Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ובוקר טוב,

אני מעוניין לדעת כיצד לפעול במקרי התאונה הבאים(הכוונה, אילו פרטים להשאיר/לקחת וכו')

 

1. במקרה בו אירעה תאונה בין 2 כלי רכב, אילו פרטים עליי לקחת מהבן אדם השני? ואם מסרב להשאיר פרטים, כיצד לפעול?

 

2. במקרה בו אדם נפגע(הולך רגל), מה עליי לעשות?

 

3. במקרה בו הצד השני בורח מהזירה ללא השארת פרטים."לרדוף" אחריו? או במקום זאת להשיג עדויות? מה עליי לעשות?

 

תודה רבה והמשך יום נעים 8)

פורסם

כעקרון אתה צריך לצלם את הרשיון שלו, לקחת מספר פלאפון, כתובת, לצלם את מספר הרכב, וכמובן לצלם את פוליסת הביטוח שלו במידה ויש לו. כמו כן לצלם את הפגיעה ולשמור וידאו ממצלמת הרכב אם יש.

 

במקרה בו יש פגיעה באנשים, מזמינים משטרה ומד"א. כמובן שזה עלול להיות תיק פלילי במידה ודרסת בן אדם.

 

במקרה בו הצד השני "בורח", תצלם/תרשום את מספר הרכב, לאחר מכן תיגש למשטרה ותקבל את הפרטים שלו וכך תוכל להגיש נגדו תביעה ותלונה במשטרה.

פורסם (נערך)
כעקרון אתה צריך לצלם את הרשיון שלו, לקחת מספר פלאפון, כתובת, לצלם את מספר הרכב, וכמובן לצלם את פוליסת הביטוח שלו במידה ויש לו. כמו כן לצלם את הפגיעה ולשמור וידאו ממצלמת הרכב אם יש.

 

במקרה בו יש פגיעה באנשים, מזמינים משטרה ומד"א. כמובן שזה עלול להיות תיק פלילי במידה ודרסת בן אדם.

 

במקרה בו הצד השני "בורח", תצלם/תרשום את מספר הרכב, לאחר מכן תיגש למשטרה ותקבל את הפרטים שלו וכך תוכל להגיש נגדו תביעה ותלונה במשטרה.

 

 

אין סיכוי שאני נותן למישהו לצלם את הרישיון שלי או את הכתובת.

המקסימום שאני נותן זה מספר פוליסת ביטוח ומספר פלאפון.

 

1.ולפותח האשכול,הכי חשוב זה מספר פוליסה של הביטוח,אם הוא בורח או מתחמק צלם כמה שיותר מהר את הבנאדם והרכב עם המספר ואזור התאונה,כמה שיותר הוכחות יכולות להכריע לטובתך אם זה יתדרדר למשפט.

 

2. במקרה של פגיעה בבנאדם ישר להתקשר למשטרה ומד"א בלי לחשוב בכלל ולהישאר שם לחכות שיבואו.

עבירה של בריחה והפקרה לפעמים חמורה מהפגיעה עצמה.

עריכה אחרונה על ידי Tom777

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם
אין סיכוי שאני נותן למישהו לצלם את הרישיון שלי או את הכתובת.

המקסימום שאני נותן זה מספר פוליסת ביטוח ומספר פלאפון.

 

ממליץ לך לעיין בתקנה 144א(3)

 

ימסור לשוטר, או לאדם שנפגע או לנוהג רכב אחר המעורב באותה תאונה, או לכל נוסע או אדם שהיה בחברתו של הנפגע, את שמו ומענו, את מספר רשיון הנהיגה ומספר הרישום של הרכב שהוא נוהג בו ושם בעליו ומענו, ויציג לפי דרישתם את רשיון הנהיגה, רשיון הרכב או תעודת הביטוח ואת תעודת הזיהוי שלו אם היא נמצאת ברשותו וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם;

פורסם

שניכם צודקים

להעתיק, חופשי.

לצלם, לא.

בצילום "מעתיקים" גם פרטים שאינם מעניינו של הצד השני, כגון התמונה או תאריך הנפקת התעודה (ת"ז).

פורסם

״וירשה להעתיק כל פרט הרשום בהם״

כמו שכתוב בתקנה, מותר להעתיק הכל, כך שהצילום בסך הכל חוסך זמן.

(ולעניין התמונה, המעורבים בתאונה יכולים גם לצלם אותך ברחוב).

 

אני בעד שמירה על פרטיות, אבל זו פארנויה מיותרת.

פורסם

יש הבדל בין לצלם ברחוב, לבין לצלם את התעודת זהות כך שלאחר מכך אין לדעת איך יתגלגל הצילום.

יש אתרים שבהם נדרש להכניס נתון של תאריך הנפקת התעודה, למי שיש נתון זה יכול להשיג נתונים שמין הסתם בעל התעודה לא מעניין שאחרים ידעו אותם.

פארנויה?

תשאל כאלה ששיכפלו את הת"ז שלהם.

פורסם

הוא יכול גם להעתיק את תאריך ההנפקה ולעשות בו אותו שימוש (ההעתקה מותרת על פי התקנה)

בשביל שכפול התעודה במלואה מהצילום צריך צילום איכותי, לא כזה שאפשר להשיג באמצע הרחוב. רוצה להזהר במיוחד? תן לו לצלם כשאתה מחזיק את התעודה והאצבעות שלך מסתירות את ומצילות על הכרטיס.

×
×
  • תוכן חדש...