Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי brother 2700dw שמגלה סממני גזענות כלפי לפטופים וסלולאריים בדיוק כמו שרזמל תיאר.

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

אצלי ה-2700DW מסתדרת עם כל המכשירים. במהלך 3 השנים היו איזה 2 ארועים בהם הייתי צריך לאפס את חיבור הרשת שלה, אבל זהו.

 

בעיות ההדפסה שלי הן בלפטופ שלי בלבד - מאיזו סיבה לא ברורה יש עליו שני העתקים של הדרייבר וקורה שאני בוחר את הדרייבר הלא נכון ואז מקבל הודעת שגיאה. במקרה זה אני חוזר לדרייבר הנכון ומדפיס ללא קושי. כמוכן לפעמים אני מקבל הודעת שגיאה אבל כאשר אני עולה למדפסת הדפים המודפסים מוכנים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם אני גודש על כזו. ועדיין לא מבין.

ממחשב נייח - מדפיסה מייד בלי בעיה.

מהלפטופ - הוא מזהה אותה, אבל לא מדפיס. בכל פעם שאני צריך להדפיס מהלפטופ אני מזין במדפסת מחדש את הסיסמה של ה-WIFI ורק אז ניתן להדפיס.

לא מרוצה.

 

כן אצלי עם אותה מדפסת אני חווה לאחרונה את התופעה הזו שלא הייתה עד כה. עם זאת אציין שזה קורה מאז שהמדפסת מחוברת לרפיטר ולא לראוטר הראשי.

פורסם
גם אני גודש על כזו. ועדיין לא מבין.

ממחשב נייח - מדפיסה מייד בלי בעיה.

מהלפטופ - הוא מזהה אותה, אבל לא מדפיס. בכל פעם שאני צריך להדפיס מהלפטופ אני מזין במדפסת מחדש את הסיסמה של ה-WIFI ורק אז ניתן להדפיס.

לא מרוצה.

 

כטכנאי, אני יכול לומר לך שכל התקלות של הדפסה נובעות מתקלות תוכנה ולא חומרה. מה שקורה זה שהSPOOLER "משתגע" וצריך לאתחל אותו.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

גם התוכנה היא של BROTHER.

קניתי מהם מדפסת שהגיעה עם CD התקנה (או לינק לאתר שלהם לדרייבר).

כשהמוצר קומפלט לא עובד, לא משנה לי איפה הבעיה.

כשאני שולח להדפסה באלחוטי מהלפטופ, אין לי מושג אם ידפיס או לא.

כשאני חייב להדפיס בלי "הרפתקאה" - אני צריך לנתק את המדפסת מהחשמל, להדליק מחדש, להגדיר סיסמת WIFI ורק אז לשלוח להדפסה מהלפטופ.

 

אם אני לא עושה את סדר הפעולות הזה, ומייד שולח להדפסה, הסיכוי שהדף יודפס הוא אחד לחמש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בדקת שהרשת לא מנתקת את המדפסת ארי איזה זמן ללא שימוש?

 

בעבודה אני צריך כל בוקר להקיש על מקש כלשהו על המדפסת על מנת להעיר אותה (ומדובר במדפסות שמחוברות ב-USB A/B). זה לא רק בבראדר אלא גם בסמסונג שיש באחד המשרדים.

 

בבית אני מקבל לפעמים הודעות שגיאה, אבל כאשר אני עולה למדפסת אני מוצא שהדפים כבר הודפסו. איזה באג בדרייבר של ההדפסה האלחוטית בצד של המחשב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איפה הימים שבהם מדפסת הייתה נעצרת רק אם ערימת הדפים המחוררים הרציפים נגמרה לה... איך הצליחו להרוג מוצר ותיק ובסיסי שכזה, נשגב מבינתי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

האנס, בחייך. גם מדפסות הסיכות לא היו אמינות במיוחד. הדפים היו יורדים מהמסילות לעתים די קרובות. וחוץ מזה הרעש, אוי, הרעש. והאיטיות. והבעייתיות של הדפסה גראפית.

 

בקיצור - אולי נוסטלגיה, אבל לא גליק גדול.

 

דרך אגב- זה מחזיר אותי לחדר השיגור בטכניון עם הכוורת שבה הוחזרו ערימות הכרטיסים המנוקבים, הכוורת השניה שבה הונחו ההדפסות לפי מספר החשבון וה-JOB, ומדפסת "15 אחת שטחנה את ההדפסות של כל אלפי הסטודנטים, וגם של חלק מאנשי הסגל. בדפים העודפים השתמשתי כטיוטות שנים אחרי שסיימתי את קורסי התכנות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אחרי כמה מדפסות HP משולבות שעברו אצלי, ועשו עבודה טובה סה"כ עד שהפסיקו לעבוד (לרוב בעיות של הדפסה לא רציפה, ראשים מיובשים כנראה), החלטתי ללכת על בראדר MFC-J491DW שעלתה 370 ש"ח בKSP. סט דיו חליפי עולה 120 ש"ח (מחסנית נפרדת לכל צבע).

אני משתמש לעיתים מאד רחוקות במדפסת, ופעם ראשונה שיש לי מדפסת אלחוטית, וזה באמת שדרוג רציני באיכות חיים. לא צריך יותר מחשב מחובר קבוע למדפסת, ואפשר להדפיס מהלפטופ או מהאייפון בקלות. לא נתקלתי בבעיות של התחברות למדפסת מרחוק, עובד חלק מכל המכשירים בינתיים.

מה שאהבתי בה זה שהיא קובייתית והכל מוכל בתוך הקוביה, גם המשטח העליון פנוי ואפשר להניח עליו דברים, וגם מלפנים הדפים הריקים לא בולטים החוצה, אלא יושבים בתוך מגירה סגורה בגוף המדפסת. רק כשמדפיסים יש לשונית קטנה שצריך לשלוף שתחזיק את הדף שיוצא אם רוצים.

אני מקווה שהיא תחזיק מעמד יותר זמן מהקודמות. הפעם בגלל שהיא אלחוטית אין לי בעיה להריץ איזו משימה מתוזמנת מהמחשב שמדפיסה דף 'רענון' פעם בשבוע נגיד, בלי שאני אצטרך לזכור או להשאיר מחשב גדול דולק בשביל זה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

×
×
  • תוכן חדש...