Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מחפש המלצה ל4 צמיגים למאזדה 3 אקטיב 2009(צורה חדשה) עם ג'אנט של הדגם ספיריט כלומר מידה 205/50/17.

 

ראיתי לפי יד 2 יש פאלקן ZE914 ב380שח לצמיג.

יש דונלופ SPFM800 ב430שח.

ויש כמה דגמים של טויו כבר באזור ה500שח+-.

 

איך הפאלקן? האם שווה ה50 שקל תוספת לצמיג בשביל הדונלופ? רשום שהוא שקט יותר וגם דירוג יותר טוב האחיזה בגשם.

 

כרגע יש על הרכב Proxes R32 יש בשר אבל יבשים כבר.

עריכה אחרונה על ידי Artyom!
פורסם

גם אני בשלבי החלפה בדיוק לאותו רכב

לאחר חפירה לא קטנה החלטתי ללכת על הפאלקן 914

יש עליו ביקורות מעולות והמחיר שלו מתאים לי

 

גם אני שמתי עין על הדנלופ fm800 אבל לא מצאתי עליו אפילו המלצה אחת, אלא רק דברים שליליים

פורסם

לנהיגה רגילה, קילומטראז' ממוצע בשנה (15-18 אלף קילומטרים) ולרכב משפחתי פאלקן ZE914 מספיקים מעל ומעבר.

הם יותר טובים מהדגם הזה של דנלופ וכנראה מחזיקים מעמד יותר טוב מאשר TOYO R32.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
גם אני בשלבי החלפה בדיוק לאותו רכב

לאחר חפירה לא קטנה החלטתי ללכת על הפאלקן 914

יש עליו ביקורות מעולות והמחיר שלו מתאים לי

 

גם אני שמתי עין על הדנלופ fm800 אבל לא מצאתי עליו אפילו המלצה אחת, אלא רק דברים שליליים

גם אני בחיפוש בפורום מצאתי כמה דברים שליליים לא מבין למה בחו'ל רושמים דווקא דברים טובים.

 

לנהיגה רגילה, קילומטראז' ממוצע בשנה (15-18 אלף קילומטרים) ולרכב משפחתי פאלקן ZE914 מספיקים מעל ומעבר.

הם יותר טובים מהדגם הזה של דנלופ וכנראה מחזיקים מעמד יותר טוב מאשר TOYO R32.

אכן מדובר על נהיגה רגילה ועל קמ ממוצע בשנה אפילו טיפה פחות.

 

לפי האתר הבא הדונלופ עדיפים בכל פרמטר באחוזים בתחילת הדף:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Dunlop/SP-Sport-FM800.htm

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken/ZE914.htm

ולפי יד 2 הדונלופ גם שקטים יותר 69 לעומת 72 בפאלקן.

פורסם (נערך)

יש את ההאנקוק וגודייר באזור ה400-450 שקל לפי יד 2 צמיגים.

את ההאנקוק היה לי ברוחב 225, צמיג שקט ונוח.

היה לי גם את הפאלקן 914 על רכב אחר, לא אהבתי אותם כלל. רועשים וקשים מאוד.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

פורסם (נערך)

אני מכיר את האתר, והדגם הזה של דנלופ לא השתתף בשום מבחן השוואתי, בקושי נמכר באירופה (נמכר בעיקר באינדונזיה,מלזיה, אוסטרליה וכו..) וחוות דעת באתר הזה מתבססות על 7 משתמשים.

פאלקן כן משתתף קבוע במבחני צמיגים וחוות דעת ליו נכתבו ע"י 87 משתמשים (נהגים רגילים).

לדנלופ יש היסטוריה ארוכה של דגמים לא מוצלחים מהמפעל האינדונזי\תאילנדי, שבשנות ה 80 קיבל רשות להשתמש במותג DUNLOP.

גם פאלקן מייצרים בתאילנד.

בקיצור, לא הייתי משלם תוספת לדנלופ האינדונזי.

