Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו פלואנס דיזל 2013, רכשתי אותו מקרסו כיד שנייה.

המסך מולטימדיה (המקורי) שהגיע עם הרכב פתאום הפסיק לעבוד, הוא לא נדלק אבל הרדיו הבלוטוס והכל עובד.

דיברתי עם קרסו הפנו אותי לפוינטר, נסעתי לפוינטר מבדיקה של דקה שניים אמרו לי שצריך לשלוח את המסך למעבדה על מנת לסדר איזה חלק. פוינטר חזרו אלי עם הצעת מחיר לתיקון של 2300 שקל שצריך להרכיב מערכת חדשה. (לא הגיוני בעליל כי הכל עובד רגיל חוץ מהמסך)

רציתי לדעת אם מישהו נתקל בתקלה ויכול להגיד לי איזה חלק צקיך להחליף או לחלופין אם מישהו מכיר מעבדה שמטפלת בדברים כאלו באזור הקריות חיפה ?

אשמח לעזרה בנושא :)

פורסם
תגיד...

בתא כפפות יש מתג של on/off - בטוח שהוא לא ב off ?

 

הוא פועל, ניסיתי לכבות ולהדליק כלום לא עוזר..

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
יש לי רנו פלואנס דיזל 2013, רכשתי אותו מקרסו כיד שנייה.

המסך מולטימדיה (המקורי) שהגיע עם הרכב פתאום הפסיק לעבוד, הוא לא נדלק אבל הרדיו הבלוטוס והכל עובד.

דיברתי עם קרסו הפנו אותי לפוינטר, נסעתי לפוינטר מבדיקה של דקה שניים אמרו לי שצריך לשלוח את המסך למעבדה על מנת לסדר איזה חלק. פוינטר חזרו אלי עם הצעת מחיר לתיקון של 2300 שקל שצריך להרכיב מערכת חדשה. (לא הגיוני בעליל כי הכל עובד רגיל חוץ מהמסך)

רציתי לדעת אם מישהו נתקל בתקלה ויכול להגיד לי איזה חלק צקיך להחליף או לחלופין אם מישהו מכיר מעבדה שמטפלת בדברים כאלו באזור הקריות חיפה ?

אשמח לעזרה בנושא :)

 

שלום לך.יש לי פלואנס עם אותה בעיה..מסך המולטימדיה הבהב קצת.בנסיעה הבאה כבר לא עבד.הרדיו למטה עובד.

מה עשית בסוף? האם ניתן להחליף מסך מתקדם יותר בלי בעיה? מה מציע

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

פלואנס 2013 דיזל עם אותה בעיה, מסתמן כבעיה כרונית. שוקל להחליף לתואם אך מפחד מהתקנות מקומיות כמו מאש. :cry:

×
×
  • תוכן חדש...