Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

אני חדש פה ניסיתי לחפש בפורום ולא מצאתי

 

אשמח לקבל סיוע ממכם על רכב סופרמיני מומולץ

הרכב בעסקת ליסינג תפעולי כולל דלק ע"י העבודה

כיום יש לי ניסאן מיקרה. הנסיעה בה סבירה והביצועים טובים אבל הנוחות קצת פחות

 

 

חשוב לי בטיחות נוחות וביצועים. וגם אבזור...

 

ההתלבטות שלי עכשיו היא בין טויוטה יאריס, סקודה פאביה, קיה ריו (מנוע 1.0 ליטר), יונדאי I20,

 

תודה לכל העונים והמסייעים

פורסם

את היאריס הייתי שולל תחילה על עניין הנוחות.

לגבי השאר,העניין אינדיבידואלי (גם בעניין היאריס),גש לסוכנויות + תאם נסיעות מבחן.

במידה ויש אופציה הייתי בודק את הסיטרואן C3 .

פורסם

לדעתי הריו נוחה יותר מהפאביה ומציעה יותר אבזור בטיחות, ורק הביצועים שלה פחות טובים בהפרש לא גדול מאלה של הפאביה. היא גם מרווחת יותר.

אם היונדאי ברמת גימור פריים הייתי מדלג עליה , מגיעה ערומה מאבזור.

פורסם
מה חשוב לך ברכב (מרחב, מוליטמדיה, נסיעות ארוכות או קצרות)?

 

הנסיעות לעבודה זה כ60 ק"מ כל צד

מולטימדיה יהיה נחמד אבל הנוחות וביצועים חשוב לי יותר

תודה

פורסם
לדעתי הריו נוחה יותר מהפאביה ומציעה יותר אבזור בטיחות, ורק הביצועים שלה פחות טובים בהפרש לא גדול מאלה של הפאביה. היא גם מרווחת יותר.

אם היונדאי ברמת גימור פריים הייתי מדלג עליה , מגיעה ערומה מאבזור.

 

תודה.

אני מניח שמבחינת ביצועים שניהם עדיפים מהמיקרה שיש לי כיום, אכן?

פורסם

משמעותית.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי מנסה להוסיף גם את סיאט איביזה ברמת גימור סטייל.

אמנם אין לה בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כמו שיש בריו אבל היא נוחה ומרווחת, תא הנוסעים מרגיש אוורירי יותר ומערכת המולטימדיה מצויינת.

גם סיטרואן C3 מתאימה מאוד לדרישות הנוחות וגם הביצועים טובים אבל התפעול של כל הפונקציות דרך המסך המרכזי לא נוח ולא אינטואיטיבי. הגיעה לאחרונה גרסה ייעודית לליסינג מופחתת אבזור אבל לא בנושאים חשובים כמו בטיחות.

פורסם
אני הייתי מנסה להוסיף גם את סיאט איביזה ברמת גימור סטייל.

אמנם אין לה בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כמו שיש בריו אבל היא נוחה ומרווחת, תא הנוסעים מרגיש אוורירי יותר ומערכת המולטימדיה מצויינת.

גם סיטרואן C3 מתאימה מאוד לדרישות הנוחות וגם הביצועים טובים אבל התפעול של כל הפונקציות דרך המסך המרכזי לא נוח ולא אינטואיטיבי. הגיעה לאחרונה גרסה ייעודית לליסינג מופחתת אבזור אבל לא בנושאים חשובים כמו בטיחות.

 

תודה רבה

הרכב הראשון שעלה בדעתי הוא האיביזה

אבל חברת הליסניג אמרה שסיאט הפסיקו לעבוד עם איביזה בליסינג.. :|

לגבי C3 לא אהבתי כ"כ את הנסיעה של סיטרואן..

×
×
  • תוכן חדש...