רוצה DUNLOP? תקנה BLURESPONCE \ SPORT MAXTT

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש את ההאנקוק וגודייר באזור ה400-450 שקל לפי יד 2 צמיגים.

ההנקוק באזור חיפה 479 והגודייר כבר 530.

לעומת הפאלקן 380 כל זה לפי יד 2.

 

אני מכיר את האתר, והדגם הזה של דנלופ לא השתתף בשום מבחן השוואתי, בקושי נמכר באירופה (נמכר בעיקר באינדונזיה,מלזיה, אוסטרליה וכו..) וחוות דעת באתר הזה מתבססות על 7 משתמשים.

פאלקן כן משתתף קבוע במבחני צמיגים וחוות דעת ליו נכתבו ע"י 87 משתמשים (נהגים רגילים).

לדנלופ יש היסטוריה ארוכה של דגמים לא מוצלחים מהמפעל האינדונזי\תאילנדי, שבשנות ה 80 קיבל רשות להשתמש במותג DUNLOP.

גם פאלקן מייצרים בתאילנד.

בקיצור, לא הייתי משלם תוספת לדנלופ האינדונזי.

 

תודה על התגובה המפורטת כנראה שאבחר בפאלקן בסוף.

פורסם

רק תשים לב שהציונים האלה שאתה בוחר לפיהם, הם מאוד יחסים למחיר.

זאת אומרת הפאלקן מקבל ציונים טובים אם משווים אותו עם צמיגים באותו מחיר.

אל תצפה לקבל צמיג באיכות של גודייר בגלל שיש להם ציון דומה.

פורסם
רק תשים לב שהציונים האלה שאתה בוחר לפיהם, הם מאוד יחסים למחיר.

זאת אומרת הפאלקן מקבל ציונים טובים אם משווים אותו עם צמיגים באותו מחיר.

אל תצפה לקבל צמיג באיכות של גודייר בגלל שיש להם ציון דומה.

 

לא משווה לגודייר כנראה הוא באמת יותר טוב ולכל עולה יותר אך 100+ שקל הבדל לצמיג לדעתי לא מצדיק לאוטו הנ"ל כאשר יש פה חוות דעת חיוביות והמלצה על הפאלקן.

שים לב מדובר על דגם אקטיב לא הספיריט.

פורסם

אילו היית נוסע 25-30 אלף קילומטרים בשנה, היה כדאי להשקיע בגודייר - הוא מחזיק מעמד ביותר קילומטרים מאשר פאלקן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש לי goodyear כרגע מותקנים על הרכב ואני לא מרוצה מהם.

הם נורא מרעישים ושאני עולה על מהמורות בכביש יש חבטות נוראיות.

 

הייתה לי התלבטות גדולה בין toyo r32 (שהוא הצמיג המקורי של מאזדה 3 בשנים האלו) לבין הפאלקן.

אבל קראתי לא מעט שהtoyo לא יציב ושאנשים פשוט החליקו איתו וזה מה שסגר לי את הפינה.

גם זה וגם העובדה שהtoyo יקר בכ150 שח לצמיג.

פורסם
אילו היית נוסע 25-30 אלף קילומטרים בשנה, היה כדאי להשקיע בגודייר - הוא מחזיק מעמד ביותר קילומטרים מאשר פאלקן.

נוסע חצי מזה חחח כ13 אלף ממוצע בשנה.

 

יש לי goodyear כרגע מותקנים על הרכב ואני לא מרוצה מהם.

הם נורא מרעישים ושאני עולה על מהמורות בכביש יש חבטות נוראיות.

 

הייתה לי התלבטות גדולה בין toyo r32 (שהוא הצמיג המקורי של מאזדה 3 בשנים האלו) לבין הפאלקן.

אבל קראתי לא מעט שהtoyo לא יציב ושאנשים פשוט החליקו איתו וזה מה שסגר לי את הפינה.

גם זה וגם העובדה שהtoyo יקר בכ150 שח לצמיג.

 

אז פעם הבאה תלך על הפאלקן?

×
×
  • תוכן חדש...