Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי טוסון - מבחן דרך


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זכותם להתנגד לצרפתיות, להתנגד לתוצרת וואג, להתלונן על כל תוצרת אירופה ואז לגלות שנשארו עם דגמים מיושנים טכנולוגית.

 

שחר187, איכות הפנים או עיצוב הפנים? צבע שחור לא מעיד על איכות כמו שפלסטיק ברכות כזאת או אחרת לא משפיע על עיצוב.

אתה בטוח שראית את הדגם אחרי מתיחת הפנים?

עדיף להיות מיושנים טכנולוגית מאשר להוציא עשיריה על מכטרוניקס..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. הקידמה בכללי מיותר, מיליוני אירופאים טועים ובואו נחזור לסוסים.

 

כל נהג ובעלים של רכב יכול לבחור לעצמו את הקידמה שהוא מעוניין בה

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. הקידמה בכללי מיותר, מיליוני אירופאים טועים ובואו נחזור לסוסים.

מליוני אירופאים קונים את הרכבים האלה עם מנועי דיזל ותיבות ידניות. השילוב הזה של מנועי טורבו בנזין מיניאטוריים ותיבות רובוטיות נמכר טוב רק במקום ספציפי בלבנט שבו יש מספיק אנשים שמוכנים לשחק בנדמה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מליוני אירופאים קונים את הרכבים האלה עם מנועי דיזל ותיבות ידניות. השילוב הזה של מנועי טורבו בנזין מיניאטוריים ותיבות רובוטיות נמכר טוב רק במקום ספציפי בלבנט שבו יש מספיק אנשים שמוכנים לשחק בנדמה לי.

 

ובמשחק של מנורת D מבהבהת ומברג..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיף להיות מיושנים טכנולוגית מאשר להוציא עשיריה על מכטרוניקס..

 

סבבה אבל אתה לא יכול לשאול אילו דגמים טובים יותר יש מבחינת איכות ואז לשלול את כולם כי הם לא מהמזרח, עובדתית יש מתחרות שמציגות רכבים איכותיים יותר.

 

חוץ מזה גם אם נתפס לפקטור האמינות, מאיפה לך לדעת איך הטוסון טורבו עם הדו מצמדי יתפקד בגזרה הזו לעומת האירופאיות? מאיפה לך שעוד 5 שנים גם שם הגיר לא מתפרק?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפיזו 3008 יותר מאובזרת ממנו? שואל בשביל ידע עתידי... שבוע הבא נהיגת מבחן על הפיזו 1.2 ליטר וה 1.6 ליטר.

בגירסאות ביניים ולא בגרסאות קצה, אז רשמים אשמח לקבל.

כרגע מתלבט בין הקיה, טוסון והפיזו. אחד מהם כנראה יהיה הנבחר.

עריכה אחרונה על ידי bigmik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה אבל אתה לא יכול לשאול אילו דגמים טובים יותר יש מבחינת איכות ואז לשלול את כולם כי הם לא מהמזרח, עובדתית יש מתחרות שמציגות רכבים איכותיים יותר.

 

חוץ מזה גם אם נתפס לפקטור האמינות, מאיפה לך לדעת איך הטוסון טורבו עם הדו מצמדי יתפקד בגזרה הזו לעומת האירופאיות? מאיפה לך שעוד 5 שנים גם שם הגיר לא מתפרק?

 

אני שללתי רק דגמים מקבוצת פולקסווגן בגלל הגיר.

הם אכן רכבים טובים אבל גם פצצות מתקתקות לדעתי.

לחלוטין לא שולל 3008 ולדעתי הוא מתחרה רציני.

מה שאמרתי זה שיש אנשים שלא מתקרבים לצרפתיות (גם שהרכב הוא טוב, כמו במקרה הזה)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אנחנו מוציאים את כל המתחרים מקבוצת פולקסווגן (בגלל הגיר) על אילו מתחרים מדובר?

 

לדעתי, ניסאן קשקאי עם מנוע 1.3 טורבו 160 כ"ס וכיר דו מצמדי מציע יחידת הנעה חזקה ואיכות תא נוסעים ממוצעת פלוס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זכותם להתנגד לצרפתיות, להתנגד לתוצרת וואג, להתלונן על כל תוצרת אירופה ואז לגלות שנשארו עם דגמים מיושנים טכנולוגית.

 

שחר187, איכות הפנים או עיצוב הפנים? צבע שחור לא מעיד על איכות כמו שפלסטיק ברכות כזאת או אחרת לא משפיע על עיצוב.

אתה בטוח שראית את הדגם אחרי מתיחת הפנים?

 

הגעתי לאולם אחרי שכבר התחילו לפרסם על הדגם המחודש, אז אני מניח שזה היה אחרי מתיחת הפנים.

לא מיששתי את הדאשבורד יותר מדי למען האמת, אבל זה היה נראה פשטני.

ייתכן ואם הייתי בוחן יותר אז הוא רק היה נראה פשטני אבל עם חומרים איכותיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הגעתי לאולם אחרי שכבר התחילו לפרסם על הדגם המחודש, אז אני מניח שזה היה אחרי מתיחת הפנים.

לא מיששתי את הדאשבורד יותר מדי למען האמת, אבל זה היה נראה פשטני.

ייתכן ואם הייתי בוחן יותר אז הוא רק היה נראה פשטני אבל עם חומרים איכותיים.

הכי קל לראות לפי מיקום המולטימדיה. בתמונות שלי, המולטימדיה בולטת מעל קו הדשבורד וזהו הדגם החדש. לפני מתיחת הפנים, המולטימדיה נמצאת למטה יותר, במקום שבו פעם היו מתקינים רדיו דיסק

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מתמקדים בג'יפונים יפניים אז בעיני מאזדה CX5 עדיף עם הסתייגות אחת לגבי גרסת הכניסה שמגיעה עם אבזור בטיחות חסר ומובילאיי.

ה-2 ליטר לקצ'ורי הרבה יותר משכנע מהטוסון בדגם הנבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון אבל מי שמחפש עם מנוע מוגדש לא ימצא את מבוקשו בcx5

אני לא חושב שיש איזשהו גיפון מוגדש שהוא שלם לגמרי ואין לו איזה חסרון.

גם ל3008 יש חסרון לדעתי בדמות מערכת מולטימדיה מאד מסורבלת.

גם שליטה במזגן מאלצת את הנהג להוריד את העיניים מהכביש לכמות זמן לא מבוטלת..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה במאזדה CX5 היא התמחור

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...