Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיקור ארוע ג'ימקאנה ללקוחות קדילאק ושברולט של UMI


misterb
שימו לב! השרשור הזה בן 2104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום שישי ה-22/6 בבוקר נערך ארוע נהיגה ללקוחות שברולט/קדילאק (ולקוחות פוטנציאליים).

הארוע היה פתוח לקהל הרחב, בתנאי שנרשמו מראש. המארגנים הזמינו נציג מטעם הפורום שיגיע לנהוג ולכתוב, ועבדכם הנאמן גוייס למשימה. זו השנה השניה שנערך ארוע כזה, והכוונה להפוך את זה למסורת.

 

באופן משעשע כשקיבלנו את ההזמנה מיד עלתה השאלה 'באיזה מסלול', התרגלנו לטוב - שיש 3 מסלולים בארץ, וברירת מחדל של ארוע נהיגה זה במסלול.. ימות המשיח ממש. אז הפעם לא, הארוע נערך במתכונת של ג'ימקאנה במגרש חניה גדול, בבית UMI בלוד.

הגעתי בסביבות 9:30 בבוקר, היו כמה עשרות אנשים במתחם, מוזיקה, בר עם שתיה קלה וחמה חופשי, ונשנושי פירות ומאפים למיניהם, יפה מאד.

את התפריט המוטורי הרכיבו 4 רכבים, כולם הנעה אחורית :

2 שברולט קמארו V6 עם 335 כ"ס, אחת קופה ואחת קבריולט.

אחת קדילאק ATS עם 270 כ"ס, ואחת קדילאק CTS V עם 640 כ"ס (רכב של לקוחה פרטית שהושאל לטובת הארוע).

במושב הנוסע ישבו מדריכי נהיגה מקצועיים, כל משתתף קיבל הקפת היכרות ו-2-3 הקפות מדודות (שנמדדו ידנית מתוך הרכב ע"י המדריך). בעיקרון כל משתתף היה צריך לבחור רכב אחד לנהוג בו אבל בפועל היו הרבה ששנוררו יותר מאחד.

לא היה לחץ כבד והעסק התנהל בצורה יפה ורגועה יחסית למה שאפשר לצפות בארוע חינם לעמישראל.

לדברי איש יחסי הציבור נרשמו כ-100 איש סה"כ, והיו גם כאלה שהגיעו בלי הרשמה מראש והכניסו אותם.

אני קיבלתי יחס ששמור לעיתונאים, ונהגתי בכל הרכבים. באופן מפתיע, ולא רק במקרה שלי, המדריכים איפשרו לנתק בקרות באופן מלא (למי שהפגין שליטה מספקת), ונצפו לא מעט החלקות כוח. הייתה גם פניה אחת שהורטבה באופן רציף עם צינור מים, מוי כיף.

על הקמארו כבר נהגתי במבחן מטעם הפורום :

https://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/2982/%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%A0%D7%99%D7%9D/%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A7%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%95---%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%93%D7%A8%D7%9A---%D7%94%D7%9C%D7%9E%D7%A0%D7%99%D7%94

 

במגרש ג'ימקאנה היא מרגישה קצת כמו פיל בחנות חרסינה, אבל עדיין היה כיף לזרוק אותה לתוך הפניות תוך החלקה קלה. היא חזקה וברוטלית, הגיר האיטי אילץ אותי להשאר בהילוך ראשון על המנתק, כי העלאה לשני והורדה שניה אחרי זה פשוט לקחה נצח. מת על הלוק שלה, וטופלס היא עוד יותר מהממת.

ה-ATS (הרגילה, לא V, שנעדרה), יותר 'משפחתית עם פלפל'. רכב מפנק ומאובזר עם תמורה טובה לכסף ויכולת ספורטיבית סבירה מאד. ביחס לאחרות שם היא קצת מרגישה אנמית, אבל גם 270 כ"ס זה בהחלט מספק.

האחרונה הייתה הדובדבן - CTS V, עם מנוע 6.2 ליטר V8 שמפיק 640 כ"ס ומאיץ 1.9 טון ל-100 ב-3.7 שניות ! (מחיר למתעניינים - 620K)......

הרכב הזה באמת חזק בצורה מגוחכת, כל יציאה מהמקום מלווה בסחרור גלגלים עצבני, זה אוטו גדול וכבד וקשה קצת לרקוד איתו בין קונוסים, אבל זה גם סוג של כיף. אל דאגה - הלקוחה הנחמדה תקבל גם סט צמיגים חדשים מ-UMI.

היו כמה לקוחות שעלו עם הרכב הפרטי שלהם, סתם כדי להתנסות (בין היתר עוד CTS V אחת).

 

בסה"כ היה יופי של ארוע, המסלול היה מצויין, לא טכני מדי ולא מסובך מדי להבנה במעט הקפות שהקצו לכל אחד.

שאפו למארגנים ולמדריכים שאיפשרו לנתק בקרות ולחוות את הרכבים כמו שצריך, זה ממש לא מובן מאליו.

 

ארועים מהסוג הזה, יחד עם מועדוני חברים של היבואן כמו שעושים לבעלי אבארת', סובארו XV, לאחרונה קליאו RS, ועוד כמה, לטעמי נותנים הרבה ערך מוסף ללקוח, ויכולים להוות פקטור לא קטן בשיקולי קניה.

בזמן הארוע שמעתי במקרה על לפחות 2 הזמנות לרכבים חדשים שנסגרו בו במקום, למרות שזו לא הייתה מטרת הארוע, ובשום שלב לא הופעל לחץ מטעם אנשי מכירות.

נשמח לראות עוד יוזמות מהסוג הזה משאר היבואנים, שיחד עם כל שאר מה שקורה בארץ יתנו דחיפה למודעות לספורט המוטורי לארץ והנגשה שלו לכל אחד ואחד.

UMI הגדילה לעשות וגם משתתפת כספונסרית בליגת TIME ATTACK CADILLAC במסלול, עונה ראשונה הסתיימה לא מזמן, והעונה הבאה מתחילה בספטמבר.

 

סרטון קצר שקיבלתי מהיחצן (קרדיט לצלם - אליקו) :

 

[video=youtube_share;QHVkEkknfZ0]

 

(אגב, לא ביישתי את הפורום, וזמן ההקפה שלי על הקמארו קופה היה ראשון על הלוח בהפרש של חצי שניה מהמקום השני, למיטב ידיעתי לפחות עד שעה שעתיים לפני תום הארוע, לא יודע מה היה אחר כך).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעודד מאוד לראות שיותר ויותר יבואני רכב בישראל מרימים את הכפפה ומארגנים ימי מסלול, משתתפים בליגות או יוזמים ימי הדגמה שכאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי באירוע ואני חייב לציין שהיה מאוד מאורגן בלי הרבה בלאגן

ולגבי הנהיגה על cts-v כל לחיצה על הדוושה מעלה חייך דבילי מהכוח שיש לה :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2104 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...