינה כל 4 מטר בשביל שלכולם תהייה אופציה לנהוג ברכב חשמלי

 

אני אסביר שוב. ברכב עם טווח גדול, בוא נגיד 400 ק״מ ומעלה, אין שום צורך לטעון את הרכב כל יום כי הרוב המוחלט של הנהגים לא נוסעים כל יום 400 ק״מ ואפילו לא קרוב לזה. לכן לא צריך להתקין מטענים בכל פינה, מספיק להתקין אותם במרכזי קניות וכשאתה עושה את הקניה השבועית אתה טוען את הרכב. עוד אפשרות זה שמקומות עבודה יקימו עמדות טעינה בחניה שלהם בשביל העובדים, זה גם משהו שנפוץ פה. ב-8 שעות שרכב עומד בחניה של העבודה ניתן לטעון אותו במלואו אפילו בטעינה ברמה 2.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...