Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי רכב סובארו אימפרזה 2006 מנוע 1600

לאחרונה היא אוכלת דלק בצורה לא נורמלית יום ראשון מילאתי פול טנק

ואחרי יומיים נסיעות פעמיים הלוך חזור נתניה תל אביב וקצת נסיעות בעיר בנתניה

הלך לי חצי טנק (לא הגיוני בעליל) יש נורת מנוע דולקת כבר תקופה ארוכה (כמה שנים) עוד מהבעלים

הראשון (משפחה) ורק לאחרונה (אחרי שהתקנתי את הOBD 2) צריכת הדלק קפצה באופן משמעותי

 

נ.ב הרכב עבר לא מזמן טיפול עשרת אלפים החלפת ברקסים החלפת חיישן חמצן ושיחרור חופשים.

 

בדקתי את מקור התקלה וזה מה שהופיע

 

7adb21b3-1db2-4bd3-b78f-2a5ae088feef.jpg

פורסם (נערך)

לפי מה שאני יודע יש לך שני חיישני חמצן באגזוז, זו תקלה שמצביעה על הקידמי מבינם.

או שהבעיה בחיישן, או שיש קצר/נתק בחוטים.

1.איזה חיישן החליפו לך ולמה?

2.ואם זה בעקבות התקלה הנ"ל למה לא התאפסה התקלה למה לא בדקו לאחר שהחליפו?

3.ניסית לאפס את התקלה עם הobd שלך?

 

 

Sent from...somewhere

עריכה אחרונה על ידי moshe_levy
פורסם

אוקיי אז קודם כל החלפתי חיישן אחד מתוך ה2 באגזוז וזה לא בעקבות התקלה הזאת הצרמכת דלק צפני שהנורה דולקת כבר מספר שנים ולא הייו בעיות לרכב.

דבר שני איפסתי את התקלה עם הOBD כבר 3 פעמים וכל פעם התקלה חזרה על עצמה אז פשןט הבנתי שאין דרך אחרת חוץ מההחלפה של החיישן.

דבר שלישי בחודש האחרום התחיל הצריכת דלק מוגזמת

פורסם

האם אתה חחלפת תחנת דלק לאחרונה?

קרה בעבר שסגרו תחנה שמכרה דלק מהול באציטון או משהו זהה..

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

החלפת אחד.... את איזה?

זה קריטי אם החלפת את האחורי (סביר להניח) שהוא היותר זול זה לא יפתור את התקלה, הוא אחראי על האפקטיביות של הממיר קטליטי.

הקידמי היותר יקר הוא בעצם סוג של חיישן יחס אוויר דלק שבעצם בודק את הגזים הנפלטים מהמנוע ויודע לומר למחשב אם יש יותר דלק או פחות והמחשב בהתאם מתקן.

 

 

Sent from...somewhere

פורסם
החלפת אחד.... את איזה?

זה קריטי אם החלפת את האחורי (סביר להניח) שהוא היותר זול זה לא יפתור את התקלה, הוא אחראי על האפקטיביות של הממיר קטליטי.

הקידמי היותר יקר הוא בעצם סוג של חיישן יחס אוויר דלק שבעצם בודק את הגזים הנפלטים מהמנוע ויודע לומר למחשב אם יש יותר דלק או פחות והמחשב בהתאם מתקן.

Sent from...somewhere

החלפתי את האחורי אם איני טועה

בכל מקרה יש אפשרות לקבל חלק מקורי אפילו מחו"ל במחיר יותר טוב מהארץ

כדי שהנורה תיכבה?

פורסם

ברור שאפשר להזמין מחו"ל חיישן קידמי הוא קצת יותר יקר מהאחורי,רק אל תביא מוצר סיני.

המחשבים של סובארו אוהבים את הDENSO.

 

Sent from...somewhere

פורסם

היי

חיפשתי באתר carid.com

מצאתי חיישן מקןרי ב50 דולר אבל...

המשלוח 83 דולר ואז זה יוצא לי במקום ב180 זה קופץ ל500 שקל

האם אפשר להשיג חיישן מקןרי של דנסו במחיר יותר זול?

×
×
  • תוכן חדש...